Румънски железници (CFR) е Национална компания "Железопътна на Румъния. Администрира на железопътната инфраструктура, железопътните товарни превози на пътници и в страната. Мрежа е значително по-интегрирана с други европейски железопътни мрежи, предлагащи общоевропейско пътнически и товарни превози. CFR, институцията е създадена през 1880 г., след като на първата железопътна линия на сегашната територия румънски е открит през 1854 г.
История
Деветнадесети век
След 15-ти септември, 1830 година е дадена в експлоатация между Ливърпул и Манчестър, първата железопътна линия в света на текущите румънска територия първа линия открит на 20 август 1854 година и свързване Oravita (Банат) и Bazias, пристанище Дунав. Линия с дължина 62.5 km, първоначално е бил използван само за транспортиране на въглища. От 12-ти Януари, 1855 година линия бе връчена от австрийския железници, по това време Трансилвания е била част от Австрийската империя. След няколко технически подобрения на линия през следващите месеци, връзката Oravita - Bazias открита за пътнически превози на 1 ноември 1856.
Между 1864 и 1880 година, няколко жп линии са били построени в тогавашната Кралство Румъния. На 1 септември 1865 английската фирма Джон Тревор-Баркли започна изграждането на Букурещ - Гюргево. Тази линия е отворена за движение на 26 август 1869 и е на първа линия изградена на територията на Румъния по това време.
През септември 1866 г. румънският парламент одобри изграждането на 915 km линия от юг на север на Римската Vârciorova, чрез Питещи, Букурещ, Браила Бузау, Галати и Tecuci, всички големи градове по това време. Цената на строителството по това време е 270 000 златни франка на километър и строителството е поверено на немския консорциум Strousberg. Линията бе открита на етапи - първо, Питещ - Букурещ - Галац - Румъния, беше открита на 13 септември 1872 г. и Varciorova - Питещи на 9 май 1878г. Vârciorova линия - Роман е важна част от румънската железопътна инфраструктура, както той свързан между краищата на кралството, който е важна връзка за пътници и товари между отделните градове на Румъния и Молдова на румънски език.
На 10-ти септември, 1868 год. е завършен през Букурещ Северна гара. През януари 1880 г. румънският парламент гласува за прехвърляне на линия Vârciorova - Роман Strousberg консорциум от частни управление на държавната администрация и съставляващи държавна институция на румънските железници, която продължава да съществува до сега.
През първата половина на ХХ век
През 1918 г. Съединените слива с област Трансилвания в Румъния, Банат, Буковина и Бесарабия, които образуват "Велика Румъния". В резултат на всички железопътни линии в тези региони, които принадлежат към Унгария Австрия и Русия, преди те да станат железопътните съоръжения. Това е важно събитие в историята на жп вагони, както централата в Арад, който бе пред австро-унгарската контрол, влязъл в железопътните съоръжения, като по този начин започва производството на много видове железопътни вагони и локомотиви. През същия период дизелови локомотиви са били въведени.
През този период, няколко железниците са дублирани да позволи движение в двете посоки едновременно и по този начин по-голям трафик. Двойна песен линия за първи път е открита на 25 януари 1895 г. на разстояние от 14 км от науката и Leţcani, за да се улесни изграждането на линията Яш - Dorohoi. Допълнителна линии са два пъти:
Букурещ - Плоещ (1891-1909)
Ploiesti - Campina (1910-1912)
Констанца - Констанца (1931)
Аджуд - Tecuci (1933 г.)
Teiuş - Apahida (1938-1940)
Campina - Брашов (1938-1941)
Бузау - Marasesti (1940-1942)
Комунистическия период
След като Румъния стана комунистическа република през 1949 г., е една значителна инвестиция в железниците. През това време, жп линии се смята за символ на бързото индустриализация на страната под ръководството на Георге Георгиу-Деж и Николае Чаушеску. В допълнение към увеличаване на железопътния трафик и изграждането на нови линии, особено в селските райони, електрификация и удвояване на линията заети важно място.
