Страница 2 от 8
Публикувано на: Пон Фев 05, 2007 6:42 pm
от 42 072.9
Нека да вървят, че да си запълват техния график и да не бъркат общия.
Публикувано на: Пон Фев 05, 2007 7:37 pm
от 46 242
Mеждугарията в които 46 200 могат да развиват над 110 кm/h се броят на пръсти.Повечето са праволинейни или с криви с големи радиуси. Това ограничение е поредния абсурд.

Публикувано на: Пон Фев 05, 2007 8:04 pm
от VESO
Следователно през Прослав,влак,теглен от банан или 462XX-X преминава вече с над 100?
Публикувано на: Пон Фев 05, 2007 10:58 pm
от 07
44142 написа:462 ги сваляли на 110 понеже много бързо износват ребордите.....
А гениите дето го измислиха се ли сетиха че няма какво карат с над 110 че от това да износват ребордите

И че по скоро купват калпави бандажи, отделно не им се играе да кантаросват....... Или някои отчита "творческа" дейност!
Публикувано на: Пон Фев 05, 2007 11:53 pm
от lok43r
Тук не говорим за участъкова скорост а за износване на реборди. Двете неща не бива да се бъркат. Че инфраструктурата е трагична е известно и на малките деца.
Публикувано на: Вто Фев 06, 2007 12:00 am
от 07
lok43r написа:Тук не говорим за участъкова скорост а за износване на реборди.
А това си е амортизация която трябва е начислена в цените за превоз и съответно да не е проблема да се сменят бандажите. Сега се сетих че на 46.200 бандажите са "побългаряване" оригинално са си с моно блок! И какво да се очаква от бандажи доставени по искане за най ниска цена!
Публикувано на: Вто Фев 06, 2007 12:10 am
от lok43r
229 e с оригиналните си бандажи но и тя е до 110.
Публикувано на: Вто Фев 06, 2007 12:18 am
от 07
Аиде сега за една машина ще се мъчат да формулират заповед! Всички под ножа! За шкодите нали уж заради вероятност от дефект на колосите са ограничени на 100(Това си беше чисто щраусово решение)! Аиде да видим кога на тези със сменени колоси ще вдигнат ограничението! А Вагоните серия 63...... БДЖ е това.....какво да се чудим!
Admin: Призовавам всички да мислят преди да пишат.
Публикувано на: Нед Фев 25, 2007 8:05 pm
от 46 242
По последна информация eдинствено 221 и 238 били до 130. Не съм 100% сигурен.
Публикувано на: Пон Фев 26, 2007 7:41 am
от Mario Evstatiev
221 май още е за 130 км/час. За 238 нямам наблюдения, но вероятно и тя е за толкова. Всичко друго е за 110 км/час, но причината поради която сатъра падна и върху 46 200 не я знам.
Публикувано на: Пон Фев 26, 2007 9:44 am
от pavel
Нещо ми се върти из главата относно пипалцата на рейсаджийската мафия.
Публикувано на: Пон Фев 26, 2007 10:38 am
от bdz46
Рейсаджииската мафия вече не е актуална, защото дори и до 160 да сда машините, пак не може да става дума за конкуренция.
Публикувано на: Пон Фев 26, 2007 11:42 am
от Mario Evstatiev
Наистина тук каквато и да е мафия няма пръст. По - удачно обяснение ми се вижда проблеми с осите или калпавите сменени редуктори, които ронят зъби

Публикувано на: Пон Фев 26, 2007 9:29 pm
от 44142
То на дисплея символа е обединен и не се различава. Трябва да се прочете на монитора чрез натискане на бутон D2.
Публикувано на: Чет Мар 15, 2007 8:48 pm
от 46 242
46 229 скоро ще я разрешат за 150 км/час.