
Глобален модератор
Грешка!, на Звъничево стоеше 52-212!!!.44 058 написа:Машината седеше на Звъничево, докато на 3 февруари тази година не я предвижиха до По

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Глобален модератор
Друг е въпроса за съдбата и!, преминава в частна собственост и тръгнала след 52-212, ако знаете кой е купил първата то и тази отива пак там.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Глобален модератор
Съжалявам, но отново не вярна иформация, цъфна в депо По за ремонт. (спукан блок на двг)
Няма да е лошо някой от колегите да я фотне, за да я видим след ремонта. (212)

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Информацията не ,че не е вярна , аз просто изказах предположение къде ще отиде да работи , тъй като по редовното окръжно видях ,че 193 ще си заминава за Пирдоп , а щом 212 е в депо Ва би трябвало да отиде да работи на нейно място , но няма значение , лошото е че така ще се случва и друг път тъй като само да караш без да се извършва техн.преглед отвреме на време довежда до лоши неща...choveka_vlak написа:Съжалявам, но отново не вярна иформация, цъфна в депо По за ремонт. (спукан блок на двг)Няма да е лошо някой от колегите да я фотне, за да я видим след ремонта. (212)

Глобален модератор
Да разбира се !, предположение!, както и да е важното е че нещата са уточнени...!. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Вече 3-ти ден прерових депото , но така и не я открих - никъде я няма - дори отзад , където са бракуваните , попаднах на онези , за които писах преди време и тя не беше сред тях.choveka_vlak написа:....Няма да е лошо някой от колегите да я фотне, за да я видим след ремонта. (212)
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО
Снимка на 52 - 213 от днес.Машината е собственост на "ВРЗ 99" АД и докато я снимах кротко си почиваше на гарата.Още една фотография отстрани.
На 5-ти юли открих и втората 52-00-ка , работеща в Завода за целуоза и хартия в Стамболийски.Тя бе със стария номер 52 - 233 и я заснех на гарата , при преминаването ни с Rexkos оттам с 8614.Ето и нейни фотографии:
снимка 1;
снимка 2.
Да напомня - другата машина е с номер 52093-2 и бе заснета от мен преди време.Така че , смятам действията по издирването и заснемането на частните ведомствени локомотиви , собственост на Завода за целуоза и хартия в Стм за приключени.
снимка 1;
снимка 2.
Да напомня - другата машина е с номер 52093-2 и бе заснета от мен преди време.Така че , смятам действията по издирването и заснемането на частните ведомствени локомотиви , собственост на Завода за целуоза и хартия в Стм за приключени.
Понеже , както всички знаем , "БУЛМАРКЕТ" разполагат с 4 ел.локомотива от серия 86 - от 001 до 004.Дизеловите им локомотиви от серия 55 са 229 , 238 и 263.
Днес , при преминаването през гара Белозем , забелязах в рафинерията на INSA OIL две маневрени машини на частния оператор , а снимките излязоха размазани , понеже бяха направени в движение.Локомотивите бяха с номера 52255-7 и 52293-8.Ето снимките:
52255-7 отдалече;
52255-7 отблизо;
52293-8;
надписа "БУЛМАРКЕТ"
Днес , при преминаването през гара Белозем , забелязах в рафинерията на INSA OIL две маневрени машини на частния оператор , а снимките излязоха размазани , понеже бяха направени в движение.Локомотивите бяха с номера 52255-7 и 52293-8.Ето снимките:
52255-7 отдалече;
52255-7 отблизо;
52293-8;
надписа "БУЛМАРКЕТ"

Администратор
Този локомотив съм го получил в Русе ,чисто нов,внос от ГДР за "Лакпром " на 08.11.1983 г.Щангите бяха в кабината ,имаше само масло в агрегатите ползващи масло,без нафта и вода.На 09.11.1983 г заминах с товарен влак и ни спряха в Иваново,където го откачиха и трябваше 12 часа да убеждаваме диспечерите ,че като е с балансиращи тежести на колоосите може да се движи с 80 км/ч.От там през Тулово и по 3-та линия до Световрачене на 11.11.1983 г към 10 ч пристигнах.Много студ и чакане.
На следващия ден са дошли германците от сервиза в Пловдив и са привели локомотива в работно състояние.До ноември 1987 г съм работил с него.
Нямам представа сега в какво състояние е локомотива,но ако го бяха купили в депото 1995 г,щеше да е един добър локомотив в депо София.
На следващия ден са дошли германците от сервиза в Пловдив и са привели локомотива в работно състояние.До ноември 1987 г съм работил с него.
Нямам представа сега в какво състояние е локомотива,но ако го бяха купили в депото 1995 г,щеше да е един добър локомотив в депо София.
Информация
Модератори