Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Сега въпросът е какво ще я правят в депо ПО.Дали е дошла за ремонт или за .......
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор

Мнение от choveka_vlak »

44 058 написа:Машината седеше на Звъничево, докато на 3 февруари тази година не я предвижиха до По :!:
Грешка!, на Звъничево стоеше 52-212!!!. :wink:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Друг е въпроса за съдбата и!, преминава в частна собственост и тръгнала след 52-212, ако знаете кой е купил първата то и тази отива пак там.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

52-212 след неколкодневно гости в депо Варна вече би трябвало да работи в Ра / муха да кацне на нея ще се разчекне - може да си представите състоянието и / , а снощи 52-193 беше прикачена на опашката на ТВ на БЖК за да си ходи до Пи.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Съжалявам, но отново не вярна иформация, цъфна в депо По за ремонт. (спукан блок на двг) :wink: Няма да е лошо някой от колегите да я фотне, за да я видим след ремонта. (212)
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България
choveka_vlak написа:Съжалявам, но отново не вярна иформация, цъфна в депо По за ремонт. (спукан блок на двг) :wink: Няма да е лошо някой от колегите да я фотне, за да я видим след ремонта. (212)
Информацията не ,че не е вярна , аз просто изказах предположение къде ще отиде да работи , тъй като по редовното окръжно видях ,че 193 ще си заминава за Пирдоп , а щом 212 е в депо Ва би трябвало да отиде да работи на нейно място , но няма значение , лошото е че така ще се случва и друг път тъй като само да караш без да се извършва техн.преглед отвреме на време довежда до лоши неща...
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Да разбира се !, предположение!, както и да е важното е че нещата са уточнени...!. :)
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор
choveka_vlak написа:....Няма да е лошо някой от колегите да я фотне, за да я видим след ремонта. (212)
Вече 3-ти ден прерових депото , но така и не я открих - никъде я няма - дори отзад , където са бракуваните , попаднах на онези , за които писах преди време и тя не беше сред тях.
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО

Мнение от 44 058 »

Във вторник начело с 46ца замина посока Сф, най-вероятно към Сп, където ще й бъде извършен ремонт :!:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Точно както и предполагах. Мнението на choveka_vlak е от 14-ти май (сряда) , когато вече машината си е заминала.Именно поради това не можах да я открия.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Снимка на 52 - 213 от днес.Машината е собственост на "ВРЗ 99" АД и докато я снимах кротко си почиваше на гарата.Още една фотография отстрани.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

На 5-ти юли открих и втората 52-00-ка , работеща в Завода за целуоза и хартия в Стамболийски.Тя бе със стария номер 52 - 233 и я заснех на гарата , при преминаването ни с Rexkos оттам с 8614.Ето и нейни фотографии:
снимка 1;
снимка 2.
Да напомня - другата машина е с номер 52093-2 и бе заснета от мен преди време.Така че , смятам действията по издирването и заснемането на частните ведомствени локомотиви , собственост на Завода за целуоза и хартия в Стм за приключени.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Понеже , както всички знаем , "БУЛМАРКЕТ" разполагат с 4 ел.локомотива от серия 86 - от 001 до 004.Дизеловите им локомотиви от серия 55 са 229 , 238 и 263.
Днес , при преминаването през гара Белозем , забелязах в рафинерията на INSA OIL две маневрени машини на частния оператор , а снимките излязоха размазани , понеже бяха направени в движение.Локомотивите бяха с номера 52255-7 и 52293-8.Ето снимките:

52255-7 отдалече;
52255-7 отблизо;

52293-8;
надписа "БУЛМАРКЕТ"
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

52-286 на "Лакпром" влезе в депо София за извършване на МПР, ГРСС и сертифициране. Тъй като е със старите номера, ще трябва да се направят и нови табели с контролна цифра.
64.19
Мнения: 236
Регистриран на: Чет Мар 22, 2007 10:47 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
52 286

Мнение от shotik »

Този локомотив съм го получил в Русе ,чисто нов,внос от ГДР за "Лакпром " на 08.11.1983 г.Щангите бяха в кабината ,имаше само масло в агрегатите ползващи масло,без нафта и вода.На 09.11.1983 г заминах с товарен влак и ни спряха в Иваново,където го откачиха и трябваше 12 часа да убеждаваме диспечерите ,че като е с балансиращи тежести на колоосите може да се движи с 80 км/ч.От там през Тулово и по 3-та линия до Световрачене на 11.11.1983 г към 10 ч пристигнах.Много студ и чакане.
На следващия ден са дошли германците от сервиза в Пловдив и са привели локомотива в работно състояние.До ноември 1987 г съм работил с него.
Нямам представа сега в какво състояние е локомотива,но ако го бяха купили в депото 1995 г,щеше да е един добър локомотив в депо София.
Публикувай отговор

Обратно към “Маневрени дизелови локомотиви | Shunting diesel locomotives”

Информация