Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 3
Регистриран на: Сря Юли 09, 2008 4:40 pm
Не бих се качил при теб,но ти заповядаи при мен,choveka_vlak написа:Благодаря Ви за поправките в правописа!, а за изпитите, Най- официално Ви каня при мен в кабината!.

Глобален модератор
ХА- ха хем отказ хем довод!?!?, явно знае какво ще му се случи ако първо се качи при мен!,
Пък нито ще ми е първия нито последния дето съм свалил от кабината..., разходката пеш освежава!!!.







В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Техник
Както казаха колегите от съображения за сигурност, при евентуално счупване на преден пантограф да не помете и задният.Blood-Line написа:извинявам се за въпроса, на повечето ще им е смешно, но на мен ми е интересно да разбера каква е разликата локомотивът да се движи с заден вдигнат или преден вдигнат пантограф?!! защо всички локомотиви са със заден вдигнат?!!
Аз пък знам едно "неписано" правило: Ако са 2 локомотива на чело, то първият по посока на движението трябва да е с преден пантограф, за да не свети (електрожен) в очите на бригатата от вторият локомотив(което е доста гадно).

Администратор
Искам да поправя "знаещите", че думата пантограф не е прието да се използва от технически грамотни хора.
пантограф - токоснемател
каретка - плъзгач
вложка - електрографитна лайсна
Кой токоснемател да бъде вдигнат по време на движение е излишно да се спори и коментира. Това което го пише в нормативните документи /ПЛС 130/94г./ трябва да се изпълнява.
пантограф - токоснемател
каретка - плъзгач
вложка - електрографитна лайсна
Кой токоснемател да бъде вдигнат по време на движение е излишно да се спори и коментира. Това което го пише в нормативните документи /ПЛС 130/94г./ трябва да се изпълнява.

Значи правилният вариант е този - челната машина с преден , задната със заден.А ако има и 3-та (бутаща) на опашката , тя кой вдига - задния ли?

Администратор
Задния по посока на движението на влака.VESO написа:Значи правилният вариант е този - челната машина с преден , задната със заден.А ако има и 3-та (бутаща) на опашката , тя кой вдига - задния ли?
64.19
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Администратор
Пих помолил колегата Ghost, когато му се занимава да пусне подробностите около това ПЛС, тъй като ми е интересно и на мен. Въпреки, че работя в железниците вече шеста година, не бих могъл да кажа че съм анпълно запознат с норматива за работата с токоснемателите, тъй, че ще съм благодарен, а и не само аз - целия форум!42 072.9 написа:Както Ghost цитира нормативите, така трябва да се изпълнява. А вече всеки си преценява как да кара.
64.19

Глобален модератор
Явно ще ни е от полза такава помощ пък и не всеки от нас разполага с екзепляр оп ПЛС. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
То токоснемател е и четката на ТД. Пантограф е конкретна конструкция токоснемател така, че не е грешка да се използва - все пак локомотивите не са на трета релсаGhost написа:Искам да поправя "знаещите", че думата пантограф не е прието да се използва от технически грамотни хора.
пантограф - токоснемател
каретка - плъзгач
вложка - електрографитна лайсна
Кой токоснемател да бъде вдигнат по време на движение е излишно да се спори и коментира. Това което го пише в нормативните документи /ПЛС 130/94г./ трябва да се изпълнява.

ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Информация
Модератори