Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 7:09 am
А щом са боядисани,аз не знаех и нали....Labros написа:Веднага искам да добавя,че вече двата локомотива са боядисани.Поне така бяха като ги видях миналия месец.

Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
А щом са боядисани,аз не знаех и нали....Labros написа:Веднага искам да добавя,че вече двата локомотива са боядисани.Поне така бяха като ги видях миналия месец.
Боята не кара локомотива,и като са боядисани пак са в същото състояниеМашиниста написа:А щом са боядисани,аз не знаех и нали....Labros написа:Веднага искам да добавя,че вече двата локомотива са боядисани.Поне така бяха като ги видях миналия месец.
Оправих линковете.VESO написа:
Защо втората и третата ти снимка са еднакви?Нали това не е един и същи локомотив?
А ако и напишеш къде са тези лок.щото аз и ти може да знаеме къде са ама някой може да не знаятrexkos написа:Оправих линковете.VESO написа:
Защо втората и третата ти снимка са еднакви?Нали това не е един и същи локомотив?
Това е 28.48. 555 е старият й номер (до 1936г). Тя от КР направо отиде на площада зад гара СЗ, отначало временно, до излизане на решението за възстановяване под пара. Но така си и остана. Сега вече е толкова пробита, че не става за нищо.VESO написа:555 още си стои в Ст.загора зад приемното сдание.Когато с Наско бяхме там преди време,отидох до парната машина и я огледах.Състоянието и коренно се е влошило.Друго нещо,което констатирах: в кабината ( будката ) се забелязваха фасове и спринцовки от наркомани.
48.04 продължава да стои на отговорно пазене в бившия ЖПЗ. Тя също е от КР, в отлично състояние е и е готова да й се драсне клечката. Докога обаче ще се пази...48.04 не знам сега къде е, но ето каква е информацията, която е дал авторът на снимката: "Изваждане на локомотив 48-04 от музея на бившия ЖПЗ-София през месец август.".
Не е 540 а 504. И двете машини са музейни, 613 е определена за привеждане в движение, за 504 още не е ясно.Има и два теснопътни парни локомотива,находащи се понастоящем на гара Банско,които за съжаление не са в движение.Номарата са 613 и 540.
Някой разполага със снимки. Например снимките на 14.49, 20.05 (Калояновец) и 13.20 (Дупница) към статията на инж. Деянов за музейните машини във в. "Железничар" отпреди 2 седмици са мои.Някой не разполага ли със снимки на намиращите се парни локомотиви от базите в Калояновец и Асеново?
А за какво е пред Експлоатацията този локомотив? Надявам се, че смятат да го пуснат в движение, защото наистина 26.26 е уникална машинка, а и е доста запазена.bdz46 написа:Още един експонат, изваден на бял свят: http://bgrail.info/site/picture.php?wid ... ic_id=1655
Работата се изясни. Канала в халето е зает от 19 001 докато получи нови бандажи и 26.26 е временно навън. 19 001 щяла да има доста пробег това лято с разни началници и старите бандажи няма да и стигнат.bdz46 написа:Още един експонат, изваден на бял свят: http://bgrail.info/site/picture.php?wid ... ic_id=1655