Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Nikss написа:....... КПВ 20234 и видях само 4 човека като 2 бяха в първия вагон и 2 в последния,а втория беше напълно празен.Естествено превозната бригада е отделно.Според мен за този влак днес 1 вагон беше достатъчен даже предостатъчен. :)
Влак с дестинация от Червен бряг само до Мездра с цели 3 вагона!!! :shock: Едва ли някои други дни се пълни повече.

На другия полюс беше положението в 8610.От Пзк едва успях да намеря свободно място при две баби на едно сепаре с масичка.След Септември стана някаква лудница , понеже доста хора идваха със 16102 и се качиха в нашия влак.Малко преди Белово от 3-тия вагон , в който бях седнал отидох до първия (след фургона) и констатирах 100% населеност , като имаше и хора застанали до вратите.Впечатление ми направиха двама души , които си говореха в предверието между двете врати и бяха седнали върху саковете си с багаж.
В 8611 също нямаше свободни купета.Качих се от първия след фургона пътнически вагон и до 3-тия , където седнах , констатирах 80-90 %-ова населеност.В първокласния също нямаше свободно купе , но вътре хората бяха по трима или 4-ма , докато в купетата на вагоните втора класа по 5-6 човека отвътре гледаха умно. :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

По темата , днес придобих впечатления от населеността в 7623 , когато трябваше да изпратим един познат от центр.СФ.Докато момчето влезе във влака и си търсеше място , направихме снимки на челния локомотив:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633322234337666250.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633322234254853750.jpg
След малко нашият познат дойде при нас и като каза че се уредил в купе при едни негови приятели , заедно тръгнахме да огледаме композицията.Направи ми впечатление , че директните вагони за Лом са първи след машината , а фургона на опашката като последен , но после се сетих , че на Мездра композицията сменя посоката си на движение.В общи линии населеността в състава за Видин бе близо 100%-това , като в ден като днешния много хора пътуват до Враца , Монтана и Видин.В смесения вагон серия 40 , на който купетата са разделени на първокласни и второкласни , хората бяха нагъчкани и дори в "елитната" половина не можеше да се намери място.След огледа се оказа , че това бе единственият вагон , където имаше първа класа.Цялостен такъв отсъстваше , даже някои пътници се ядосваха , че са си платили да пътуват на спокойствие , а трябваше да се наблъскат само в половин вагон.
В директните вагони за Лом се намираха по едно - две свободни седалки по купетата и именно там момчето си бе намерило място.В сравнение с другите вагони , тук населеността беше към 80%.Докато оглеждах графитите , изрисувани по прозорците , се появи дежурният рък.движение и ние трябваше да се сбогуваме с нашия познат.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

VESO написа:даже някои пътници се ядосваха , че са си платили да пътуват на спокойствие , а трябваше да се наблъскат само в половин вагон.
Когато искаш да пътуваш на спокойствие пътуваш с кола. Тук хората са си платили да се возят в първа класа, което обаче не означава, че там трябва да няма хора или те да са малко.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

На тоя влак никога май няма изцяло първокласен вагон,а винаги е смесен.
Мнения: 49
Регистриран на: Съб Окт 21, 2006 9:18 pm
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от Ryan »

Пътувал съм много пъти с 23201 дори когато този влак беше с композиция от 3 вагона населеността във влака беше голяма, а откакто пуснаха Дезиро игла няма къде да падне и хората се възмущават че за тази дестининация само 1 мотриса. По 23 линия всички влакове, след като минаха с Дезиро, населеността се увеличи много и в момента няма влак под 80% населеност ( с изключение на нощните, за които нямам сведения). :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

И във влака , тръгващ 5:35 от Черквица ли има толкова хора? То си е и логично , като се имат предвид часът на пристигане в Плевен и броят пътници , които отиват за училище или работа.А тази снимка на 23102 , правена през месец април тази година говори красноречиво за пътникопотока.Коментарът мисля , че е излишен.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Аз съм пътувал един път с 23102 и населеността беше около 95%. Места трудно се намираха, но все пак няколко имаше в цялата мотриса. Да не говорим, че в 1 класа е само превозната бригада... всички знаем, че 1 класа на ПВ не се зачита. Щом същия ден пътувах в първокласен вагон на 20133 и нищо не ми казаха... надуват се за да оберат некой лев отгоре... аман от далавераджии... в случая със снимката на VESO трябва още една мотриса, но понякога и 1 е достатъчна и точно се запълва.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

