Страница 2 от 17
Публикувано на: Вто Яну 30, 2007 9:21 pm
от bdz46
Току виж заминала с някоя негованска вертушка с 40 и кусур вагона за Орешак.
Публикувано на: Вто Яну 30, 2007 9:25 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Току виж заминала с някоя негованска вертушка с 40 и кусур вагона за Орешак.
Чак вертушка не, но 43 556 определено е поела натам защото по това време се явява бригада за товарачка, а минавайки прокрай Илиянци към Об, естествено, че ще мине Негован, но темета е за 43, а не за Негован.
Публикувано на: Вто Яну 30, 2007 9:32 pm
от 42 072.9
Случвало се е МБВ за Кулата да отпраши със файо, лятото БВ 8686 имаше такъв случай. А ако се поразходите по 3та ЖП линия след Карлово ще се наситите на ръждиви файовци.
Публикувано на: Вто Яну 30, 2007 9:34 pm
от bdz46
Веднъж пътувах с 43 554 на влак 4661 от ГО до Сф.
Публикувано на: Вто Яну 30, 2007 9:34 pm
от mitko_pz
И по старозагорско ги има доста.Незнам влак 80113 когато ес композиция дали и той не е с 43
Публикувано на: Вто Яну 30, 2007 9:35 pm
от 42 072.9
Кой не е чувал за легендите отнасящи се за 43 554 и 43 555- мездренлии разправят, че се представяли по-добре от някои Р-ки

Публикувано на: Вто Яну 30, 2007 9:44 pm
от rexkos
43 555 още е известен като "Трите Хикса". Един път ме теглила тази машина и съм много доволен от нея.

Публикувано на: Вто Яну 30, 2007 9:47 pm
от 42 072.9
Може да е било хубаво чуството, но аз съм се събуждал(на средния етаж в кушета) от дърпането на локомотива, слезнах и видях, че е 44 084

А тоя влак е е никак малък от порядъка на 500т
Публикувано на: Вто Яну 30, 2007 9:51 pm
от VESO
mitko_pz написа:И по старозагорско ги има доста.Незнам влак 80113 когато ес композиция дали и той не е с 43
Е,за него рядко пускат "боец",но и това се случва.Евала на депо Ст.загора.Правят,струват,но шуменските винаги са с реостатки.В най-лошия случай някой от тях - с 310.
Нека не забравяме,че и "Родопи" през определен период от време,когато се теглеше от локомотив на депо Варна,също беше с 435XX-X.8614 веднъж пристигна на По с 541.
На
снимката пък е заминаващия 9620.
Примери с лопата да ги ринеш.Бих се учудил вече само ако мярна Янтрата с 308.

Публикувано на: Вто Яну 30, 2007 10:12 pm
от bdz46
Е Янтрата не, но 308 беше посетил София преди 2-3 години.
Публикувано на: Вто Яну 30, 2007 10:14 pm
от 42 072.9
308 докато се движеше често обслужваше товарачките от Горна до Мездра.
Публикувано на: Вто Яну 30, 2007 10:50 pm
от 44142
Има и по фрапиращи случай. 43515 закара от СФ до ПО атракционен влак с чужденци който с любопитство снимаха маш.
Публикувано на: Вто Яну 30, 2007 10:56 pm
от 42 072.9
А 515 има доста привличащ окото вид.....

Публикувано на: Вто Яну 30, 2007 11:00 pm
от rexkos
42 072.9 написа:А 515 има доста привличащ окото вид.....

http://bgphoto.net/photos/17386/o633026692100467500.jpg
Братът на 515 - 529 не е по-добре:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632885934770312500.jpg
Снимката е от гара Копривщица, а влакът е локалният Копривщица-Карлово.
Публикувано на: Вто Яну 30, 2007 11:09 pm
от 44142
Принципно избягват да дават 43 на БВ когато има 44 и 45. Въпреки това не са малко случайте като се закъса за маш да се дават 43. 2636 се е връщал с 541, 2637 пък е заминавал с 541, веднъж 242 скъса ремъците на главния компресор и лок 43533 отвози 3621. Когато 45161 се беше запалила на 3621 от БС дадоха 43518 за влак 8686. Преди 2 когато беше поредната криза за бандажи почти всеки ден русенските влаци бяха с 43. Шуменеца съм го виждал през наща на Шумен с 43 а СЗ по принцип гледа да подава 44 или 45. Кулските влаци докато вървяха 542 и 553 можеха доста често да се видят с тези маш и куп други случай има с 43.