Страница 2 от 8

Публикувано на: Сря Фев 14, 2007 10:10 pm
от bdz46
И преди и сега 61 си теглят 10 вагона без проблеми. С 2-3 вагона все едно е изолирана.

Публикувано на: Чет Фев 15, 2007 6:01 am
от 44142
В последния момент са променили графика. 360,1,2,3 ще са си с голяма машина. влакове 20221, 20222, 10212, 10213 ще са с 61.

Публикувано на: Чет Фев 15, 2007 6:18 am
от rexkos
44142 написа:10212, 10213 ще са с 61.
Днес отивам на гарата и незабавно ще снимам гледката! :o

Публикувано на: Чет Фев 15, 2007 6:43 pm
от Labros
С голямо нетърпение ще чакаме да видим снимките :!: :wink:

Публикувано на: Чет Фев 15, 2007 7:21 pm
от rexkos
Eто ги и снимките. За да ги видите в по-голям размер, просто кликнете върху тях. :wink:

ПВ 20222 от Лакатник начело с 61 004, пристигащ навреме в гара София.
<click>
Изображение

Изображение

Изображение


61 004, начело на ПВ 10212 за Драгоман на гара София.

Изображение

Изображение


61 004 с ПВ 10212 на гара Костинброд.

Изображение

Изображение

Публикувано на: Чет Фев 15, 2007 7:32 pm
от Labros
Благодарим за хубавите снимки :D

Публикувано на: Пет Фев 16, 2007 5:53 pm
от Nikss
Отлична работа! :)

Публикувано на: Пет Мар 02, 2007 3:14 pm
от pockoc
Здравейте
аз също имам малко матриал за 61-а като пътнически локомотив
Пътувах от Стара Загора към Пловдив и ето какво мога да споделя с Вас

http://venkoff.data.bg/Pockoc/IMG_2197.jpg

http://venkoff.data.bg/Pockoc/IMG_2210.jpg

http://venkoff.data.bg/Pockoc/IMG_2219.jpg

Публикувано на: Пет Мар 02, 2007 3:16 pm
от Mashinista
Браво снимките са много добри!

Публикувано на: Пет Мар 02, 2007 9:08 pm
от 07
Днес 61 010 обслужи влак 80123, който в Бс пристигна навреме. Направи ми впечатление почти безшумното движение на машината....

Публикувано на: Нед Мар 04, 2007 2:07 am
от pockoc
Направи ми впечатление почти безшумното движение на машината....
Така си е. Машинистите бяха младички и бяха така добри да ме качат в 61 005.5. И беше доста тихо като за електровоз. Не знам какво е вътре в другите машини, но само минаването ми покрай някоя 40ка и ми е достатъчно...

Публикувано на: Вто Мар 06, 2007 7:27 am
от Mario Evstatiev
Вентилацията на серия 61 се управлява по температура, така, че ако машината не е загряла няма да чуеш и стон. Освен това с пътнически влак 2-3 вагона хептем забрави за вентилация. Возията на 61 е малко твърда, но не е болка за умиране. А иначе относно пътническите влакове - те в София на 61-ва серия сега са дадени единият лакатнишки чифт 20221/20222, драгоманският 10212/10213 и познатите пернишки влакове. Имаше по едно време идея с 61-ва серия да се карат 361 и 362, ама слава Богу се отказаха. Все пак високите скорости след Кресна не са за такава машинка.

Модернизация

Публикувано на: Пет Мар 09, 2007 9:03 am
от бай Стойчо
Изображение
Локомотив 61-016 собственост на депо Стара Загора от един месец върви без осветление на първи пулт, а обслужва пътнически влакове в участъка Ямбол-Пловдив. Всеки божи ден се пускат поръчки за ремонт, но нямало части и можете да си представите какви са условията за управление. Открих начин за решението на въпроса - локомотивния машинист при идването си на работа си купува една свещ от черквата (може и от гробищата - същите са).
Нищо, че сме в 21 век все пак работим в БДЖ.

Някой може ли да ми каже, към кого да се обърна за изплащане на Рационализацията? :dontknow:

Re: Модернизация

Публикувано на: Пет Мар 09, 2007 10:45 am
от mitko_pz
бай Стойчо написа:[img] Някой може ли да ми каже, към кого да се обърна за изплащане на Рационализацията? :dontknow:
Министерството по бедствия аварии и катастрофи. :D :wink: :lol:

61-ва серия в пътническо движение

Публикувано на: Пет Мар 09, 2007 2:45 pm
от choveka_vlak
=D> =D> =D> Браво, от все съце за рационализацията,! но вече замесихме Светия синод, в сверата на свещолеенето!, сега и те като поискат процент !!!, голям смях ще падне!!!. :D