Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Актуализиран (в реални размери) вариант на модела на носач на пружините.
Изображение

Носач на пружините на централното ресорно окачване на локомотиви 68Е1-7 - реални размери
Следва... ленкерни пръти и сглобяването им с носача.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Красиво изглежда, ще чакаме да направиш и детайли от кабините.
64.19
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok45111 написа:Красиво изглежда, ще чакаме да направиш и детайли от кабините.
Кабините :shock: Не мисля да правя нищо от кабините. На кабините има хиляди снимки, защо да губя време да нещо снимано.
Целта е да направя нещо, дето не може да се снима - разрез на сглобена централна ресорна степен на ерка. Ако имаш снимка на разрез на централната ресорна степен, качи я та да приключвам с глупостите.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Модел на долен шарнир за амортисьора на ЦРО - реални размери.
Изображение

Шарнир за амортисьора на централното ресорно окачване на локомотиви 68Е1-7 - реални размери
Следва... ленкерни пръти и сглобяването им с носача.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Сглобена единица на ЦРО - реални размери.
Изображение

Сглобена единица на централното ресорно окачване на локомотиви 68Е1-7 - реални размери
Сглобяването на долния шарнир към носача на пружините е чрез заварка.
Следва... ленкерни пръти и сглобяването им към сглобената единица.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Ленкерен прът

Мнение от dido73 »

Модел на ленкерен прът на ЦРО - реални размери.
Изображение

Ленкерен прът на централното ресорно окачване на локомотиви 68Е1-7 - реални размери
Следва... шарнир на ленкерни пръти и сглобяването им към сглобената единица.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Сглобена единица на ЦРО - реални размери.
Изображение

Сглобена единица на централното ресорно окачване на локомотиви 68Е1-7 - реални размери
Сглобяването на всеки от ленкерните пръти към носача на пружините е чрез крепежно съединение - 4 броя болтове М27.
Следва... шарнири на ленкерни пръти и сглобяването им към сглобената единица.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Сглобена единица на ЦРО - реални размери (поглед отдолу).
Изображение

Сглобена единица на централното ресорно окачване на локомотиви 68Е1-7 - реални размери (поглед отдолу)
Сглобяването на всеки от ленкерните пръти към носача на пружините е чрез крепежно съединение - 4 броя болтове М27.
Следва... шарнири на ленкерни пръти и сглобяването им към сглобената единица.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Ленкерен шарнир

Мнение от dido73 »

Модел на ленкерен шарнир на ЦРО - реални размери.
Изображение

Ленкерен шарнир на централното ресорно окачване на локомотиви 68Е1-7 - реални размери
Следва... пружини и поставянето им на носачите.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Сглобена единица на ЦРО - реални размери.
Изображение

Сглобена единица на централното ресорно окачване на локомотиви 68Е1-7 - реални размери
Сглобяването на всеки от ленкерните шарнири към ленкерните пръти е чрез нитово съединение - 4 броя нитове Ф30.
Следва... пружини и поставянето им на носачите.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Сглобена единица на ЦРО - реални размери.
Изображение

Сглобена единица на централното ресорно окачване на локомотиви 68Е1-7 - реални размери
Поставени са пружини - 2 броя (D=350mm/d=50mm/L=390 сглобени без кош/4 работни навивки) + 2 броя (D=200mm/d=22mm/L=230 сглобени без кош/4 работни навивки).
Следва... напречна люлкова греда и поставянето й върху пружините и сглобяването на ленкерните шарнири.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Сглобена единица на ЦРО - реални размери.
Изображение

Долен лист на централна люлкова греда на локомотиви 68Е1-7 - реални размери
Изработен е долния лист на централната люлкова греда (само едната половина) към който са направени:
  1. заварени втулкови направляващи за големите пружини
  1. шарнирни уши за амортисьорите - заварени
  1. разпробити отвори за посвеските и за болтовете за захващане към рамата на коша
  1. оформени шарнирни носачи за ленкерните шарнири - заварени
  1. оформен фланец за закрепване на капака на централния болт
Важна особеност при това сглобяване е, че при реалното производство детайлите са още по дискретизирани - първо е оформена кутията на ЦБ и после са заварени листовете. При виртуалното сглобяване се подхожда по-рационално за да се спестят операции и детайли. :wink:

Следва... изработката на страничните и горен листове и сглобяването им + изработването на кутията на централния болт и сглобяването й към гредата.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Сглобена единица на ЦРО - реални размери.
Изображение

Централна люлкова греда на локомотиви 68Е1-7 - реални размери
Изработена е централната люлкова греда (само едната половина спрямо надлъжната ос на талигата) към която са направени:
  1. заварени втулкови направляващи за големите пружини
  1. шарнирни уши за амортисьорите - заварени
  1. разпробити отвори за подвеските и за болтовете за захващане към рамата на коша
  1. към разпробитите отвори за подвеските са заварени носещи втулки
  1. оформени шарнирни носачи за ленкерните шарнири - заварени
  1. оформен фланец за закрепване на капака на централния болт
  1. оформена е кутията на централния болт
  1. оформен е предпазния ограничителен прът - съставен от заварена цилиндрична конзола, към която с болтове е закрепен предпазния прът, поддържащ долния носач на пружините
Следва поставяне на гредата върху пружините и сглобяване на ленкерните шарнири към носачите на гредата чрез шарнирните ленкерни болтове. :wink:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Сглобена единица на ЦРО - реални размери.
ИзображениеИзображение

Долна опора (камък) за подвеска на локомотиви 68Е1-7 - реални размери
Средна опора (камък) за подвеска на локомотиви 68Е1-7 - реални размери
Опорите на подвеските още наричани в ремонта "камъни" се поставят във вътрешността на чашкообразната ниша на носача на пружините, като контактната площ по която опират една в друга е цилиндрична. Това способства завъртането на подвеската спрямо носача на пружините на много малък ъгъл без да се завърта самия носач спрямо хоризонтална равнина. Средната опора (камък) е с изработени от двата край вътрешни цилиндрицни повърхности ориентирани на кръст. Така цилиндричните повърхности м/у средната и долната опора поемат завъртанията на подвеската на ъгъл спрямо надлъжна на талигата(локомотива) вертикална равнина. Това е основен момент в конструкцията на ЦРО на локомотиви 68Е1-7. Като резултат се създава своеобразен успоредник(4-те подвески, 4-те ленкерни пръта, 2-та носача и напречната люлкова греда), осъществява успоредно завъртане на 4-те подвески, така че да се създадат необходимите възвръщащи сили. Централния болт има напречен ход в кутията на централната люлкова греда в оформени релси точно за това успоредно преместване на споменатия "успоредник".
От по-долния изглед на централната люлкова греда може да се види една от релсите в кутията на централния болт по които релси централната люлкова греда и респективно коша могат напречно да "играят" спрямо рамата на талигата. Не случайно и отворите в централната напречна люлкова греда за подвеските са толкова големи - именно за да се осигури необходимия ъгъл на завъртане на подвеските.
Изображение
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Сглобена единица на ЦРО - реални размери.
Изображение
Изображение

Сглобена единица на централното ресорно окачване на локомотиви 68Е1-7 - реални размери
Сглобена единица на централното ресорно окачване на локомотиви 68Е1-7 - реални размери
Ето как изглеждат самите опори (камъни) за подвеските вкарани в чашата на носача на пружините и изкарани от нея.
Следва... поставянето на напречната люлкова греда върху пружините и сглобяването на ленкерните шарнири.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация