Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
А гениите дето го измислиха се ли сетиха че няма какво карат с над 110 че от това да износват ребордите44142 написа:462 ги сваляли на 110 понеже много бързо износват ребордите.....


Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
А това си е амортизация която трябва е начислена в цените за превоз и съответно да не е проблема да се сменят бандажите. Сега се сетих че на 46.200 бандажите са "побългаряване" оригинално са си с моно блок! И какво да се очаква от бандажи доставени по искане за най ниска цена!lok43r написа:Тук не говорим за участъкова скорост а за износване на реборди.

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Аиде сега за една машина ще се мъчат да формулират заповед! Всички под ножа! За шкодите нали уж заради вероятност от дефект на колосите са ограничени на 100(Това си беше чисто щраусово решение)! Аиде да видим кога на тези със сменени колоси ще вдигнат ограничението! А Вагоните серия 63...... БДЖ е това.....какво да се чудим!
Admin: Призовавам всички да мислят преди да пишат.
Admin: Призовавам всички да мислят преди да пишат.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Администратор


Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Информация
Модератори