Страница 2 от 8
Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 10:10 pm
от bdz46
И преди и сега 61 си теглят 10 вагона без проблеми. С 2-3 вагона все едно е изолирана.
Публикувано на: Чет Фев 15, 2007 6:01 am
от 44142
В последния момент са променили графика. 360,1,2,3 ще са си с голяма машина. влакове 20221, 20222, 10212, 10213 ще са с 61.
Публикувано на: Чет Фев 15, 2007 6:18 am
от rexkos
44142 написа:10212, 10213 ще са с 61.
Днес отивам на гарата и незабавно ще снимам гледката!

Публикувано на: Чет Фев 15, 2007 6:43 pm
от Labros
С голямо нетърпение ще чакаме да видим снимките

Публикувано на: Чет Фев 15, 2007 7:21 pm
от rexkos
Публикувано на: Чет Фев 15, 2007 7:32 pm
от Labros
Благодарим за хубавите снимки

Публикувано на: Пет Фев 16, 2007 5:53 pm
от Nikss
Отлична работа!

Публикувано на: Пет Мар 02, 2007 3:14 pm
от pockoc
Здравейте
аз също имам малко матриал за 61-а като пътнически локомотив
Пътувах от Стара Загора към Пловдив и ето какво мога да споделя с Вас
http://venkoff.data.bg/Pockoc/IMG_2197.jpg
http://venkoff.data.bg/Pockoc/IMG_2210.jpg
http://venkoff.data.bg/Pockoc/IMG_2219.jpg
Публикувано на: Пет Мар 02, 2007 3:16 pm
от Mashinista
Браво снимките са много добри!
Публикувано на: Пет Мар 02, 2007 9:08 pm
от 07
Днес 61 010 обслужи влак 80123, който в Бс пристигна навреме. Направи ми впечатление почти безшумното движение на машината....
Публикувано на: Нед Мар 04, 2007 2:07 am
от pockoc
Направи ми впечатление почти безшумното движение на машината....
Така си е. Машинистите бяха младички и бяха така добри да ме качат в 61 005.5. И беше доста тихо като за електровоз. Не знам какво е вътре в другите машини, но само минаването ми покрай някоя 40ка и ми е достатъчно...
Публикувано на: Вто Мар 06, 2007 7:27 am
от Mario Evstatiev
Вентилацията на серия 61 се управлява по температура, така, че ако машината не е загряла няма да чуеш и стон. Освен това с пътнически влак 2-3 вагона хептем забрави за вентилация. Возията на 61 е малко твърда, но не е болка за умиране. А иначе относно пътническите влакове - те в София на 61-ва серия сега са дадени единият лакатнишки чифт 20221/20222, драгоманският 10212/10213 и познатите пернишки влакове. Имаше по едно време идея с 61-ва серия да се карат 361 и 362, ама слава Богу се отказаха. Все пак високите скорости след Кресна не са за такава машинка.
Модернизация
Публикувано на: Пет Мар 09, 2007 9:03 am
от бай Стойчо

Локомотив
61-016 собственост на депо Стара Загора от
един месец върви без осветление на първи пулт, а обслужва пътнически влакове в участъка Ямбол-Пловдив. Всеки божи ден се пускат поръчки за ремонт, но нямало части и можете да си представите какви са условията за управление. Открих начин за решението на въпроса -
локомотивния машинист при идването си на работа си купува една свещ от черквата (може и от гробищата - същите са).
Нищо, че сме в
21 век все пак работим в БДЖ.
Някой може ли да ми каже, към кого да се обърна за изплащане на Рационализацията? 
Re: Модернизация
Публикувано на: Пет Мар 09, 2007 10:45 am
от mitko_pz
61-ва серия в пътническо движение
Публикувано на: Пет Мар 09, 2007 2:45 pm
от choveka_vlak