Страница 2 от 18
Публикувано на: Чет Апр 12, 2007 2:44 pm
от amazing
заради тези две, незнам как да ги нарека.... кочини, машинния диспечър ни се обажда и почва да ни заплашва, защото пък ние с колегата отказахме да ги возим до илиянци от източния район!!!!
локомотиви серия 87 на БЖК
Публикувано на: Вто Май 01, 2007 10:18 am
от choveka_vlak
И нима всичко свърши до тук!. Някой знае ли нещо за тях, каква е съдбата им от както влезнаха???.

Публикувано на: Вто Май 01, 2007 10:21 am
от 44-134
До колкото аз знам седят някъде около Сф ама незнам защо не ги пускат
ы
Публикувано на: Сря Май 30, 2007 8:44 am
от Mario Evstatiev
Вчера успях да посетя двата локомотива, намиращи се на охранявано място край София и да се запозная с особеностите им отблизо. Направил съм много снимки, които поетапно ще кача в railwaymodeling.com, от където ще можете да ги видите. Нека кажа накратко за локомотивите. Произведени са 1973 г., четириосни локомотиви за скорост 175 км/час. Предназначени са за универсална служба. Локомотивите имат един бутален компресор, разположен под рамата на коша, където се разполагат още ЗУ на АБ и спомагателният компресор. Главните въздушни резервоари са от неръждаема стомана, което спомага за чистотата на произведения въздух. Управлението на локомотива е полуавтоматизирано. Регулирането на напрежението на ТД става на първичната страна на главния трансформатор чрез 38 степенен автотрансформаторен превключвател, задвижван от постояннотоков електродвигател, подобно на серия 46. Спирачната система е Уестингхауз с автоматични кранмашинисти за влаковата спирачка.
Ето и снимки:
ОТВЪН
ПУЛТ
МАШИННО ПОМЕЩЕНИЕ
Публикувано на: Сря Май 30, 2007 10:07 pm
от Labros
Някой да знае причините,поради които все още локомотивите не са в пуснати в движение

Публикувано на: Сря Май 30, 2007 10:14 pm
от Mario Evstatiev
На локомотивите се извършва необходимата профилактика и се монтират бордова радиостанция MESA - 2002 и скоростомерна инсталация HASLER. След като се направят и пробите+сертификация от НИИТ, ще видим двете "англичанки" да препускат по 3-та линия.
Публикувано на: Пон Юни 11, 2007 10:23 am
от Mario Evstatiev
Публикувано на: Пон Юни 11, 2007 6:26 pm
от 44 058
Днес локомотивът е бил изкаран на Илиянци. Чух, че май ще му слагат още един пантограф

Публикувано на: Пон Юни 11, 2007 6:32 pm
от Гост
Дали ще останат с англииските п-фи или ще сложат други ?
Публикувано на: Вто Юни 12, 2007 8:02 pm
от igorhinov
Засега остават с английските. Доста са добри и нямат нужда от смяна.
Публикувано на: Вто Юни 12, 2007 9:57 pm
от Гост
А дали ще понесат нашата контактна мрежа ?
Публикувано на: Сря Юни 13, 2007 6:14 am
от Mario Evstatiev
KRAKOMOBILA написа:А дали ще понесат нашата контактна мрежа ?
Сложени са им наши каретки. Пантографа иначе няма проблем с мрежата.
Публикувано на: Сря Юни 13, 2007 7:31 am
от 44142
Неможе да са с наши каретки понеже въздуха за пантографа минава през каретката. Като изрониш графит и да пада пантографа. Разбрах, ченямало даслагат втори п-ф понеже трябваломного да се преправя.
Публикувано на: Сря Юни 13, 2007 7:47 am
от Mario Evstatiev
Каретката е променена, а въздухът за пантографа не минава точно през самата каретка. Има специална тръбичка, която при счупване се къса и пантографа пада. Втори пантограф няма да се постави, тъй като трябва да се махне оборудването на пожарогасителната инсталация, а тя от своя страна е изпълнена много прецизно и се реши да остане. Дюзите за гасене на пожар са подведени на най - опасните места и определено могат да предотвратят големи щети при евентуален пожар.
Публикувано на: Съб Юни 16, 2007 8:32 am
от Mario Evstatiev
Онзи ден 14.06.2007 г. локомотив БЖК 87 019 беше излязъл на проби и в 12:10 се установи на гара София, идвайки от Подуяне. Ето снимки:
