Страница 2 от 3

Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 9:55 pm
от bdz46
Не се смущава, а понякога става да се отвори прозореца, така че купето да е студено, та другите да се стоплят.

Публикувано на: Нед Яну 24, 2010 9:52 pm
от Mario Evstatiev
Днес в състава на БВ 4612 е подаден от депо с неизправна инсталация за отопление вагон № 50 52 29 74 181-2. Във връзка с това, пътниците на влака са поискали обяснение от превозната бригада, която е приела влака с изричното знание за цитирания вагон, а последната ги премества в другите вагони.

За случая уведомена Управителката на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, Инж. Недялка Райкова.

Публикувано на: Нед Яну 24, 2010 10:01 pm
от Nikss
Въпросният вагон е излязъл от ревизия в Дряново през м.Октомври 2008 г. Направило ми е впечатление, че на повечето вагони след ревизия отоплението им е слабо и не може да осигури нормална температура... а има вагони, които буквално създават сауна в купетата. Снощи пътувах в 1-во купе на 1-ви вагон на вл.382, във 2-ро купе където е терморегулатора нямаше никой, на Своге се качиха няколко човека и парното веднага се "разстрои" и започна да вее по-слабо. След Мездра нещата се оправиха, но от високата скорост освен топлина през жалузите навлизаха и снежинки под формата на капки и ми намокриха косата, поради което бях принуден да си сложа шапката до слизане на г. Чб. Това е първият такъв случай, който констатирам. А иначе съм попадал и на вагони, на които са им изгнили рамките на прозорците и освен, че вее студено, навлиза и вода и капе неприятно по главите на пътниците. Вагоните трябва да бъдат уплътнявани по-добре при ревизии и освен около прозорците и около вратите и междувагонните пространства тъй като зимата е някакъв ужас - в коридора пред тоалетните се образуват ужасни преспи и пързалки - вчера в коридора на последния вагон на 2610 беше нещо такова и е доста неприятно.

Публикувано на: Нед Яну 24, 2010 10:13 pm
от bdz46
Снежинките влизат по-често през неплътните прозорци.

Публикувано на: Нед Яну 24, 2010 10:16 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Снежинките влизат по-често през неплътните прозорци.
В канала на отоплението трудно ще стигнат до купетата, особено до крайните.

Що се касае до 29 74 181-2, според мен нещата ще се изяснят. След уведомяването на компетентните хора, вагона ще се провери.

Публикувано на: Нед Яну 24, 2010 10:16 pm
от Nikss
По-често да, но също и от голямата скорост подкошовото оборудване на вагоните става в сняг и както се убедих вчера това позволява безпроблемно да навлизат и в купетата, което е доста неприятно - издигат се някъде до нивото на прозореца и после като ситен пролетен дъжд започват да нападат жертвите си. :?

Публикувано на: Нед Яну 24, 2010 10:44 pm
от bdz46
Случвало ми се е много пъти... все от неплътни прозорци, и то не винаги от самия прозорец. Често влизат и между рамката и стената, но най-често между двете половини на прозореца.

През отоплителния канал ще е трудно - има вата, която спира снега. Дори да влиза сняг, той веднага се стопява на големи капки, които падат долу (снежинките не са толкова малки). Изобщо, почти изключено е водни капки да достигат главите на пътниците по каналите.

Публикувано на: Нед Яну 24, 2010 10:47 pm
от Nikss
Аз си бях сложил и ръката и щипеше доста неприятно по пръстите, а преди това го нямаше. :roll:

Публикувано на: Пон Яну 25, 2010 10:19 am
от Mario Evstatiev
Тази сутрин БВ 1650 е пристигнал от Димитровград в Пловдив абсолютно студен, въпреки наличието на парен отоплителен вагон. Околната температура, измерена във вагоните е била -5 градуса, подовете във вагоните са били като ледена пързалка.

Публикувано на: Пон Яну 25, 2010 10:36 am
от 07
lok45111 написа:Та Околната температура, измерена във вагоните е била 95 градуса, подовете във вагоните са били като ледена пързалка.
-5 ли е било? Или някои датчик е дал фира?

Публикувано на: Пон Яну 25, 2010 10:39 am
от Mario Evstatiev
Измерена е с преносим термометър. -5 градуса във влака.

Публикувано на: Пон Яну 25, 2010 12:22 pm
от 43.309
Марио уведоми началник пътнически превози :oops:

Публикувано на: Пон Яну 25, 2010 12:26 pm
от Mario Evstatiev
43.309 написа:Марио уведоми началник пътнически превози :oops:
Вече е уведомена :oops:

Публикувано на: Пон Яну 25, 2010 2:20 pm
от nikol4yy
То, когато и на "Янтрата' двата първокласни вагона се върнаха от ревизия въобще не им работеха климатиците и имаха също проблем с утоплението. Явно всички вагони, които се връщат от ревизия дават проблеми с климатиците и с утоплението.

Публикувано на: Пон Яну 25, 2010 10:38 pm
от bdz_bg
Ето няколко снимки от БВ 1650 (25,01,2010) снимани на Пловдив веднага след като пристигна от Дг с +15 мин и замина с +16.Специално пода на този вагон беше замръзнал и се пързаляше.Влака пристигна с 06-та серия и вагон отоплител.Успя да се стопли едва след Белово. :evil:
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=282030
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=282031
Това е снимка на вагон 45-та серия от БВ 8627 на 23,01,2010.Както се забелязва вагона е празен, което потвърждава мнението,че тези вагони не са за нощни влакове.
http://www.foto.bg/showfull.php?photo=282029