
Администратор
Съветвам теб и баща ти да се разходите до РЦПП-София(намира се в сградата на Централна гара - София) и да подадете писмена жалба, името му не е проблем, защото ще го издирят по нарядния лист. Гарантирано, жалбата няма да остане без последствия, независимо от факта, че свидетели сте само вие тримата. Това е много фрапантен случай и е можеби редовна практика по схемата "Който се хване на въдицата", от която практика гадните корумпирани говеда си докарват прилични сумички на месец + полагащото им се трудово възнаграждение за извършване на работата. Да не говоря за лошото име, което създават на БДЖ с подобни практики.rexkos написа:Кондукторът няма право да взима повече пари от пътници, качили се на гара Кулата, защото там каса няма и билети се издават във влака.
64.19

Администратор
В сулчая в жалбата записваш "член на превозната бригада". Ти не си длъжен да знаеш какъв е и още повече посочваш, че "Въпросния служител не носеше бадж с името и длъжността си поради което не мога да цитирам горните".rexkos написа:Добра идея, но не мога да подавам жалба, защото не съм 100% дали въпросният човек е кондуктор. Може и да е нач. влак.
64.19

Мисля, че знам кой е бил. Те по тази линия бригадите са едни и същи. Този специално обича да се "пазари" - почва от 30 лева, накрая стига до 10-тина. Но жалба до БДЖ няма да помогне изобщо. Ще кажат, че договора е такъв, и толкова. Единственото решение е жалба до Европейската комисия срещу тази забрана, каквато скоро аз лично ще подам. Предишната не е пристигнала, загубила се е по пощата... Нито БДЖ, нито гръцките железници имат право да поставят забрани за вътрешно съобщение в международните влакове на територията на ЕС. Ще има и за едните, и за другите първо яка глоба, второ категорично разпореждане забраната да се отмени без значение на договора.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm


Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Накрая ще вземат да ги спрат тези влакове заради вашите претенции.
Какво ще стане по-добре ако няма такива влакове?
Какво ще стане по-добре ако няма такива влакове?
Последно промяна от bdz46 на Пет Окт 19, 2007 3:53 pm, променено общо 1 път.
Да не говорим, че от Кулата в посока Дупница и София от 5.40 до 13.33 няма абсолютно нищо! Т.е. от 8-часова дупка от 5622 до 5624, а 360 е точно между тези два, на малко повече от 4-часов интервал между тях. И ето защо бързите влакове се движат като бързо-пътнически и ето защо 5622 от Кулата до Благоевград спира навсякъде. 460 е или прекалено рано или много закъснява и затова го отписваме. В участъка Блг-Кулата има само 2 пътнически влака. Ако бързите се движеха по тяхното си предназначение, много хора нямаше да имат удобен транспорт до селата. Така че аз лично оправдавам това решешение за спирането на влаковете и по селата по 5-та линия. Не одобрявам единствено това, че се взимат пари за бърз влак.Naskoni написа:Ако се разреши въпроса и влаковете за Гърция почнат да возят във вътрешно съобщение, можем много да се радваме. Че сега влаковете от Благоевград надолу са само 5!
Мнения: 93
Регистриран на: Вто Авг 01, 2006 12:53 pm
Информация
Модератори