Първата линия е електрифицирана Букурещ - Брашов, на борда на пътнически и товарен обем е много висока. Първият проект за електрификация на части от тази линия е разработена през 1913 г. от СЕ Георгиу и да започне работа за правителство встъпи в поредица от решения в годините 1929, 1934 и 1942, след 1942 година да продължим с проекта. Електрификация на работа за войната, но започва едва през 1959 г. и първата електрифицирана точка, Брашов - Predeal открита на 9 декември 1965. На 20 април 1966 год. е открита нова секция, Predeal - Campina. Линията е изцяло електрифицирана на 16-ти февруари 1969 година и е работил с електрическа енергия на напрежение 25 000 V и честота 50 Hz.
Различни линии са също два пъти, в т.ч.:
Faure - Галац (1965-1971)
Пантелеймон "-" Черна вода "(1969-1971)
Букурещ - домати от Ведите - Крайова (1965-1972)
Chitila - Изчиства (1968-1972)
Брашов - Liberty поле (1970-1974)
Аджуд - Сучава (1972-1975)
В края на 1960-те, парни локомотиви са били напълно премахнати, като се заменят с дизелови и електрически локомотиви и автомобили построена в завода си в Треньорски Astra Арад.
Стара история
След революцията 1989 г. падна комунистическият режим, Румъния остава една от най-големите, най-натоварен и се използват железопътните мрежи в Европа, но, като изостава в инфраструктурата. Това, съчетано с икономически спад през 1990 г., причинени от преминаването на страна с пазарна икономика, което води до входа CFR в относителен спад. Някои пътища по-малко разстояние, особено в селските райони са премахнати и на подвижния състав, закупени до голяма степен през 1970 г., е навлязла в период на липса на ремонт. снимка на CFR, на вътрешния пазар, така и в чужбина, трябваше да страдат заради лошо качество на железопътния транспорт и лошо управление.
Ситуацията продължава до 1998 г., когато на Националното сдружение на румънските железници е преустроена в четири самостоятелни, финансирани институции за повишаване на ефективността, а компанията е преименувана на Национална компания "Железопътна Компания. След това събитие, румънски ситуация железниците се е подобрило, главно поради подобряване на икономическото положение в страната след 2000 г., позволи започването на големи инвестиционни проекти.
След 1989 г., сравнително голям брой на линиите бяха затворени, включително и тези, предназначени за промишлена употреба или тесни линии. Това се дължи на голямото нарастване на броя на частните автобусни компании и нисък трафик по тези линии. Други линии ще бъдат закрити в бъдеще, по-специално в окръг Тимис, които са много стари, малко използван и повредени при наводненията през 2005 година. След това през 2007 г. в близост до 75 км от пистата, след като от 1990 г. насам са затворени около 1000-1500 км от пистата. Няколко тесен железопътния са отново от туристическа железопътна компания (SFT-CFR) (както Abrud линии - Campeni, Търгу Муреш - Band и Молдова - Кантон). Активност S.F.T.-C.F.R. е почти несъществуващ. Дизелови локомотиви са били продадени или отдадени под наем функционален други оператори, и на парен локомотив има само един транспортно право, останалите няколко месеца, за да достигне зрялост за бойлер ремонт. [Позоваване необходими] Това се вижда от време на време за влака на север Букурещ - Snagov Плажове.
Що се отнася до тесните линии, най-засегнати от кражбите и свлачища. Например, Търгу Муреш - Band е била почти напълно отвлечени и Сибиу - Agnita е напълно непрактично, защото изграждането на шосейния моста. [Позоваване необходими] Все пак, има няколко жп тесен, закупени от частни оператори, такива като Долината на мечтите, Брад и Moldovi. По тези линии преместен доста често "Mocăniţa" за туризма.
