Публикувано на: Пон Май 16, 2011 8:11 am
Чудесно!!!
Дано да са във електронен формат все пак. (ако не са, ще трябва да ги сканирате някъде и тогава - тук).
Стъпките - регистрирате някъде свой албум на мрежов сайт или тук през заявка до Администратора.
Ако е "навън" препоръчвам http://picbg.net/login.php
до сега (5 години) няма никакъв проблем.
Втората стъпка е да "качите" там всички снимки които искате да публикувате тук.
Трета стъпка - в пост който вече пишете тук кликмате на Img отгоре над думичката "затвори"
и се отваря това в скоби ---> [,img] тук копирате линка за снимката взет от албума ви [./img]
след което още веднъж кликвате на същото бутонче и така затваряте снимката в скобите.
Натискате "преглед" от долу и ще може да огледате дали всичко е наред преди да публикувате.
Докато пишете поста си, той трябва да изглежда така в частта със снимката:

Ако все пак срещнете някакви трудности - свържете се с някой от администраторите тук и те ще ви окажат пълно съдействие.
С нетърпение очаквам снимките от дековилката.
А дотогава - нещо въстановено в Германия по програма за временна трудова заетост.

Ето съдържанието на PDF-а, накратко редактиран през Гугъл преводача.
Мисля че става ясно основното нещо!!!
http://www.feldbahn-ffm.de/
Всъщност май според немците излиза че това е един и същи вагон (като модел де)
който обаче е претърпял модернизация на покрива, може би след полагането на електрическо осветление!?




А това явно е локомотива.


Който музей (създаден от хора по временна трудова заетост)
има и атракционни пътувания 3а 2011 година:
http://www.feldbahn-ffm.de/Seiten/Fahrp ... n_2011.pdf
И въобще вижте им цялата програма и какво правят с деца, възрастни и хобисти!?!!!!
Мечтата на всеки Клуб.
http://www.feldbahn-ffm.de/Seiten/Feldb ... ndampf.htm
цъкнете на всяка точка от списъка в средата - снимките говорят сами за себе си!

Дано да са във електронен формат все пак. (ако не са, ще трябва да ги сканирате някъде и тогава - тук).
Стъпките - регистрирате някъде свой албум на мрежов сайт или тук през заявка до Администратора.
Ако е "навън" препоръчвам http://picbg.net/login.php
до сега (5 години) няма никакъв проблем.
Втората стъпка е да "качите" там всички снимки които искате да публикувате тук.
Трета стъпка - в пост който вече пишете тук кликмате на Img отгоре над думичката "затвори"
и се отваря това в скоби ---> [,img] тук копирате линка за снимката взет от албума ви [./img]
след което още веднъж кликвате на същото бутонче и така затваряте снимката в скобите.
Натискате "преглед" от долу и ще може да огледате дали всичко е наред преди да публикувате.
Докато пишете поста си, той трябва да изглежда така в частта със снимката:
Ако все пак срещнете някакви трудности - свържете се с някой от администраторите тук и те ще ви окажат пълно съдействие.
С нетърпение очаквам снимките от дековилката.
А дотогава - нещо въстановено в Германия по програма за временна трудова заетост.

Ето съдържанието на PDF-а, накратко редактиран през Гугъл преводача.
Мисля че става ясно основното нещо!!!
ПиДиеФ-а е от тук
Вагони с №№ 107 и 108, на фабрика "Smoschewer"
Тип B4ibbh
Обща дължина - 7.90 m
Междурелсие - 600 mm
места около - 22
Година 1925 Производител Smoschewer
Тегло около 6,0 тона
Специални спирачки, помещението, готварска печка отопление
Тези два малки вагони са във Франкфуртския лек железопътен музей,
по развитие на лек релсов транспорт на ширина 600 мм в.
На депо след 1 Втората световна война като армията ги продава на ЖП при и за модернизиране след 20-те години,
с напредъка на 600 милиметровите линии.
Български държавни железници го използва при тържественото откриване на линията Бургас-Поморие 1925 г. в състав от локомотив и четири вагона производство на Smoschewer - Бреслау.
Тези вагони са на базата на бригадата превозно средство от HFB
по-специално по отношение на талиги. Blechbeplanktem с дървена конструкция, електрически
осветление, тоалетни, печки и при прозорци и режийни кошчета отговаря на кола
Бившата стандарт жп габарит.
Бракуване са на 09.06.1969 последно ползвани по дековилката до Кулата.
Община Torodorov. След това вагоните са скрито "приватизирани" и
в крайна сметка бяха открити през 1998 г. като хвърли в Мелник и придобити от жени и мъж.
Третия вагон от тази композиция е паметник заедно с локомотива възстановени на централната жп гара в София.
Двата закрити вагона са изключително качествени по немските стандарти
с тоалетно отделение, електрическо осветление,раздвижни прозорци и багажник. В допълнение,
и двата вагона са били отопляеми с печки през зимни условия.
Във Франкфурт Feldbahnmuseum са много ценни експонати.
Основен принос за осъществяването на проекта, работата на град Halberstadt
Саксония-Анхалт. С одобрението на програма за заетост за безработните младежи
Това е възможно само за реализиране на проекта.
Възстановяването на вагони е също и финансово от Хесен музей асоциация
поддържа.
http://www.feldbahn-ffm.de/
Всъщност май според немците излиза че това е един и същи вагон (като модел де)
който обаче е претърпял модернизация на покрива, може би след полагането на електрическо осветление!?




А това явно е локомотива.


Който музей (създаден от хора по временна трудова заетост)
има и атракционни пътувания 3а 2011 година:
http://www.feldbahn-ffm.de/Seiten/Fahrp ... n_2011.pdf
И въобще вижте им цялата програма и какво правят с деца, възрастни и хобисти!?!!!!
Мечтата на всеки Клуб.
http://www.feldbahn-ffm.de/Seiten/Feldb ... ndampf.htm
цъкнете на всяка точка от списъка в средата - снимките говорят сами за себе си!
