Страница 2 от 6
Публикувано на: Вто Яну 22, 2008 4:09 pm
от 46 242
Последно колко са информираните по въпроса ? Да направим анкета по депа и превозни бригади. Само 3 влака са (8601/2,2601/2607/8) с вагони 63.
Публикувано на: Вто Яну 22, 2008 5:06 pm
от 43.309
Пробутват и на 8603/4 3601/2 като някой 97 се повреди.
Публикувано на: Вто Яну 22, 2008 9:28 pm
от VESO
Значи последно , влаковете редовно движещи се с вагони серия 63 са "Сл.Бряг" , Златните - два броя и Янтрата.Инцидентно тази вагони се пускаха наскоро и на Чайката , поради липсата на серия 97.
Някой скоро виждал ли е 7621 / 7624? Доколкото знам и той беше със серия 63 , но не съм го мяркал от есента на миналата година.
Публикувано на: Вто Яну 22, 2008 9:30 pm
от rexkos
Всички БВ за Видин с изключение на 7623/7622 са с 63-та серия. 20223/20224 пък е със състава за Златните.
Публикувано на: Вто Яну 22, 2008 9:30 pm
от bdz46
7621/7624 са си с 63.
Публикувано на: Сря Яну 23, 2008 12:03 am
от 46 242
В случая ме интересуваше отпадналото ограничение 100.Колко машинисти са в течение ? 5% ? 10 % ?
Публикувано на: Сря Яну 23, 2008 12:07 am
от bdz46
46 242 написа:Колко машинисти са в течение ? 5% ? 10 % ?
Там някъде.
Публикувано на: Вто Апр 15, 2008 7:47 pm
от 42 072.9
На талигата Гьорлиц Va ще се правят още подобрения и едно от предстоящите е осигуряване по-добро радиално разположение на колоосите в крива и оттам намаляване износване на редобрдите.
Публикувано на: Вто Апр 15, 2008 8:04 pm
от 07
Да не копират подобрението от ЕМВ 32

Публикувано на: Вто Апр 15, 2008 8:17 pm
от 42 072.9
По принцип е предвидено.
По GP-200 вече се работи, и пак над същия проблем.
Публикувано на: Вто Апр 15, 2008 8:37 pm
от 07
42 072.9 написа:По принцип е предвидено.
По GP-200 вече се работи, и пак над същия проблем.
Охлабване на буксите? или друг профил на бандажа? мазане на ребордите?
Публикувано на: Вто Апр 15, 2008 9:03 pm
от 42 072.9
Премахване твърдото водене на буксата.
Публикувано на: Нед Окт 05, 2008 8:50 am
от Mario Evstatiev
Проблемите при 63-та серия си остават същите при скорост над 100 км/ч. На 2-ри пътувах с УБВ 8601 в един вагон серия 25-63 и когато влакът ускори до 125 в участъка Сетември - Звъничево, вагона изпадна в страшни вибрации, които доста впечатлиха хората, включително и мен. Вагона се тресеше страшно, като това бе съпроводено с едни хоризонтални измествания. Общо взето проблема не е решен и мисля, че премахнатото ограничение може да доведе и до някоя авария рано или късно, ако не се извърши модернизация на талигите.
Публикувано на: Нед Окт 05, 2008 10:51 am
от Nikss
Вие да видите как във вагон серия 2974 при над 120 km/h се тресе страшно... за пример може да се повозите във такива със гари на домуване ВАРНА или СОФИЯ. Усещането вдига адреналина значително.

Публикувано на: Нед Окт 05, 2008 10:58 am
от rexkos
Nikss написа:Вие да видите как във вагон серия 2974 при над 120 km/h се тресе страшно... за пример може да се повозите във такива със гари на домуване ВАРНА или СОФИЯ. Усещането вдига адреналина значително.

За усещането на по-висок адреналин "препоръчвам" междугарието Стара Загора - Калояновец.
