В тази тема ще разкажа малко за вагоните на някои от международните влакове,които видях през това лято.
Започвам със състава на 1375,който пристига в Бургас малко след "Сл.бряг".Понеже се движи определени дни,нагласих времето така, че да успея да го заснема,а резултатът бе следния: русенската 44112-1
докара в морския град една внушителна композиция,която заснех поетапно.Първият вагон бе полски от новите спални,
ето негова снимка и
една на табелата.Следващите
два вагона бяха унгарски,от които слязоха не повече от 5-6 души,след тях бяха
чешките ( общо 4 на брой ) които за сметка на това бяха претъпкани с народ.В
словашките вагони ( също 4 ) също имаше доста пътници и до слизането на всечки тях минаха поне 20 минути.
Вторият влак,който заснех бе заминаващия привечер от Бургас
1374,теглен от 43545-3.Съставът му бе значително по-скромен - два словашки и 4 чешки вагона.
Снимка пред влака и
една в минутата преди потегляне.След като разгледах внимателно влака,установих,че вагоните са почти пълни,една жена попита дали може да пътува до Карнобат (международния там спира за въртене на машината),но категорично и казаха,че влакът не вози пътници вътрешно съобщение.
През два коловоза бе композицията на заминаващия половин час по - късно 1182,който както знаем вози вагони за Москва.15 минути преди потегляне бе
закачена 43528-9,
снимка пред русенската машина.Малко за състава.Първите 3 вагона бяха руски с направление Бургас - Москва,снимки на
табелата и
герба на РЖД.Последните
два вагона бяха за Киев и Лвов,снимки на табелите на единия:
http://bgphoto.net/photos/1565/o633230628039062500.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o633230627904843750.jpg
Понеже бе станало време за тръгване,фотографирах
влака отпред.
Друга среща с международен влак имах на центр.ГО,където заснех състава на 461. 45190-6
докара следната композиция: първите два вагона бяха наши второкласни вътрешно съобщение,следвани от второкласен спален
румънски,с направление
Bucuresti N. - Thessaloniki.Следващите вагони бяха пак румънски
спален,само че първокласен,един
чешки с направление Praha hl.n. - Thessaloniki,а най - пълните вагони (ако говорим за що - годе някаква населеност ) бяха два
унгарски.
Познах че са такива само по гарата на домуване,понеже вместо инициалите на MAV,имаше
надпис H - START,поне за мен непознат.