Дружеството реорганизация
Чрез реорганизиране на румънската национална железопътна компания,, SNCFR "на 1 октомври 1998 г., са установени:
Национална компания "Железопътна компания CFR SA, известен като" Железопътна инфраструктура ", която управлява румънската железопътна инфраструктура;
Националните железопътни Дружеството Самостоятелни CFR - SA национален превозвач на пътници;
Националното сдружение на CFR Товарен железопътен транспорт, национални товарен оператор;
Национален Асет Мениджмънт железопътно дружество, SAAF - АД, с оглед на превишението на активите жп резултат на реорганизация;
Туристическа железопътна общество,, S.F.T. - CFR SA, пое част от активите,, SAAF, направени за пътуване, влакове определен период от време.
Железопътните Управляващото дружество "CMS" (счупени)
Румънската железопътна орган АФЕР, които действат в рамките на Министерството на транспорта, железопътен регулаторен орган.
Са създадени дъщерни дружества на националните железопътни компании, които оперират в рамките на Министерството на транспорта. Списък на фирмите
CFR седалище е в Букурещ, CFR дворец, близо до Северна гара. Компанията има регионални клонове в градовете Брашов, Клуж, Крайова, Констанца, Галац, Яш и Тимишоара. UIC международния код е 53-CFR.
През 1999 г. SIRV CFR Брашов е създадена като отделна компания, но притежавани от железниците, и е приватизирано през 2003 година.
През август 2001 г., железопътните компании са се научили, както следва:
БАД CFR - CFR търговска фирма в базата Доставка и - което обработва закупуване и разпространение на железопътна техника
CFR Ърв - поддръжка и ремонт търговска компания "Железопътна вагон - вагон ремонт
CFR IRLU - Търговска компания "Железопътна локомотиви и за поддръжка и ремонт - ремонт на локомотиви и друго оборудване
През март 2010 г., 10 301 на 64 000 служители на железопътните компании са били уволнени.
Либерализация на железопътния
За повече подробности вижте: либерализация на железопътния в Румъния.
След реорганизацията румънската национална железопътна компания "SNCFR" на 1 октомври 1998 г. е разрешено недискриминационен достъп до железопътната инфраструктура обществените всички лицензирани железопътни оператори, които са довели до създаването на частни оператори, железопътния транспорт.
Някои песни, така наречените "оперативно съвместима секции, националната железопътна компания загуби са били отдадени под наем на частни оператори, на пътници и / или стоките са били извършени от тях като използват свои собствени или наети подвижния състав .
Модернизация
В началото на 2000 г. започна програма за модернизация за подобряване на имиджа си, който е бил, и на национално и международно ниво, засегнати от доклади за услуги с лошо качество. Първият етап на модернизацията включват подобряване на бързи влакове и междуградски и междуселищни услуги експанзия.
Siemens Desiro класа вагон IPentru укрепване румънски междуградски мрежата CFR увеличи през 2003 г., придобити няколко нови уплътнения Siemens Desiro влака, като някои от тях събрани в Arad.Denumite "Синята стрела", те се използват за кратки и средни предприятия . Desiro пломби са били използвани като емблеми на железопътните модернизация, въпреки критиките, че железопътното не трябва да използва пломби от основните Desiro експресни услуги, тъй като те са предназначени за кратко, са с ниска скорост и силен. CFR отговор на тези критики чрез въвеждане през 2004 г., няколко пломби през ноември Desiro, които са по-благоприятни от гледна точка на шум и има 70 места, вместо 110. По това време на CFR продължава да използва средни разстояния влакове Desiro, дори ако той е заменил няколко дълги разстояния маршрути.
В допълнение Desiro CFR през последните години е закупил 80 нови автомобили със съня, спи автомобили и клас I и II. Новият траверси в момента някои от най-модерните в Европа, които са оборудвани с климатик, LCD екрани и модерна душа на всяко отделение.
Освен направените подобрения на железопътния транспорт, железопътните модернизирана няколко дизел-електрически локомотиви.
През 2003 г. операторът на румънския Connex GSM мобилни Румъния, Vodafone Румъния станаха междувременно, железопътната има договор за предоставяне на мобилни услуги, свързани с жп скорост. В момента една линия за клиенти Vodafone да се обадите, работещи без прекъсване до кратък номер 652. Orange Румъния е подписала подобно споразумение през 2004 година.
Пушенето е забранено във всички железопътни влакове от 1 септември 2006 година.
Продължава да се подобри жп услугата. Въпреки това, някои хора казват, че са загрижени, че не на железния път, които все още не е постигнато profitabiliatea имат финансови ресурси, необходими за подкрепа на модернизацията на инфраструктурата.
CFR инфраструктура и започна мащабен проект през април 2006 г. - модернизация на Букурещ - Констанца, за подобряване на максималната скорост може да бъде постигната по този ред (от 140 km / h сега на 160 км / ч за 2008 г.). Дата на завършване на този проект е от втората половина на 2008 г. [8]. За съжаление, непосредствена последица е трудността да се движи по този маршрут, тъй като на работа, по време на пътуване като нарастват с най-малко 01:30 и водят до по пътнически недоволство.
Текущите данни на румънските железници
През 2006 г. обикновено дължината на линията в експлоатация е 10 789 километра, и проведе своята дължина е 20 677 км. Също така през тази година са били транспортирани 94441000 пътници, а през 2007 г. броят на пътниците, които предпочитат CFR е около 86 милиона пътници. Стоките, превозвани от оператора ОРР Марфа през 2007 г. са 68 772т.
Скандали и критики от CFR
CFR претърпя серия от медийни скандали дължи на редица нередности са открити в управление. Бивш директор на CFR, Майкъл Necolaiciuc, бе обвинен от Националната дирекция "Антикорупция за злоупотреба и увреждане на много компании в периода 2000-2005. Но той избяга от страната под претекст за лечение на болестта, за да избегнат цитиране [прокуратурата необходими]. Неговото име е издаден няколко заповеди.
В друг широко рекламирана случай CFR Букурещ regionalei директорът бе арестуван за увреждане на компанията с над един милиард леи и половина стар. Досега не е имало присъда в тези случаи.
През 2005 г. друг скандал хит на компанията, след като железопътните е обвинен в жп съюз лидери кооптирани в административните структури на компанията, в подкрепа на предишния министър на транспорта Мирон Митря. На фона на политическата промяна в посока на новото правителство, новият министър Георге Dobre демократ, подредени освобождаването на административните функции на Съюза. След съюз лидери започнаха голяма стачка, като твърди, увеличаване на заплатите на работещите в CFR. Стачката продължава 23 ден и накрая бе спрян от Букурещ на Апелативния съд, след като бе установено, че има застрашават стачка железопътната безопасност и условията не са изпълнени. Под CFR, стачката е допринесла значително за намаляване на броя на пътниците (около 10% по-малко), и създадени до загуба на над 10 милиарда ROL за поправка за ОРР Марфа 80 милиарда.
Железопътните линии
Румънската железопътна мрежа
В момента железопътна мрежа се състои от девет основни направления, които за няколко странични линии.
Деветте основни Национална компания "Железопътна се ръководи от основните артерии жп operaturul в Румъния. Цялата железопътна мрежа, общо 13807 километра, плюс 6923 км на съществуващите линии в гарите. От 20730км жп в експлоатация, 17535 km на инфраструктурата публични, частни и 3197 km. Обществени железопътната инфраструктура принадлежи на държавата, дължи на концесията Национална компания "Железопътна компания" CFR "-АД.
Contribuiţi cu o traducere mai bună
Vă mulţumim pentru sugestia de traducere cu care aţi contribuit la Google Traducere.
Contribuiţi cu o traducere mai bună:
Румънски железници (CFR) е Национална компания "Железопътна на Румъния. Администрира на железопътната инфраструктура, железопътните товарни превози на пътници и в страната. Мрежа е значително по-интегрирана с други европейски железопътни мрежи, предлагащи общоевропейско пътнически и товарни превози. CFR, институцията е създадена през 1880 г., след като на първата железопътна линия на сегашната територия румънски е открит през 1854 г. <br> <br>История <br>Деветнадесети век <br>След 15-ти септември, 1830 година е дадена в експлоатация между Ливърпул и Манчестър, първата железопътна линия в света на текущите румънска територия първа линия открит на 20 август 1854 година и свързване Oravita (Банат) и Bazias, пристанище Дунав. Линия с дължина 62.5 km, първоначално е бил използван само за транспортиране на въглища. От 12-ти Януари, 1855 година линия бе връчена от австрийския железници, по това време Трансилвания е била част от Австрийската империя. След няколко технически подобрения на линия през следващите месеци, връзката Oravita - Bazias открита за пътнически превози на 1 ноември 1856. <br> <br>Между 1864 и 1880 година, няколко жп линии са били построени в тогавашната Кралство Румъния. На 1 септември 1865 английската фирма Джон Тревор-Баркли започна изграждането на Букурещ - Гюргево. Тази линия е отворена за движение на 26 август 1869 и е на първа линия изградена на територията на Румъния по това време. <br> <br>През септември 1866 г. румънският парламент одобри изграждането на 915 km линия от юг на север на Римската Vârciorova, чрез Питещи, Букурещ, Браила Бузау, Галати и Tecuci, всички големи градове по това време. Цената на строителството по това време е 270 000 златни франка на километър и строителството е поверено на немския консорциум Strousberg. Линията бе открита на етапи - първо, Питещ - Букурещ - Галац - Румъния, беше открита на 13 септември 1872 г. и Varciorova - Питещи на 9 май 1878г. Vârciorova линия - Роман е важна част от румънската железопътна инфраструктура, както той свързан между краищата на кралството, който е важна връзка за пътници и товари между отделните градове на Румъния и Молдова на румънски език. <br> <br>На 10-ти септември, 1868 год. е завършен през Букурещ Северна гара. През януари 1880 г. румънският парламент гласува за прехвърляне на линия Vârciorova - Роман Strousberg консорциум от частни управление на държавната администрация и съставляващи държавна институция на румънските железници, която продължава да съществува до сега. <br> <br>През първата половина на ХХ век <br>През 1918 г. Съединените слива с област Трансилвания в Румъния, Банат, Буковина и Бесарабия, които образуват "Велика Румъния". В резултат на всички железопътни линии в тези региони, които принадлежат към Унгария Австрия и Русия, преди те да станат железопътните съоръжения. Това е важно събитие в историята на жп вагони, както централата в Арад, който бе пред австро-унгарската контрол, влязъл в железопътните съоръжения, като по този начин започва производството на много видове железопътни вагони и локомотиви. През същия период дизелови локомотиви са били въведени. <br> <br>През този период, няколко железниците са дублирани да позволи движение в двете посоки едновременно и по този начин по-голям трафик. Двойна песен линия за първи път е открита на 25 януари 1895 г. на разстояние от 14 км от науката и Leţcani, за да се улесни изграждането на линията Яш - Dorohoi. Допълнителна линии са два пъти: <br> <br>Букурещ - Плоещ (1891-1909) <br>Ploiesti - Campina (1910-1912) <br>Констанца - Констанца (1931) <br>Аджуд - Tecuci (1933 г.) <br>Teiuş - Apahida (1938-1940) <br>Campina - Брашов (1938-1941) <br>Бузау - Marasesti (1940-1942) <br>Комунистическия период <br>След като Румъния стана комунистическа република през 1949 г., е една значителна инвестиция в железниците. През това време, жп линии се смята за символ на бързото индустриализация на страната под ръководството на