Публикувано на: Вто Окт 13, 2009 5:12 am
20233 обаче не стига до Телиш. Ако се удължи разписанието му да стига до там, върти се машината и се връща в Чб може.
На 2613 за час на тръгване бих му отредил 13:40 или 13:50. На Бов, Церово и Лакатник да не спира, на Роман може и да не спира (зависи как ще се нагласи 20233, който ще трябва около 15:00 да се изстреля от Мездра, че до към 16:40 да стигне до Телиш. Върти машината, 17:15 тръгва обратно. При това положение отпада и спирането на Телиш. На Своге има стабилен пътникопоток. За София север знам, че се качват немалко хора. Проблемът не е толкова в часа колкото в липсата на някога движещия се ЕВ "ВАРНА" 203/204, който ако скоростите бяха проектни по цялата 2-ра линия за под 6 часа щеше да изминава въпросните 530 км с тръгване в 16:00 часа от столицата. Същото важи и за неговия побратим тръгващ от Варна.
Тук за да се нагласят всички влакове е нужно всичко да се нагласи и предцени, а това няма да е лесно. Аз поне в момента нямам време, инак бих се заел с интересното начинание.
На 2613 за час на тръгване бих му отредил 13:40 или 13:50. На Бов, Церово и Лакатник да не спира, на Роман може и да не спира (зависи как ще се нагласи 20233, който ще трябва около 15:00 да се изстреля от Мездра, че до към 16:40 да стигне до Телиш. Върти машината, 17:15 тръгва обратно. При това положение отпада и спирането на Телиш. На Своге има стабилен пътникопоток. За София север знам, че се качват немалко хора. Проблемът не е толкова в часа колкото в липсата на някога движещия се ЕВ "ВАРНА" 203/204, който ако скоростите бяха проектни по цялата 2-ра линия за под 6 часа щеше да изминава въпросните 530 км с тръгване в 16:00 часа от столицата. Същото важи и за неговия побратим тръгващ от Варна.
Тук за да се нагласят всички влакове е нужно всичко да се нагласи и предцени, а това няма да е лесно. Аз поне в момента нямам време, инак бих се заел с интересното начинание.