23102 в участъка Плевен-Черквица е много пълен в петък и едвам се намират места, а обратният 23203 е така в неделя. При пътуването ми до Черквица (беше неделя) населеността в 23102 не надхърляше 50%. Аз лично се учудих защо е така, но началник-влакът ми каза че този влак се пълни само в определени дни най-вече в петък. 23203 от Черквица заминава полупразен и е така до Милковица, след което се качва много народ, а спирките са необслужвани. И въпреки това, превозната бригада по изключително професионален начин си върши работата и всички пътници са с билети. Затова тези влакове не са губещи, в сравнение с други като София-Перник, София-Септември-Пловдив, София-Карлово и др.
Зам. Администратор
Мнения: 375
Регистриран на: Съб Мар 03, 2007 3:44 pm
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от bdz_bg »

1-ва класа на мотриси Desiro се зачита.Вагони 1-ва класа на пътнически влакове не се зачитат.Даже мисля,че и цената ако пътуваш в мотриса е завишена с 5% за разлика ако си в композициция.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

ЗА Плевен - ЧЕрквица съм напълно съгласен. Въпреки тарапаната, превозната бригада успява да снабди всички с билети. С един началник - влак по линията си говорихме и при пристигането в Плевен се оказа, че кондуктора е написал 80 билета само за 23203 :shock: За това там реално се отчита пътникопотока и линията се смята не само за рентабилна, но и за печеливша.

Положението с Левски - Свищов е абсолютно същото. Мотрисите се пръскат по шевовете. Машинисти по линията казват, че от пускането на ДМВ 10 много пътници са се върнали от автобусите обратно на влака като по - евтин, по - сигурен и комфортен транспорт.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Положението до Панагюрище е идентично.Малкото автобуси от Пловдив , дългият път (през Съединение и селата след него) и отвратителното състояние на шосето оказват голямо влияние пътниците да се преориентират към влака.За Сдн се ползват предимно автобусите , понеже от автогара "Север" са по - начесто , а пък гарата е сравнително далече от града , но за Овчеполци , Тополидол и т.н. влакът е предпочитания транспорт в над 90 % от случаите.
Мнения: 49
Регистриран на: Съб Окт 21, 2006 9:18 pm
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от Ryan »

Това БДЖ трябва да го вземе впредвид и да започне тотална подмяна на остарелия парк - и вагонен и локомотивен. Само така Железницата ще стъпи на крака, но не бива да забравяме, че и инфрата трябва да се вземат в ръце . :wink:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Днес населеността в ПВ 20133 беше 170+/- няколко % :o :shock: Първи и част от втори вагон бяха буквално претъпкани, в 1-ви вагон целия коридор беше пълен, в 3 вагон се дишаше, имаше няколко места, които веднага се заеха. Този влак е предпочитан от всички червенобреждани, понеже на никой не му се става в 04:30 или в 05:00 за да пътува с 20131 и затова мисля, че нормалния състав на 20133 трябва да е 4 вагона.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Днес БВ 2610 беше съставен от 11 вагона :o :shock: .1 фургон,3 ABy(uu),бюфет,3 Byu(u) и 3 вагона серия 63 като 2 от тях бяха 2 класа и 1 1 класа.Населеността общо беше 93-95%.Забелязах,че имаше 10-тина човека,които дойдоха в 16:45,а влака тръгна в 16:46 със 5 минути закъснение.А ако влака беше точен до секунда (16:41 заминаване)?Щяха или да изчакат 20234 ако ще пътуват до Мездра или чак 2612...2-ма пенсионери (баба и дядо) пък се качиха в последния момент-влака тамън тръгна и дядото се провикна на кондукторката,която беше в последния вагон:Чакай ма!И влака спря и те се качиха благополучно...една баба пък забравила да си купи билет и така и не се качи на влака...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Бил съм свидетел как задържаха веднъж "Сл.Бряг" на Сзт , заради двама циганина , които в последния момент си бяха взели билети до Н.Загора.Кондукторката се ядосваше , но рък.движение каза , че все пак и те са хора и след като двамата се качиха , наново вдигна диска.
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация