Страница 2 от 16
Публикувано на: Пет Апр 11, 2008 8:01 pm
от 44142
44001 спря за ГПР.
Публикувано на: Нед Апр 13, 2008 1:12 pm
от Nikss
Публикувано на: Вто Юни 03, 2008 8:23 pm
от 44142
Утре трябва да изпишат 44001 от ГПР.
Публикувано на: Съб Юли 05, 2008 10:01 pm
от rexkos
Банан под тепето

Публикувано на: Съб Юли 05, 2008 11:12 pm
от disell
Публикувано на: Нед Юли 06, 2008 7:39 am
от Mario Evstatiev
Тя на 44 001.6 едната колоос си е така още от 2004 г. Тогава стана нещо с оригиналната и така си е до ден днешен.
Публикувано на: Нед Юли 06, 2008 8:55 am
от VESO
И при другия банан (002) ли е така?
Публикувано на: Нед Юли 06, 2008 9:02 am
от 44142
Повредено е ГЗК на оригинлната колоос, а при модернизацията са променили профила на зъбите. Щяло да е скъпо да се поръча ново ГЗК и лок. за сега ще върви така.
Публикувано на: Нед Юли 06, 2008 1:23 pm
от bdz46
disell написа:Като гледам снимката ми се струва ,че едната колоос не е с моноблок ами със спици...
Моноблоковете отдавна станаха на дискови бандажни колела.
Публикувано на: Пет Авг 01, 2008 8:51 pm
от Mario Evstatiev
44 002.4 е ГПР в "БДЖ - КОНЧАР". По машината се работи, ще има някои доизпипвания и естествено машината ще бъде "напудрена":

Публикувано на: Пет Авг 01, 2008 8:55 pm
от 44142
Реши ли се какво ще правят с колоосите?
Публикувано на: Пет Авг 01, 2008 8:57 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Реши ли се какво ще правят с колоосите?
Още не, но има време. Докато се пипнат другите неща ще дойде решението.
Публикувано на: Пет Авг 01, 2008 9:21 pm
от Гост
Красив локомотив !

Публикувано на: Пет Авг 01, 2008 9:25 pm
от Nikss
Хаха, предпочитам оригинална червена Шкода пред това.

Публикувано на: Пет Авг 01, 2008 9:31 pm
от 44142
Добри са си 001 и 002.