Страница 2 от 25
Публикувано на: Пет Юни 08, 2007 8:49 pm
от lok43r
198 няма пробег - най-рано след една година ще я спрат.
Публикувано на: Вто Юни 19, 2007 8:29 pm
от 42 072.9
Една лъскава Р-ка напуска Средния район с товарен влак:
http://images18.snimka.bg/003213900.jpg
Публикувано на: Вто Юни 19, 2007 8:35 pm
от 43.309
Коя е щастливката,че не виждам.

Публикувано на: Вто Юни 19, 2007 8:36 pm
от 42 072.9
45 201.
В сайта намалят размера на снимката, ще ме прощавате.
Публикувано на: Вто Юни 19, 2007 8:40 pm
от 42 072.9
ftp://bgrail.info/New%20Folder/DMC_0001.JPG
Надявам се този линк да задоволи погледите.
Публикувано на: Вто Юни 19, 2007 8:47 pm
от bdz46
Още една машина от КР

Публикувано на: Вто Юни 19, 2007 8:48 pm
от rexkos
Да ни е честита още една лачена Р-ка, излязла от КР.

Публикувано на: Вто Юни 19, 2007 8:49 pm
от 42 072.9
Дупничани работиха с нея и най-вероятно ще отпраши за Дупница.
Публикувано на: Вто Юни 19, 2007 9:49 pm
от Nikss
Доколкото знам 45 201 е горнооряховска.Тя няма ли да обслужва влакове на депо ГО?
Публикувано на: Вто Юни 19, 2007 9:51 pm
от 42 072.9
Именно горнооряховска е, затова споменах, че е с дупнишка бригада и може би ще слезе надолу по 5-та линия.
Публикувано на: Вто Юни 19, 2007 9:53 pm
от Nikss
Надявам се скоро да я видя да препуска и по 2-ра линия.
Публикувано на: Вто Юни 19, 2007 9:56 pm
от bdz46
Nikss написа:Тя няма ли да обслужва влакове на депо ГО?
Не се научихте, че машините могат да карат влакове навсякъде. Като е дошла с 2608, през деня кара тукашни влакове, няма да виси в депото докато деломайсторите се скъсват да завържат влаковете с десетина машини.
Публикувано на: Нед Юни 24, 2007 10:30 am
от Mario Evstatiev
Ето един оригинален черен бутон тип "гъба", който по чешките локомотиви масово се ползва за "ТОТМАН"-а. Интересното е, че този бутон в България не се среща често, да не кажа въобще не се среща. При нас се ползват червени "гъби" за изключване на ГВП.

Публикувано на: Нед Юни 24, 2007 10:36 am
от bdz46
Гъбите за ГВП трябва да са червени, за да се откриват бързо при нужда. Всички бутони за изключване трябва да са червени. За тотмана може и черна гъба (даже е препоръчително да е черна).
Публикувано на: Нед Юни 24, 2007 10:41 am
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Гъбите за ГВП трябва да са червени, за да се откриват бързо при нужда. Всички бутони за изключване трябва да са червени. За тотмана може и черна гъба (даже е препоръчително да е черна).
Точно черни слагат чехите на техните електровози, че дори и на дизелите за тотмана. Интересно е, че против всички правилници на 44 126 и двете "гъби" са оригинални черни

Супер находка за истинския ценител. Интересно ми е обаче, защо нашите "Р"-ки не са дошли с "гъби" на тотмана, далеч по - удобно е за манипулиране, отколкото с бутон, който трябва постоянно да търсиш.