Страница 2 от 25

07-072

Публикувано на: Пон Авг 07, 2006 9:21 pm
от choveka_vlak
Нещо- да ми кажете!- за Византийците!,. А!-....---Ако знаете,че не само аз а и колко хора знаещи Българската история, могат да говорят,цяла нощ!.

за 07-ма серия

Публикувано на: Вто Авг 08, 2006 6:18 am
от choveka_vlak
Незная от къде черпи информация, г-н 07 но доста подробности от написаното не са точно такива. Примерно да сте виждали блок на такъв д-гател, модулен?. Коломна произвеждат разновидности на Д-е, моторите. А с-мата за изсключване на цилиндри е направена за да се намали натичането на гориво в картера, при продължителна работа на празен ход.

Публикувано на: Вто Авг 08, 2006 10:56 pm
от 07
Инфото ми е от очите и ръцете !! Виждал и съм държал с ръце секция от коляновия вал, бутала, цилиндрови глави, ГНП, цилиндрови втулки и др части..... , а цилиндри се изключват на празен ход за да се пести гориво гориво се стича в картера само ако не е изгоряло или сътсоянието на буталото, буталните пръстени, и цилиндровата втулка е плачевно

Публикувано на: Вто Авг 08, 2006 11:12 pm
от 07
Ако нашите хора са изпипали договорите гърците би трябвало да си платят за всичко! А това за 150 км/ч със наш седмак зад контролера настина трябва да е бил майстор на транспорта......

Публикувано на: Сря Авг 09, 2006 10:29 am
от bdz46
Стига бе, и 07 071 ли затриха?! Преди седмица беше в депо Сф преди да замине за Гърция...

Публикувано на: Сря Авг 09, 2006 8:33 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Стига бе, и 07 072 ли затриха?! Преди седмица беше в депо Сф преди да замине за Гърция...
Да, БЕШЕ, но вече няма да я бъде защото машината ще бъде бракувана. Интересно ми е дали сега от БДЖ ще си замълчат или ще изискат на гърците да си платят с лихвите!

Публикувано на: Пон Авг 14, 2006 9:30 pm
от 07-076.3
Гърците затриха 07 071. 07 072 също е била удряна жестоко, но в Горна са я въстановили. Сега обаче машината събира ръжда в Асеново.

Публикувано на: Пон Авг 21, 2006 7:10 am
от Mario Evstatiev
07-076.3 написа:Гърците затриха 07 071. 07 072 също е била удряна жестоко, но в Горна са я въстановили. Сега обаче машината събира ръжда в Асеново.
Според мен, проблема с гърците може да се реши много лесно, но никой не си поставя за цел това да стане, защото златното кранче ще пресъхне. Иначе за всяка унищожена или повредена от тях машина, да им взимаме за неопределен срок по един от техните "Хелас-спринтер"-и и да го караме тук у нас. Да не говориме, че вече най - спокойно могат да ни дадат един за постоянно, в замяна на зверски поломената 07 071.

Публикувано на: Пон Авг 21, 2006 11:41 am
от TAURI
Пробелма с гърците може да се реши и като ни дадат да им обслужваме влаковете и инфрата в даден район за който не им достигат лок. машинисти и ПС :evil: :evil:

Публикувано на: Пет Сеп 08, 2006 4:59 pm
от icobdz
на 0 и 1 ва позиция работят 8 цилиндъра за икономия на гориво на празен ход. Двигатела е 5d49 а не цялата диз.генераторна група и доколкото знам беше най-икономичния в съотношение маса/мошност/разход. Валовете са от секции защото при износване на гърбиците могат да се заменят само те а не целия вал

диз-лок-07-DB231

Публикувано на: Съб Сеп 09, 2006 10:11 am
от choveka_vlak
Уважаеми,колеги предлагам да "назначим" среща в удобно за всички радетели, на 07-BR-232 във машинното п-щение на избран от нас СЕДМАК, за да уточним ус-вото на 5д49. Така мисля да прекратим виртуалното производство на непроизвеждани-5д49. :evil3:

Re: диз-лок-07-DB231

Публикувано на: Съб Сеп 09, 2006 10:14 am
от Mario Evstatiev
choveka_vlak написа:Уважаеми,колеги предлагам да "назначим" среща в удобно за всички радетели, на 07-BR-232 във машинното п-щение на избран от нас СЕДМАК, за да уточним ус-вото на 5д49. Така мисля да прекратим виртуалното производство на непроизвеждани-5д49. :evil3:
Много правилно! Желателно е да поканиме за лектор инж. Костадин Михайлов. Надявам се с това да спре дървената философимя на тема "семдаци"!

Поздрави!

диз-лок-07-DB232

Публикувано на: Вто Окт 24, 2006 4:24 pm
от choveka_vlak
Ето че вече повече от месец си имаме и във България, л-тив от серията DB-232. Локомотива е собстеност на МДК-Пирдоп или по-точно Логистик-център Румъния клон България и се казва 232-613. Л-тива е с мощност 3000 кс и обурудван с рестатна спирачка. Удоволствието от стартирането, работата на ДВГ и ездата нямат нищо общо с нашите л-тиви 07. Но какво да се прави, остава ни единствено въздишката и пожеланието "дай боже всеки му"!.

Публикувано на: Вто Окт 24, 2006 4:35 pm
от Гост
Снимчици има ли ? :wink:

Публикувано на: Вто Окт 24, 2006 4:49 pm
от Гост
Изображение
Май е това чудовище 8)