Страница 2 от 13

Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 7:09 am
от Mashinista
Labros написа:Веднага искам да добавя,че вече двата локомотива са боядисани.Поне така бяха като ги видях миналия месец.
А щом са боядисани,аз не знаех и нали.... :wink:

Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 8:39 am
от Гост
Машиниста написа:
Labros написа:Веднага искам да добавя,че вече двата локомотива са боядисани.Поне така бяха като ги видях миналия месец.
А щом са боядисани,аз не знаех и нали.... :wink:
Боята не кара локомотива,и като са боядисани пак са в същото състояние :?

Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 9:59 am
от rexkos
VESO написа:
Защо втората и третата ти снимка са еднакви?Нали това не е един и същи локомотив?
Оправих линковете. :)

Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 11:51 am
от Гост
rexkos написа:
VESO написа:
Защо втората и третата ти снимка са еднакви?Нали това не е един и същи локомотив?
Оправих линковете. :)
А ако и напишеш къде са тези лок.щото аз и ти може да знаеме къде са ама някой може да не знаят

Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 12:05 pm
от rexkos
На снимките 14.25 и 555 са в Стара Загора, предполагам и сега са там. 48.04 не знам сега къде е, но ето каква е информацията, която е дал авторът на снимката: "Изваждане на локомотив 48-04 от музея на бившия ЖПЗ-София през месец август.".
609.76 естествено е в Септември. :)

Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 3:46 pm
от VESO
555 още си стои в Ст.загора зад приемното сдание.Когато с Наско бяхме там преди време,отидох до парната машина и я огледах.Състоянието и коренно се е влошило.Друго нещо,което констатирах: в кабината ( будката ) се забелязваха фасове и спринцовки от наркомани.

Публикувано на: Съб Фев 17, 2007 5:04 pm
от Tramway
VESO написа:555 още си стои в Ст.загора зад приемното сдание.Когато с Наско бяхме там преди време,отидох до парната машина и я огледах.Състоянието и коренно се е влошило.Друго нещо,което констатирах: в кабината ( будката ) се забелязваха фасове и спринцовки от наркомани.
Това е 28.48. 555 е старият й номер (до 1936г). Тя от КР направо отиде на площада зад гара СЗ, отначало временно, до излизане на решението за възстановяване под пара. Но така си и остана. Сега вече е толкова пробита, че не става за нищо.
48.04 не знам сега къде е, но ето каква е информацията, която е дал авторът на снимката: "Изваждане на локомотив 48-04 от музея на бившия ЖПЗ-София през месец август.".
48.04 продължава да стои на отговорно пазене в бившия ЖПЗ. Тя също е от КР, в отлично състояние е и е готова да й се драсне клечката. Докога обаче ще се пази...
Има и два теснопътни парни локомотива,находащи се понастоящем на гара Банско,които за съжаление не са в движение.Номарата са 613 и 540.
Не е 540 а 504. И двете машини са музейни, 613 е определена за привеждане в движение, за 504 още не е ясно.
Някой не разполага ли със снимки на намиращите се парни локомотиви от базите в Калояновец и Асеново?
Някой разполага със снимки. Например снимките на 14.49, 20.05 (Калояновец) и 13.20 (Дупница) към статията на инж. Деянов за музейните машини във в. "Железничар" отпреди 2 седмици са мои.

Публикувано на: Пет Мар 02, 2007 2:57 pm
от POWERa

Публикувано на: Пет Мар 02, 2007 10:52 pm
от rexkos
Мир на праха й ....

Публикувано на: Пет Мар 02, 2007 11:00 pm
от Гост
Не, и не, и не! Мир на ламарината й :arrow:

Публикувано на: Вто Мар 20, 2007 7:22 pm
от bdz46
Още един експонат, изваден на бял свят: http://bgrail.info/site/picture.php?wid ... ic_id=1655

Публикувано на: Вто Мар 20, 2007 7:27 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Още един експонат, изваден на бял свят: http://bgrail.info/site/picture.php?wid ... ic_id=1655
А за какво е пред Експлоатацията този локомотив? Надявам се, че смятат да го пуснат в движение, защото наистина 26.26 е уникална машинка, а и е доста запазена.

Публикувано на: Вто Мар 20, 2007 7:34 pm
от bdz46
Предвид максималната скорост от 45км/ч ще се радва на слаб интерес от туристите и най-много в някой филм да участва. Освен това котела тече и трябва доста сериозен ремонт, а има други машини, които трябва да са с предимство пред 26.26, като 03.12 и 14.25.
Доколкото разбрах искали да я възстановяват, или поне да премислят възможностите за възстановяване. Това разбира се не е потвърдено, може просто да им трябва канала в халето и машината да е пречела.

Публикувано на: Чет Мар 22, 2007 1:44 pm
от bdz46
bdz46 написа:Още един експонат, изваден на бял свят: http://bgrail.info/site/picture.php?wid ... ic_id=1655
Работата се изясни. Канала в халето е зает от 19 001 докато получи нови бандажи и 26.26 е временно навън. 19 001 щяла да има доста пробег това лято с разни началници и старите бандажи няма да и стигнат.

Публикувано на: Чет Мар 22, 2007 2:57 pm
от Tramway
Предвид факта, че изобщо не е ясно кога ще излезе решение на УС за ремонт на 14.25, а тя вече почти 2 години стои безнадзорна на открит коловоз в депо СЗ, днес сутринта проведох среща със съответни длъжностни лица, на която настоях да разпоредят машината да се закара обратно в халето на база Калояновец. Там поне ще е под ключ докато се реши кога и къде ще се ремонтира. Ръководството на депо СЗ не я иска. Естествено като се спусне заповед щат не щат ще я правят, но това ще е работа на инат, резултатът от която отсега е ясен.