
Ехеее, много чифтове бе. Значи не е имало нужда да се закрива цялата линия, можело е само от Бяла Слатина или Кнежа до Оряхово.

Ехеее, много ти благодаря Весо. Колко много са били далечната 95-96. Не е за вярване.
Само че в другата тема , а не в тази за Червен Бряг.Първо ще се сърди Марио , че пишем не по темата , после Nikss ще викне , че му засираме темата за неговия роден град , накрая Човека Влак ще ни предупреди да не цапаме тук и гледай какво става.rexkos написа:Браво, Веско! Сега остава да пуснеш разписанието на влаковете за Костинброд през далечната 1996 година и цена няма да имаш!



Администратор
Унищожаването на линията стана под давлението на мафиотските структури, заседнали в основите на БСП и ДПС. Тъй като всички автобусни, щъкащи в региона са на виден ДеПеСар, за да му осигурят благополучие, тъпите чиновнически глави от министерството закриха линията и набързо я разграбиха. И сега, ако недай Боже някой ден ни потрябва тази нелоша линия, иди че я възстановявай!assen5 написа:Пфф пак ми се скапа настроението, заради тази унищожена линия......
64.19

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Разгледайте тази тема: http://www.lokforum.com/viewtopic.php?t=1578, да видите какво е останало от 21-ва. 


Което ме подсеща, че винаги когато мина към 16:50-16:55 покрай автогарата виждам 2-та автобуса - единия за Кнежа, другия за София да се засичат. И определено доста хора пътуват. Ако навсякъде от Сф до Чб стегнат инфраструктурата за проектни параметри и спирания на ЕВ - т.е. от София на Мездра, от Мездра на Червен бряг преспокойно може да бием автобусите. Под 1:50 ч. е възможно.refil написа:А автобусна фирма "Транс 5" се наду като балон-от мижави микробусчета стигна до луксозни автобуси след закриване на линията.
Тя държи голям процент от курсовете към Кнежа и обратно
veselintodorov написа:Автобуси или не едвали власта ще стигне до там че за да спечелят едните в случая автобусния транспорт, ще закрият по удобния транспорт напримерможе линията да е била нерентабилна например.
Ами пътниците не обичаха да си купуват билети - или бяха прекалени еколози и щадяха дърветата като не искаха хартиени билети! Факт е че даваха пари на ръка на кондукторите, и пътниците и кондукторите си мислеха че са на далавера - едните ги съкратиха другите плащат като попове на по-скъпите автобуси........

Потвърждавам казаното от колегата 07. Днес при ходенето ни с Весо до ремонтния цех в депото дойде човек, който се занимава с железници повече от 40 г. и ни сподели, че повечето от хората давали пари на ръка на кондуктора, други пътували с карти и нямало кой знае какви приходи - я се намери някой балама купил си билет, я не. 

Информация
Модератори