Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Весо имаше предвид че "изкривихме" темата която е за "седмаците на депо ГО
Човеко Влак да разбирам ли че според вас дизеловата тяга е по подходяща за далечни разстояния защото американците използват нея (което като довод ми се струва несериозно за човек с вашия опит в железниците) ?
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
ДЛ-07 на депо ГО

Мнение от choveka_vlak »

Колега, предлагам, и ако ми позволиш, ако не защитавам то поне разсъждавам на глас!!!. Аи на всичкото от горе Американците карат с двутактови ДВГ!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

...да разбирам ли че според вас дизеловата тяга е по подходяща за далечни разстояния защото американците използват нея
Тука американците нямат нищо общо.Просто в някои случаи е по-целесъобразно отвозването с дизелов локомотив.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар
Re: ДЛ-07 на депо ГО

Мнение от 07 »

choveka_vlak написа:Колега, предлагам, и ако ми позволиш, ако не защитавам то поне разсъждавам на глас!!!. Аи на всичкото от горе Американците карат с двутактови ДВГ!.
Колега не съм забранявал нищо, нито съм се заяждал с вас!
Относно 4тактови и 2 тактови двигатели и едните и другите си имат приемущества и недостатъци без категорично единия вид да надделява над другия като цяло и съответно се използват и двата вида!
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
ДЛ-07 на депо ГО

Мнение от choveka_vlak »

Повода да наруша правилата на форума, признавам си!, е този текст, "1000 литра за 66600 това прави 15 грама/тон.км - добро постижение като се има предвид на колко години е "бай седмак" 15-20 гр/тон.км. е разходът на". Който ме предизвика, за което се извинявам и откривам на отделно място повдигнатата от мен теза. А ще помоля колегата 07, да ни разясни какво е искал да каже?. Имате учтива покана от мен, за дискусия относно енергоефективноста!.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Колега, и дума не е станало за сравняване на енергоефективност между различни видове железопътен ТПС! Ставаше дума че дори и наближаващ 40 годишна възраст "седмака" е пример за това че превозването на товари е по-изгодно да става по релси от колкото по асфалт! Поводът да направя тази "сметка" :arrow: наскоро се взе решение боклукът от Сф да се извозва до пловдивското сметище с влак и една мъдра глава беше казала че даже с камиони излизало по-евтино!
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
ДЛ-07 на депо ГО

Мнение от choveka_vlak »

Да съгласен съм!, но Нашите управници, мисля са извън коментар!!!. Заповядай , "отатък"! :)
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник
Re: ДЛ-07 на депо ГО

Мнение от bdz46 »

choveka_vlak написа:Еми,това е Теза!!!.... и въпрос, защо Американците не си ЕЛЕКТРИФИЦИРАХА!- съкапата им държавица! :wink:
Аз имам друго предположение по този въпрос. Представете си ако решат да електрифицират техните стотици хиляди километри железопътни линии. Това е свързано с изграждане на хиляди подстанции, включително на места, където в продължение на 200-300км линията върви през ненаселени райони и най-близкия електропровод е на няколкостотин километра. Това е огромна инвестиция, която трудно ще се изплати. Също така тежките влакове от 10-15000 t с по 10 и повече локомотива, всеки с мощност по 5-6MW ще товарят контактната мрежа, толкова че подстанциите трябва да са през 10км и сечението на проводниците да е 2-3 пъти повече от обичайното.
Особеностите на американските железници не позволяват електрификация. Такава има само в гъсто населените райони, където има и голямо движение на пътнически влакове.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
ДЛ-07 на депо ГО

Мнение от choveka_vlak »

=D> Браво колега,! ето че поне Вие схванахте моята теза!!!... но за да не рарушаваме правилата на форума, заповядайте " отатък" в новата тема, Енергиина ефективност!. :D
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 81
Регистриран на: Пон Юни 30, 2008 8:27 pm
Местоположение: НЕСЕБЪР
избранный однако нет, не избранный, ибо не считаю тебя ниже чем сам, собственно поэтому и спорю с тобой,,,, еще раз повторю "я не считаю обывательское мышление пороком"!!!!.Как живут ту
Мнения: 51
Регистриран на: Вто Юли 29, 2008 8:38 am
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от зироко »

Щом темата е за 07 на Г.О., ще изкажа възхищението си от 07-28, бяхме лятото на 2006 год. с нея в Солун, невероятен локомотив! Ако някой от форумистите има представа за там, ще кажа само, че караше влакове от по 700 т., в огромни нагорнища, като за Аминди например!

http://www.bgphoto.net/photos/33194/o63 ... 468750.jpg

http://www.bgphoto.net/photos/33194/o63 ... 531250.jpg

http://www.bgphoto.net/photos/33194/o63 ... 531250.jpg
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Към списъка на бай седмаците мисля че и 07 069.8 също се причислява към депо ГО :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Той в движение ли е към настоящия момент , понеже досега никога не съм го мяркал наживо?
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Преди два месеца беше,засекох го на гара Габрово - http://i120.piczo.com/view/3/o/l/q/o/1/ ... _54712.jpg
http://i120.piczo.com/view/3/o/l/q/o/1/ ... _45032.jpg
http://i120.piczo.com/view/3/o/l/q/o/1/ ... _42940.jpg
Към днешна дата нямам информация,нека добавя и 07 067.2 към списъка на горнооряховските 07-ци,един фр го е щракнал миналият месец на гара Габрово - http://i120.piczo.com/view/3/o/l/q/o/1/ ... 6_1892.jpg
http://i120.piczo.com/view/3/o/l/q/o/1/ ... _66749.jpg
:)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Браво , значи машината е в движение.За 067- нея я знам много добре , колкото пъти мина през този район , толкова пъти я засичам. :D
Публикувай отговор

Обратно към “Магистрални дизелови локомотиви | Main line diesel locomotives”

Информация