Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
07-072

Мнение от choveka_vlak »

Нещо- да ми кажете!- за Византийците!,. А!-....---Ако знаете,че не само аз а и колко хора знаещи Българската история, могат да говорят,цяла нощ!.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
за 07-ма серия

Мнение от choveka_vlak »

Незная от къде черпи информация, г-н 07 но доста подробности от написаното не са точно такива. Примерно да сте виждали блок на такъв д-гател, модулен?. Коломна произвеждат разновидности на Д-е, моторите. А с-мата за изсключване на цилиндри е направена за да се намали натичането на гориво в картера, при продължителна работа на празен ход.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Инфото ми е от очите и ръцете !! Виждал и съм държал с ръце секция от коляновия вал, бутала, цилиндрови глави, ГНП, цилиндрови втулки и др части..... , а цилиндри се изключват на празен ход за да се пести гориво гориво се стича в картера само ако не е изгоряло или сътсоянието на буталото, буталните пръстени, и цилиндровата втулка е плачевно
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Ако нашите хора са изпипали договорите гърците би трябвало да си платят за всичко! А това за 150 км/ч със наш седмак зад контролера настина трябва да е бил майстор на транспорта......
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Стига бе, и 07 071 ли затриха?! Преди седмица беше в депо Сф преди да замине за Гърция...
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bdz46 написа:Стига бе, и 07 072 ли затриха?! Преди седмица беше в депо Сф преди да замине за Гърция...
Да, БЕШЕ, но вече няма да я бъде защото машината ще бъде бракувана. Интересно ми е дали сега от БДЖ ще си замълчат или ще изискат на гърците да си платят с лихвите!
64.19
Мнения: 5
Регистриран на: Чет Фев 09, 2006 12:02 am
Местоположение: Sofia

Мнение от 07-076.3 »

Гърците затриха 07 071. 07 072 също е била удряна жестоко, но в Горна са я въстановили. Сега обаче машината събира ръжда в Асеново.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

07-076.3 написа:Гърците затриха 07 071. 07 072 също е била удряна жестоко, но в Горна са я въстановили. Сега обаче машината събира ръжда в Асеново.
Според мен, проблема с гърците може да се реши много лесно, но никой не си поставя за цел това да стане, защото златното кранче ще пресъхне. Иначе за всяка унищожена или повредена от тях машина, да им взимаме за неопределен срок по един от техните "Хелас-спринтер"-и и да го караме тук у нас. Да не говориме, че вече най - спокойно могат да ни дадат един за постоянно, в замяна на зверски поломената 07 071.
64.19
Мнения: 80
Регистриран на: Вто Апр 18, 2006 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от TAURI »

Пробелма с гърците може да се реши и като ни дадат да им обслужваме влаковете и инфрата в даден район за който не им достигат лок. машинисти и ПС :evil: :evil:
Мнения: 63
Регистриран на: Пет Сеп 08, 2006 9:24 am
Местоположение: Сф

Мнение от icobdz »

на 0 и 1 ва позиция работят 8 цилиндъра за икономия на гориво на празен ход. Двигатела е 5d49 а не цялата диз.генераторна група и доколкото знам беше най-икономичния в съотношение маса/мошност/разход. Валовете са от секции защото при износване на гърбиците могат да се заменят само те а не целия вал
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
диз-лок-07-DB231

Мнение от choveka_vlak »

Уважаеми,колеги предлагам да "назначим" среща в удобно за всички радетели, на 07-BR-232 във машинното п-щение на избран от нас СЕДМАК, за да уточним ус-вото на 5д49. Така мисля да прекратим виртуалното производство на непроизвеждани-5д49. :evil3:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор
Re: диз-лок-07-DB231

Мнение от Mario Evstatiev »

choveka_vlak написа:Уважаеми,колеги предлагам да "назначим" среща в удобно за всички радетели, на 07-BR-232 във машинното п-щение на избран от нас СЕДМАК, за да уточним ус-вото на 5д49. Така мисля да прекратим виртуалното производство на непроизвеждани-5д49. :evil3:
Много правилно! Желателно е да поканиме за лектор инж. Костадин Михайлов. Надявам се с това да спре дървената философимя на тема "семдаци"!

Поздрави!
64.19
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
диз-лок-07-DB232

Мнение от choveka_vlak »

Ето че вече повече от месец си имаме и във България, л-тив от серията DB-232. Локомотива е собстеност на МДК-Пирдоп или по-точно Логистик-център Румъния клон България и се казва 232-613. Л-тива е с мощност 3000 кс и обурудван с рестатна спирачка. Удоволствието от стартирането, работата на ДВГ и ездата нямат нищо общо с нашите л-тиви 07. Но какво да се прави, остава ни единствено въздишката и пожеланието "дай боже всеки му"!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Снимчици има ли ? :wink:
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Изображение
Май е това чудовище 8)
Публикувай отговор

Обратно към “Магистрални дизелови локомотиви | Main line diesel locomotives”

Информация