Георге Георгиу-Деж и Николае Чаушеску. В допълнение към увеличаване на железопътния трафик и изграждането на нови линии, особено в селските райони, електрификация и удвояване на линията заети важно място. <br> <br>Първата линия е електрифицирана Букурещ - Брашов, на борда на пътнически и товарен обем е много висока. Първият проект за електрификация на части от тази линия е разработена през 1913 г. от СЕ Георгиу и да започне работа за правителство встъпи в поредица от решения в годините 1929, 1934 и 1942, след 1942 година да продължим с проекта. Електрификация на работа за войната, но започва едва през 1959 г. и първата електрифицирана точка, Брашов - Predeal открита на 9 декември 1965. На 20 април 1966 год. е открита нова секция, Predeal - Campina. Линията е изцяло електрифицирана на 16-ти февруари 1969 година и е работил с електрическа енергия на напрежение 25 000 V и честота 50 Hz. <br> <br>Различни линии са също два пъти, в т.ч.: <br> <br>Faure - Галац (1965-1971) <br>Пантелеймон "-" Черна вода "(1969-1971) <br>Букурещ - домати от Ведите - Крайова (1965-1972) <br>Chitila - Изчиства (1968-1972) <br>Брашов - Liberty поле (1970-1974) <br>Аджуд - Сучава (1972-1975) <br>В края на 1960-те, парни локомотиви са били напълно премахнати, като се заменят с дизелови и електрически локомотиви и автомобили построена в завода си в Треньорски Astra Арад. <br> <br>Стара история <br>След революцията 1989 г. падна комунистическият режим, Румъния остава една от най-големите, най-натоварен и се използват железопътните мрежи в Европа, но, като изостава в инфраструктурата. Това, съчетано с икономически спад през 1990 г., причинени от преминаването на страна с пазарна икономика, което води до входа CFR в относителен спад. Някои пътища по-малко разстояние, особено в селските райони са премахнати и на подвижния състав, закупени до голяма степен през 1970 г., е навлязла в период на липса на ремонт. снимка на CFR, на вътрешния пазар, така и в чужбина, трябваше да страдат заради лошо качество на железопътния транспорт и лошо управление. <br> <br>Ситуацията продължава до 1998 г., когато на Националното сдружение на румънските железници е преустроена в четири самостоятелни, финансирани институции за повишаване на ефективността, а компанията е преименувана на Национална компания "Железопътна Компания. След това събитие, румънски ситуация железниците се е подобрило, главно поради подобряване на икономическото положение в страната след 2000 г., позволи започването на големи инвестиционни проекти. <br> <br>След 1989 г., сравнително голям брой на линиите бяха затворени, включително и тези, предназначени за промишлена употреба или тесни линии. Това се дължи на голямото нарастване на броя на частните автобусни компании и нисък трафик по тези линии. Други линии ще бъдат закрити в бъдеще, по-специално в окръг Тимис, които са много стари, малко използван и повредени при наводненията през 2005 година. След това през 2007 г. в близост до 75 км от пистата, след като от 1990 г. насам са затворени около 1000-1500 км от пистата. Няколко тесен железопътния са отново от туристическа железопътна компания (SFT-CFR) (както Abrud линии - Campeni, Търгу Муреш - Band и Молдова - Кантон). Активност S.F.T.-C.F.R. е почти несъществуващ. Дизелови локомотиви са били продадени или отдадени под наем функционален други оператори, и на парен локомотив има само един транспортно право, останалите няколко месеца, за да достигне зрялост за бойлер ремонт. [Позоваване необходими] Това се вижда от време на време за влака на север Букурещ - Snagov Плажове. <br> <br>Що се отнася до тесните линии, най-засегнати от кражбите и свлачища. Например, Търгу Муреш - Band е била почти напълно отвлечени и Сибиу - Agnita е напълно непрактично, защото изграждането на шосейния моста. [Позоваване необходими] Все пак, има няколко жп тесен, закупени от частни оператори, такива като Долината на мечтите, Брад и Moldovi. По тези линии преместен доста често "Mocăniţa" за