
Глобален модератор
Нещо- да ми кажете!- за Византийците!,. А!-....---Ако знаете,че не само аз а и колко хора знаещи Българската история, могат да говорят,цяла нощ!.

Глобален модератор
Незная от къде черпи информация, г-н 07 но доста подробности от написаното не са точно такива. Примерно да сте виждали блок на такъв д-гател, модулен?. Коломна произвеждат разновидности на Д-е, моторите. А с-мата за изсключване на цилиндри е направена за да се намали натичането на гориво в картера, при продължителна работа на празен ход.
Инфото ми е от очите и ръцете !! Виждал и съм държал с ръце секция от коляновия вал, бутала, цилиндрови глави, ГНП, цилиндрови втулки и др части..... , а цилиндри се изключват на празен ход за да се пести гориво гориво се стича в картера само ако не е изгоряло или сътсоянието на буталото, буталните пръстени, и цилиндровата втулка е плачевно

Администратор


Администратор
Според мен, проблема с гърците може да се реши много лесно, но никой не си поставя за цел това да стане, защото златното кранче ще пресъхне. Иначе за всяка унищожена или повредена от тях машина, да им взимаме за неопределен срок по един от техните "Хелас-спринтер"-и и да го караме тук у нас. Да не говориме, че вече най - спокойно могат да ни дадат един за постоянно, в замяна на зверски поломената 07 071.07-076.3 написа:Гърците затриха 07 071. 07 072 също е била удряна жестоко, но в Горна са я въстановили. Сега обаче машината събира ръжда в Асеново.
64.19



Глобален модератор
Уважаеми,колеги предлагам да "назначим" среща в удобно за всички радетели, на 07-BR-232 във машинното п-щение на избран от нас СЕДМАК, за да уточним ус-вото на 5д49. Така мисля да прекратим виртуалното производство на непроизвеждани-5д49. 


Администратор
Много правилно! Желателно е да поканиме за лектор инж. Костадин Михайлов. Надявам се с това да спре дървената философимя на тема "семдаци"!choveka_vlak написа:Уважаеми,колеги предлагам да "назначим" среща в удобно за всички радетели, на 07-BR-232 във машинното п-щение на избран от нас СЕДМАК, за да уточним ус-вото на 5д49. Така мисля да прекратим виртуалното производство на непроизвеждани-5д49.
Поздрави!
64.19

Глобален модератор
Ето че вече повече от месец си имаме и във България, л-тив от серията DB-232. Локомотива е собстеност на МДК-Пирдоп или по-точно Логистик-център Румъния клон България и се казва 232-613. Л-тива е с мощност 3000 кс и обурудван с рестатна спирачка. Удоволствието от стартирането, работата на ДВГ и ездата нямат нищо общо с нашите л-тиви 07. Но какво да се прави, остава ни единствено въздишката и пожеланието "дай боже всеки му"!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Информация
Модератори