Страница 2 от 7

Публикувано на: Сря Сеп 12, 2007 4:54 pm
от rexkos
Кондукторът няма право да взима повече пари от пътници, качили се на гара Кулата, защото там каса няма и билети се издават във влака.

Публикувано на: Сря Сеп 12, 2007 5:03 pm
от Mario Evstatiev
rexkos написа:Кондукторът няма право да взима повече пари от пътници, качили се на гара Кулата, защото там каса няма и билети се издават във влака.
Съветвам теб и баща ти да се разходите до РЦПП-София(намира се в сградата на Централна гара - София) и да подадете писмена жалба, името му не е проблем, защото ще го издирят по нарядния лист. Гарантирано, жалбата няма да остане без последствия, независимо от факта, че свидетели сте само вие тримата. Това е много фрапантен случай и е можеби редовна практика по схемата "Който се хване на въдицата", от която практика гадните корумпирани говеда си докарват прилични сумички на месец + полагащото им се трудово възнаграждение за извършване на работата. Да не говоря за лошото име, което създават на БДЖ с подобни практики.

Публикувано на: Сря Сеп 12, 2007 5:13 pm
от rexkos
Добра идея, но не мога да подавам жалба, защото не съм 100% дали въпросният човек е кондуктор. Може и да е нач. влак.

Публикувано на: Сря Сеп 12, 2007 5:17 pm
от Mario Evstatiev
rexkos написа:Добра идея, но не мога да подавам жалба, защото не съм 100% дали въпросният човек е кондуктор. Може и да е нач. влак.
В сулчая в жалбата записваш "член на превозната бригада". Ти не си длъжен да знаеш какъв е и още повече посочваш, че "Въпросния служител не носеше бадж с името и длъжността си поради което не мога да цитирам горните".

Публикувано на: Чет Сеп 20, 2007 8:20 pm
от pavel
Мисля, че знам кой е бил. Те по тази линия бригадите са едни и същи. Този специално обича да се "пазари" - почва от 30 лева, накрая стига до 10-тина. Но жалба до БДЖ няма да помогне изобщо. Ще кажат, че договора е такъв, и толкова. Единственото решение е жалба до Европейската комисия срещу тази забрана, каквато скоро аз лично ще подам. Предишната не е пристигнала, загубила се е по пощата... Нито БДЖ, нито гръцките железници имат право да поставят забрани за вътрешно съобщение в международните влакове на територията на ЕС. Ще има и за едните, и за другите първо яка глоба, второ категорично разпореждане забраната да се отмени без значение на договора.

Публикувано на: Чет Сеп 20, 2007 9:16 pm
от Labros
Давай да се подписваме повече хора под прошението,че тия от комисията да видят,че бая хора са недоволни и се чувстват дискримирани от тия действия и разпоредби.

Публикувано на: Пет Сеп 21, 2007 12:58 pm
от Nikss
30 лева (15 евро) е в двете посоки.За едната са 15 лева.Демек от Кулата до София би трябвало да струва 8-10 лева.Аз също ще се подпиша въпреки,че не съм пътувал никога с такъв влак.

Публикувано на: Пет Сеп 21, 2007 1:03 pm
от Labros
Цената е такава с предварителна резервация от един месец преди датата на пътуването.

Публикувано на: Чет Окт 11, 2007 8:34 pm
от pavel
Днес получих входящия номер на жалбата по въпроса до ЕК, заедно с уведомление, че е основателна и се допуска за разглеждане. Така че очаквайте скоро БДЖ и OSE да видят "дебелия" :D

Публикувано на: Чет Окт 11, 2007 8:47 pm
от Labros
А ето това е добра новина.Дано да се вземе отношение и да се излезе със становище по този въпрос.Това решение в този договор,заедно с малоумните обяснения от гръцка страна май ще бъдат премахнати...

Публикувано на: Пет Окт 19, 2007 3:27 pm
от Naskoni
Ако се разреши въпроса и влаковете за Гърция почнат да возят във вътрешно съобщение, можем много да се радваме. Че сега влаковете от Благоевград надолу са само 5! :?

Публикувано на: Пет Окт 19, 2007 3:45 pm
от bdz46
Накрая ще вземат да ги спрат тези влакове заради вашите претенции.
Какво ще стане по-добре ако няма такива влакове?

Публикувано на: Пет Окт 19, 2007 3:47 pm
от rexkos
Naskoni написа:Ако се разреши въпроса и влаковете за Гърция почнат да возят във вътрешно съобщение, можем много да се радваме. Че сега влаковете от Благоевград надолу са само 5! :?
Да не говорим, че от Кулата в посока Дупница и София от 5.40 до 13.33 няма абсолютно нищо! Т.е. от 8-часова дупка от 5622 до 5624, а 360 е точно между тези два, на малко повече от 4-часов интервал между тях. И ето защо бързите влакове се движат като бързо-пътнически и ето защо 5622 от Кулата до Благоевград спира навсякъде. 460 е или прекалено рано или много закъснява и затова го отписваме. В участъка Блг-Кулата има само 2 пътнически влака. Ако бързите се движеха по тяхното си предназначение, много хора нямаше да имат удобен транспорт до селата. Така че аз лично оправдавам това решешение за спирането на влаковете и по селата по 5-та линия. Не одобрявам единствено това, че се взимат пари за бърз влак.

Публикувано на: Съб Окт 20, 2007 8:53 am
от aizi
bdz46

или че ги спрат или ще пуснат по стари вагони.
от тези новите постоянно се приватизира.

Публикувано на: Пет Дек 28, 2007 6:31 pm
от rexkos
BAR BISTRO и 462 8)
Изображение