туризма. <br> <br>Дружеството реорганизация <br>Чрез реорганизиране на румънската национална железопътна компания,, SNCFR "на 1 октомври 1998 г., са установени: <br> <br>Национална компания "Железопътна компания CFR SA, известен като" Железопътна инфраструктура ", която управлява румънската железопътна инфраструктура; <br>Националните железопътни Дружеството Самостоятелни CFR - SA национален превозвач на пътници; <br>Националното сдружение на CFR Товарен железопътен транспорт, национални товарен оператор; <br>Национален Асет Мениджмънт железопътно дружество, SAAF - АД, с оглед на превишението на активите жп резултат на реорганизация; <br>Туристическа железопътна общество,, S.F.T. - CFR SA, пое част от активите,, SAAF, направени за пътуване, влакове определен период от време. <br>Железопътните Управляващото дружество "CMS" (счупени) <br>Румънската железопътна орган АФЕР, които действат в рамките на Министерството на транспорта, железопътен регулаторен орган. <br>Са създадени дъщерни дружества на националните железопътни компании, които оперират в рамките на Министерството на транспорта. Списък на фирмите <br> <br>CFR седалище е в Букурещ, CFR дворец, близо до Северна гара. Компанията има регионални клонове в градовете Брашов, Клуж, Крайова, Констанца, Галац, Яш и Тимишоара. UIC международния код е 53-CFR. <br> <br>През 1999 г. SIRV CFR Брашов е създадена като отделна компания, но притежавани от железниците, и е приватизирано през 2003 година. <br> <br>През август 2001 г., железопътните компании са се научили, както следва: <br> <br>БАД CFR - CFR търговска фирма в базата Доставка и - което обработва закупуване и разпространение на железопътна техника <br>CFR Ърв - поддръжка и ремонт търговска компания "Железопътна вагон - вагон ремонт <br>CFR IRLU - Търговска компания "Железопътна локомотиви и за поддръжка и ремонт - ремонт на локомотиви и друго оборудване <br>През март 2010 г., 10 301 на 64 000 служители на железопътните компании са били уволнени. <br> <br>Либерализация на железопътния <br>За повече подробности вижте: либерализация на железопътния в Румъния. <br>След реорганизацията румънската национална железопътна компания "SNCFR" на 1 октомври 1998 г. е разрешено недискриминационен достъп до железопътната инфраструктура обществените всички лицензирани железопътни оператори, които са довели до създаването на частни оператори, железопътния транспорт. <br> <br>Някои песни, така наречените "оперативно съвместима секции, националната железопътна компания загуби са били отдадени под наем на частни оператори, на пътници и / или стоките са били извършени от тях като използват свои собствени или наети подвижния състав . <br> <br>Модернизация <br>В началото на 2000 г. започна програма за модернизация за подобряване на имиджа си, който е бил, и на национално и международно ниво, засегнати от доклади за услуги с лошо качество. Първият етап на модернизацията включват подобряване на бързи влакове и междуградски и междуселищни услуги експанзия. <br> <br> <br>Siemens Desiro класа вагон IPentru укрепване румънски междуградски мрежата CFR увеличи през 2003 г., придобити няколко нови уплътнения Siemens Desiro влака, като някои от тях събрани в Arad.Denumite "Синята стрела", те се използват за кратки и средни предприятия . Desiro пломби са били използвани като емблеми на железопътните модернизация, въпреки критиките, че железопътното не трябва да използва пломби от основните Desiro експресни услуги, тъй като те са предназначени за кратко, са с ниска скорост и силен. CFR отговор на тези критики чрез въвеждане през 2004 г., няколко пломби през ноември Desiro, които са по-благоприятни от гледна точка на шум и има 70 места, вместо 110. По това време на CFR продължава да използва средни разстояния влакове Desiro, дори ако той е заменил няколко дълги разстояния маршрути. <br> <br>В допълнение Desiro CFR през последните години е закупил 80 нови автомобили със съня, спи автомобили и клас I и II. Новият траверси в момента някои от