Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

KRAKOMOBILA написа:То хубаво ще се съберат пари. Въпросат е БДЖ дали желаят да експлоатират и поддържат машината, защото ако те не искат няма как да стане работата.
Ще стане, ще стане - имам опит в това. Когато някой друг плаща нещата стават. Как стана парната електроника? Като им обявих, че не им се искат пари, за нула време предоставиха локомотива, издадоха всичките необходими документи, заповеди, приемателни комисии, сертификации и т.н.
В случая с 03.12 началниците на 3-то ниво са много ентусиазирани и с нетърпение очакват благоволение свише да почнат ремонта. Даже още сега текат някои подготвителни операции. Въпросът опира само и единствено до пари, и то пари, които да не зависят от началниците 1-во и 2-ро ниво.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Това е много добре. Но според вас ще се намерят ли хора в България който ги интересува това?
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Предлагам да оставим празнописанието и да се концентрираме върху концепцията и организзацията.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Tramway написа:Предлагам да оставим празнописанието и да се концентрираме върху концепцията и организзацията.
Аз мога да помогна само с труд и евентуално набавяне на някои дребни детайли.
64.19
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Тук става въпрос за организиране на кампания за набиране на средства чрез спонсорство и дарения за ремонта на 03.12. Не се иска физически труд, нито части, а идеи как да се подходи и работа по организиране и осъществяване на този проект.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Като за начало, аз мисля, че ще е най-добре да се отвори колкото се може по-бързо сайт на колкото се може повече езици - Английски, Немски, Чешки, Сръбски, Румънски, Руски и така на татък. Сайта да започне да се разпространява по цял свят и да има телефони e-mail за връзка и ако е възможно банкова сметка. Най-малкото трябва да запознаем хората с историята на машината и да се разбере колко е важна тя, не само за нас и България, а и за целият свят. След което ако има заинтересовани да им се даде подробна информация и снимков материал на машината (а дори и ако могат да отидат да я видят) за да знаят за какво си дават парите. Ако разрешите аз мога да започна още от днес с подготвяне на информация за машината и ако Тодор е съгласен да започнем изграждането на сайта. :oops:
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

KRAKOMOBILA написа:Като за начало, аз мисля, че ще е най-добре да се отвори колкото се може по-бързо сайт на колкото се може повече езици - Английски, Немски, Чешки, Сръбски, Румънски, Руски и така на татък. Сайта да започне да се разпространява по цял свят и да има телефони e-mail за връзка и ако е възможно банкова сметка. Най-малкото трябва да запознаем хората с историята на машината и да се разбере колко е важна тя, не само за нас и България, а и за целият свят. След което ако има заинтересовани да им се даде подробна информация и снимков материал на машината (а дори и ако могат да отидат да я видят) за да знаят за какво си дават парите. Ако разрешите аз мога да започна още от днес с подготвяне на информация за машината и ако Тодор е съгласен да започнем изграждането на сайта. :oops:
Моля да не се предприемат никакви солови изпълнения. Организирането на такава кампания е много по-сложно, отколкото ви изглежда, и една неправилна стъпка може да провали всичко, и по-лошо, може да изправи някого пред съда. Сайтът е доста по-следващ етап. Сега мислете, давайте идеи, потърсете консултация със специалисти, пък по-нататък ще се срещнем и ще обсъждаме натрупаната информация.

Сега предлагам да пренесем дискусията в темата за възстановяването на 03.12. Благодаря.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Не разбирам особенно много от парни машини но искам да попитам нещо. Къде са шибърите или на български сплунджерите на ПЛ серия 26 :?:
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Zdravko_box написа:Не разбирам особенно много от парни машини но искам да попитам нещо. Къде са шибърите или на български сплунджерите на ПЛ серия 26 :?:
Шибърите са в шибърните кутии, които на всички локомотиви са намират върху парните цилиндри. Шибърите на серия 26 са плоски, най-стара конструкция, а не бутални както на по-новите машини, малки са и затуй не си ги забелязал.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Днес около 13 часа 15 215 пристигна в депо София теглена от 43 523 (не съм сигурен кой беше файтъра, но май е 523), машината е за ремонт в София, но незнам дали остава след това тук поради неналичие на обслужващ персонал за нея в Мездра, или се връща в Мездра.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Днес в депото научих, че пробата на котела на 15215 е излязла отрицателна. Лок е бил бракуван или ще се бракува неразбрах със сигурност.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Жалко за машината... Дано поне я запазят като стационарен експонат, а не бъде нарязана. Все пак зад нея седи половината живот на един човек.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Гелето каза, че ще я съберат тези дни и щели да я пращат на някъде но неразбрах на къде.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Най-вероятно или калояновец или Асеново.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

44142 написа:Гелето каза, че ще я съберат тези дни и щели да я пращат на някъде но неразбрах на къде.
Оказа са, че първата проба е сгрешена, изрязано е ново парче и е пратено за втора проба. Тя показа годност котелната стомана. Сега предстои смяна на всички машинни колооси, окачването и спирачните механизми, както и тендера, тъй като нейният е напълно негоден.

Тъй че да не бързаме да правим опело на рускинята.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Публикувай отговор

Обратно към “ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ И МОТРИСИ | Steam locomotives and railcars”

Информация