Страница 2 от 3

Публикувано на: Вто Апр 24, 2007 9:50 pm
от 07
Весо имаше предвид че "изкривихме" темата която е за "седмаците на депо ГО
Човеко Влак да разбирам ли че според вас дизеловата тяга е по подходяща за далечни разстояния защото американците използват нея (което като довод ми се струва несериозно за човек с вашия опит в железниците) ?

ДЛ-07 на депо ГО

Публикувано на: Вто Апр 24, 2007 9:54 pm
от choveka_vlak
Колега, предлагам, и ако ми позволиш, ако не защитавам то поне разсъждавам на глас!!!. Аи на всичкото от горе Американците карат с двутактови ДВГ!.

Публикувано на: Вто Апр 24, 2007 10:03 pm
от Labros
...да разбирам ли че според вас дизеловата тяга е по подходяща за далечни разстояния защото американците използват нея
Тука американците нямат нищо общо.Просто в някои случаи е по-целесъобразно отвозването с дизелов локомотив.

Re: ДЛ-07 на депо ГО

Публикувано на: Вто Апр 24, 2007 10:28 pm
от 07
choveka_vlak написа:Колега, предлагам, и ако ми позволиш, ако не защитавам то поне разсъждавам на глас!!!. Аи на всичкото от горе Американците карат с двутактови ДВГ!.
Колега не съм забранявал нищо, нито съм се заяждал с вас!
Относно 4тактови и 2 тактови двигатели и едните и другите си имат приемущества и недостатъци без категорично единия вид да надделява над другия като цяло и съответно се използват и двата вида!

ДЛ-07 на депо ГО

Публикувано на: Сря Апр 25, 2007 5:31 am
от choveka_vlak
Повода да наруша правилата на форума, признавам си!, е този текст, "1000 литра за 66600 това прави 15 грама/тон.км - добро постижение като се има предвид на колко години е "бай седмак" 15-20 гр/тон.км. е разходът на". Който ме предизвика, за което се извинявам и откривам на отделно място повдигнатата от мен теза. А ще помоля колегата 07, да ни разясни какво е искал да каже?. Имате учтива покана от мен, за дискусия относно енергоефективноста!.

Публикувано на: Сря Апр 25, 2007 6:16 am
от 07
Колега, и дума не е станало за сравняване на енергоефективност между различни видове железопътен ТПС! Ставаше дума че дори и наближаващ 40 годишна възраст "седмака" е пример за това че превозването на товари е по-изгодно да става по релси от колкото по асфалт! Поводът да направя тази "сметка" :arrow: наскоро се взе решение боклукът от Сф да се извозва до пловдивското сметище с влак и една мъдра глава беше казала че даже с камиони излизало по-евтино!

ДЛ-07 на депо ГО

Публикувано на: Сря Апр 25, 2007 6:24 am
от choveka_vlak
Да съгласен съм!, но Нашите управници, мисля са извън коментар!!!. Заповядай , "отатък"! :)

Re: ДЛ-07 на депо ГО

Публикувано на: Сря Апр 25, 2007 12:48 pm
от bdz46
choveka_vlak написа:Еми,това е Теза!!!.... и въпрос, защо Американците не си ЕЛЕКТРИФИЦИРАХА!- съкапата им държавица! :wink:
Аз имам друго предположение по този въпрос. Представете си ако решат да електрифицират техните стотици хиляди километри железопътни линии. Това е свързано с изграждане на хиляди подстанции, включително на места, където в продължение на 200-300км линията върви през ненаселени райони и най-близкия електропровод е на няколкостотин километра. Това е огромна инвестиция, която трудно ще се изплати. Също така тежките влакове от 10-15000 t с по 10 и повече локомотива, всеки с мощност по 5-6MW ще товарят контактната мрежа, толкова че подстанциите трябва да са през 10км и сечението на проводниците да е 2-3 пъти повече от обичайното.
Особеностите на американските железници не позволяват електрификация. Такава има само в гъсто населените райони, където има и голямо движение на пътнически влакове.

ДЛ-07 на депо ГО

Публикувано на: Сря Апр 25, 2007 12:57 pm
от choveka_vlak
=D> Браво колега,! ето че поне Вие схванахте моята теза!!!... но за да не рарушаваме правилата на форума, заповядайте " отатък" в новата тема, Енергиина ефективност!. :D

принимайте в круг

Публикувано на: Пон Юли 07, 2008 10:47 am
от марковІ
избранный однако нет, не избранный, ибо не считаю тебя ниже чем сам, собственно поэтому и спорю с тобой,,,, еще раз повторю "я не считаю обывательское мышление пороком"!!!!.Как живут ту

Публикувано на: Пон Авг 04, 2008 2:07 pm
от зироко
Щом темата е за 07 на Г.О., ще изкажа възхищението си от 07-28, бяхме лятото на 2006 год. с нея в Солун, невероятен локомотив! Ако някой от форумистите има представа за там, ще кажа само, че караше влакове от по 700 т., в огромни нагорнища, като за Аминди например!

http://www.bgphoto.net/photos/33194/o63 ... 468750.jpg

http://www.bgphoto.net/photos/33194/o63 ... 531250.jpg

http://www.bgphoto.net/photos/33194/o63 ... 531250.jpg

Публикувано на: Пон Сеп 15, 2008 12:43 pm
от Гост
Към списъка на бай седмаците мисля че и 07 069.8 също се причислява към депо ГО :)

Публикувано на: Пон Сеп 15, 2008 4:08 pm
от VESO
Той в движение ли е към настоящия момент , понеже досега никога не съм го мяркал наживо?

Публикувано на: Пон Сеп 15, 2008 4:23 pm
от Гост
Преди два месеца беше,засекох го на гара Габрово - http://i120.piczo.com/view/3/o/l/q/o/1/ ... _54712.jpg
http://i120.piczo.com/view/3/o/l/q/o/1/ ... _45032.jpg
http://i120.piczo.com/view/3/o/l/q/o/1/ ... _42940.jpg
Към днешна дата нямам информация,нека добавя и 07 067.2 към списъка на горнооряховските 07-ци,един фр го е щракнал миналият месец на гара Габрово - http://i120.piczo.com/view/3/o/l/q/o/1/ ... 6_1892.jpg
http://i120.piczo.com/view/3/o/l/q/o/1/ ... _66749.jpg
:)

Публикувано на: Пон Сеп 15, 2008 4:26 pm
от VESO
Браво , значи машината е в движение.За 067- нея я знам много добре , колкото пъти мина през този район , толкова пъти я засичам. :D