най-модерните в Европа, които са оборудвани с климатик, LCD екрани и модерна душа на всяко отделение. <br> <br>Освен направените подобрения на железопътния транспорт, железопътните модернизирана няколко дизел-електрически локомотиви. <br> <br>През 2003 г. операторът на румънския Connex GSM мобилни Румъния, Vodafone Румъния станаха междувременно, железопътната има договор за предоставяне на мобилни услуги, свързани с жп скорост. В момента една линия за клиенти Vodafone да се обадите, работещи без прекъсване до кратък номер 652. Orange Румъния е подписала подобно споразумение през 2004 година. <br> <br>Пушенето е забранено във всички железопътни влакове от 1 септември 2006 година. <br> <br>Продължава да се подобри жп услугата. Въпреки това, някои хора казват, че са загрижени, че не на железния път, които все още не е постигнато profitabiliatea имат финансови ресурси, необходими за подкрепа на модернизацията на инфраструктурата. <br> <br>CFR инфраструктура и започна мащабен проект през април 2006 г. - модернизация на Букурещ - Констанца, за подобряване на максималната скорост може да бъде постигната по този ред (от 140 km / h сега на 160 км / ч за 2008 г.). Дата на завършване на този проект е от втората половина на 2008 г. [8]. За съжаление, непосредствена последица е трудността да се движи по този маршрут, тъй като на работа, по време на пътуване като нарастват с най-малко 01:30 и водят до по пътнически недоволство. <br> <br>Текущите данни на румънските железници <br>През 2006 г. обикновено дължината на линията в експлоатация е 10 789 километра, и проведе своята дължина е 20 677 км. Също така през тази година са били транспортирани 94441000 пътници, а през 2007 г. броят на пътниците, които предпочитат CFR е около 86 милиона пътници. Стоките, превозвани от оператора ОРР Марфа през 2007 г. са 68 772т. <br> <br>Скандали и критики от CFR <br>CFR претърпя серия от медийни скандали дължи на редица нередности са открити в управление. Бивш директор на CFR, Майкъл Necolaiciuc, бе обвинен от Националната дирекция "Антикорупция за злоупотреба и увреждане на много компании в периода 2000-2005. Но той избяга от страната под претекст за лечение на болестта, за да избегнат цитиране [прокуратурата необходими]. Неговото име е издаден няколко заповеди. <br> <br>В друг широко рекламирана случай CFR Букурещ regionalei директорът бе арестуван за увреждане на компанията с над един милиард леи и половина стар. Досега не е имало присъда в тези случаи. <br> <br>През 2005 г. друг скандал хит на компанията, след като железопътните е обвинен в жп съюз лидери кооптирани в административните структури на компанията, в подкрепа на предишния министър на транспорта Мирон Митря. На фона на политическата промяна в посока на новото правителство, новият министър Георге Dobre демократ, подредени освобождаването на административните функции на Съюза. След съюз лидери започнаха голяма стачка, като твърди, увеличаване на заплатите на работещите в CFR. Стачката продължава 23 ден и накрая бе спрян от Букурещ на Апелативния съд, след като бе установено, че има застрашават стачка железопътната безопасност и условията не са изпълнени. Под CFR, стачката е допринесла значително за намаляване на броя на пътниците (около 10% по-малко), и създадени до загуба на над 10 милиарда ROL за поправка за ОРР Марфа 80 милиарда. <br> <br>Железопътните линии <br> <br>Румънската железопътна мрежа <br>В момента железопътна мрежа се състои от девет основни направления, които за няколко странични линии. <br> <br>Деветте основни Национална компания "Железопътна се ръководи от основните артерии жп operaturul в Румъния. Цялата железопътна мрежа, общо 13807 километра, плюс 6923 км на съществуващите линии в гарите. От 20730км жп в експлоатация, 17535 km на инфраструктурата публични, частни и 3197 km. Обществени железопътната инфраструктура принадлежи на държавата, дължи на концесията Национална компания "Железопътна компания" CFR "-АД. <br>
SURSA
www.tourismguide.ro