Сглобена единица на ЦРО - реални размери.

Долна опора (камък) за подвеска на локомотиви 68Е1-7 - реални размери
Средна опора (камък) за подвеска на локомотиви 68Е1-7 - реални размери
Опорите на подвеските още наричани в ремонта "камъни" се поставят във вътрешността на чашкообразната ниша на носача на пружините, като контактната площ по която опират една в друга е цилиндрична. Това способства завъртането на подвеската спрямо носача на пружините на много малък ъгъл без да се завърта самия носач спрямо хоризонтална равнина. Средната опора (камък) е с изработени от двата край вътрешни цилиндрицни повърхности ориентирани на кръст. Така цилиндричните повърхности м/у средната и долната опора поемат завъртанията на подвеската на ъгъл спрямо надлъжна на талигата(локомотива) вертикална равнина. Това е основен момент в конструкцията на ЦРО на локомотиви 68Е1-7. Като резултат се създава своеобразен успоредник(4-те подвески, 4-те ленкерни пръта, 2-та носача и напречната люлкова греда), осъществява успоредно завъртане на 4-те подвески, така че да се създадат необходимите възвръщащи сили. Централния болт има напречен ход в кутията на централната люлкова греда в оформени релси точно за това успоредно преместване на споменатия "успоредник".
От по-долния изглед на централната люлкова греда може да се види една от релсите в кутията на централния болт по които релси централната люлкова греда и респективно коша могат напречно да "играят" спрямо рамата на талигата. Не случайно и отворите в централната напречна люлкова греда за подвеските са толкова големи - именно за да се осигури необходимия ъгъл на завъртане на подвеските.


- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs