Страница 2 от 26
Публикувано на: Пон Окт 22, 2007 11:45 am
от Nikss
Актуална информация за 21-ви октомври:
ПВ70103 се тегли от
ЕЛ 45 192.2 движи се навреме
ПВ20130 се обслужи от
ЕМВ 32 053/054 пристигна с 3 минути закъснение
ДТВ20622 се тегли от
ЕЛ 44 137.8
ПВ20132 се тегли от
ЕЛ 45 181.5 движи се точно навреме
БВ2611 се движи с 20 минути закъснение
МБВ460 се движи със 130 минути закъснение
КПВ20233 се тегли от
ЕЛ 45 181.5 движи се точно навреме
БВ4613 се тегли от
ЕЛ 44 123.8 движи се точно навреме
БВ2610 се тегли от
ЕЛ 44 060.2 движи се навреме
ПВ20111 се тегли от
ЕЛ 45 175.7 движи се точно навреме
КПВ20234 се тегли от
ЕЛ 45 181.5 движи се точно навреме лок.бригада-kebapa & banana
ПВ20103 се тегли от
ЕЛ 43 523.0 движи се точно навреме
Публикувано на: Вто Окт 23, 2007 5:03 pm
от rexkos
10115 - с 25 минути от начална гара...
20223 - с 45 202 - машината е много лошо външно състояние, нещо което е много нетипично за депо ГО. Явно командирована в някое друго депо (София или Мездра).
Публикувано на: Вто Окт 23, 2007 6:20 pm
от Nikss
Вчера,22-ри октомври:
ПВ20111 се тегли от
ЕЛ 45 177.3 движи се точно навреме
БВ2612 се тегли от
ЕЛ 44088.3 движи се навреме
Днес,23-ти октомври:
ПВ20130 се обслужи от
ЕМВ 32 127/128 пристигна с 4 минути закъснение
ДТВ20622 се тегли от
ЕЛ 43 524 8
ПВ20132 се тегли от
ЕЛ 45 177.3 движи се точно навреме
БВ2611 се тегли от
ЕЛ 44 120 4 движи се с 25 минути закъснение
Публикувано на: Вто Окт 23, 2007 7:52 pm
от lz1tee
lz1tee написа:
НК ЖИ 387/19.10.2007
Поради подмяна на вагонния състав и обслужващите локомотиви считано от 20.10.2007 год. се коригират разписанията на УБВ 8603 Пбк - Я / 8604 И-Сф
ПРОМЯНА
На същата дата на която е излезнала телеграма № 387 R=9.00ч шест часа по-късно се слува ТЕЛЕГРАМА № 403 КОЯТО ОТМЕНЯ ТЕЛЕГРАМА №387 Влак 8603/8604 ще се движи по познатото ни обичайно разписание!!!
Публикувано на: Вто Окт 23, 2007 8:13 pm
от Labros
Айде пак поредния абсурд.
Публикувано на: Вто Окт 23, 2007 8:36 pm
от RWman
Публикувано на: Вто Окт 23, 2007 8:37 pm
от Nikss
Сега за няколко минути по-малко...няма смисъл.Нека да направят цялото трасе Пловдив-Бургас та да има къде да се кара поне със 130 между Пловдив и Ямбол.Ще почакаме и ще видим каква ще бъде последната дума на новия ГДВ за 2008 като влезе декември месец.
Публикувано на: Вто Окт 23, 2007 8:47 pm
от rexkos
Момчета, успокойте се.

Говори се, че ГДВ 2008 ще е по-добър от 2007. Най-много щяли да намажат 1-ва и 2-ра линия. Нека почакаме до новия ГДВ и тогава ще видим истинската промяна в разписанието вече. Дай Боже да е положителна.

Да не се отклоняваме много от темата.

Публикувано на: Вто Окт 23, 2007 9:00 pm
от 44142
Неделя вечерта при прегариране на лок 46238 в гара Алдомировци е завъртяна стрелка под лок. Резултата е изпадане на лок с 2 колооси и потрошен плуг. Тази вечер 46243 е на 8627, понеже утре я искат за ТП.
Публикувано на: Сря Окт 24, 2007 6:27 am
от Nikss
МБВ293 в момента се движи с 85 минути закъснение
Източник:BBT
Публикувано на: Сря Окт 24, 2007 7:54 am
от rexkos
Nikss написа:
МБВ293 в момента се движи с 85 минути закъснение
Нищо ново под слънцето.

Публикувано на: Сря Окт 24, 2007 2:03 pm
от rexkos
Днес поради невъзможността да се осигури ЕМВ за отзозването на влак 10206/10207, за същия бе назначена композиция (с лок. и вагони). 10207 на Кб беше навреме начело с русенската 44 103. На Сф закъснението беше 8 минути заради престой на входния светофор на Ву за изчакване на преминаването на дълъг ДТВ в посока Разменна начело с 44 115 и бутаща 44/45xxх.
Публикувано на: Сря Окт 24, 2007 2:14 pm
от 44142
Онзи ден 30121-124 беше с две вагончета и 46243.
Публикувано на: Сря Окт 24, 2007 4:13 pm
от Labros
БВ 8615 днес беше с двойна тяга: 43 309 и 46 229.
ПВ 19221/19222 с 32 039/40.
Публикувано на: Чет Окт 25, 2007 5:19 pm
от rexkos
Днес при заминаването на влак 10212 с лок. 44 001.6, рък. движение вижда неизправност в задната талига на първия вагон (47-ма серия). Същият спира на метри пред първата изходна стрелка. През това време пътниците до Волуяк, веднага се прехвърлиха на 60201 начело с 61 004. Влакът замина навреме. С едното вагонче "патето" се изтрелваше като совалка (нещо много типично за цялата 61-ва серия).

На Волуяк беше с 3 минути аванс, а на РП Бригадир с 4 минути аванс.

Поради отмяната на 13210 и закъснението на 10212, влак 60201 до Волуяк беше пълен, след това с около 40% населеност. В крайна сметка спирачките на задната талига на първия вагон на 10212 били оправени от ревизор-вагоните към 17.30, защото в 17.55 го мернах на Кб.

Днес не бяха осигурени ЕМВ за следните влакове:
10210/10211 - беше обслужен с лок. 44/45 и 2 вагона
13210/13209 - поради липса на ТПС беше отменен
Като никога беше осигурен ЕМВ за влак 10115 още преди 16.00 часа - 32 123/124.
20204 беше навреме с дупнишката 45 166, 20223 замина с горнооряховската 44 107, 2607 с 44 115.