Страница 2 от 2
Публикувано на: Нед Яну 09, 2011 5:27 pm
от Petko Ivanov
Vlado написа:44-134, много благодаря за отговора!
А случайно някой да знае дали 14.41 е била полумазутка? Вчера ходих до Стефан Стоичков, откъдето взех доста снимки на 14-ки в и извън Калояновец, включително и на 14.41, но, уви, нито една снимка не показваше същата машина откъм тендера. Мазутка ли е била? Не е ли била... кой ще ми каже...?

Прилагам три мои снимки, които ще ти свършат работа. На тендера ясно се вижда резервоара за мазут, т.е машината е била на комбинирано мазутно-въглищно гориво, както повечето парни локомотиви.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=310980&size=big
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=310981&size=big
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=310982&size=big
Публикувано на: Пон Яну 10, 2011 10:05 am
от Vlado
Много благодаря! Идеални са снимките.

Публикувано на: Пон Яну 24, 2011 12:48 pm
от Tramway
Всички 14-ки бяха пеустроени за смесено мазутно-въглищно горене.
Публикувано на: Съб Апр 02, 2011 7:01 pm
от VESO
Актуална
снимка на пловдивският красавец от днес , 2-ри април.
Публикувано на: Нед Апр 03, 2011 1:59 am
от Теодор Христов Лулчев
Tramway написа:Допълнение: серия 14.00 са единствените локомотиви, доставени извън стандартизационната програма на БДЖ, които най-близко отговарят на експлоатационните условия на нашите железници. Всички останали серии, взети за запълване на острия недостиг на машини по време на войната и след това, са повече или по-малко непригодни както за експлоатация така и за поддръжка у нас. Такива са серии 12, 13, 15, 16, 20 и 50. От тях конструктивно най-далеч от нас стои серия 20, строени в Шкода по поръчка и спецификация на Манджурските железници в Китай.
Бих попитал колко 14 (BR50) са по-приспособени от 15 (BR52) за начите условия при положение че са почти еднакви, е с определени опростявания нормални за военните локомотиви (както и при британските аналози от тази война). Мисля че и част от 14-та серия са от тези BR50 които са започнати като такива, но довършени с много промени характерни за BR52.
Публикувано на: Вто Яну 10, 2012 8:26 pm
от NiGhtPiSH
Пловдивска машина:

Публикувано на: Вто Яну 10, 2012 8:30 pm
от Mario Evstatiev
С разкривените парапети, без димоповдигащи крила, няма как да сбърка човек на кое депо е машината...