Публикувано на: Съб Мар 31, 2007 2:39 pm
При тази криза за маш не е възможно да се отделят за бързи влаци само. Плюс това по депата още няма заповеди и не се знае кога ще ги пуснат за разписване. Докато това не стане няма да има 130.
Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
Погледни в раздела за Р-ките.Nikss написа:Някой да знае кои номера машини са обурудвани с новите колооси и редуктори за 130 км/ч?Говорим за 44-ките.Мисля,че МЕЗДРЕНСКАТА 44 140.2 която беше преди 45 140.1 е обурудвана с такива...знам още,че и 44 095.8 има...някой ако може да допълни...44 134.5 май има...
Колкото на повече места става това, толкова е по-добре. За По-Стм 12 мин. е съвсем нормален обход за скорост 130 km/h, заради намалението 25 в района на гара Пловдив.44-134 написа:Качи се на някой влак По-Сф с бърза машина и ше станеш свидетел на По-Стм=12-13 мин.
Най-интересни са ускоренията и задържанията по път 2 По-Стм: от 25 газ до всавката,после 70 на моста, пак газ, 80 в ТКЛ, газ,100 на Кадиево и победоносно 130 точно пред муцуната на предупредителния на Стамболийски. Колко ли ще издържат още на подобно юркане...44-134 написа:Качи се на някой влак По-Сф с бърза машина и ше станеш свидетел на По-Стм=12-13 мин.