Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Нека да вървят, че да си запълват техния график и да не бъркат общия.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Mеждугарията в които 46 200 могат да развиват над 110 кm/h се броят на пръсти.Повечето са праволинейни или с криви с големи радиуси. Това ограничение е поредния абсурд. :x
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Следователно през Прослав,влак,теглен от банан или 462XX-X преминава вече с над 100?
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

44142 написа:462 ги сваляли на 110 понеже много бързо износват ребордите.....
А гениите дето го измислиха се ли сетиха че няма какво карат с над 110 че от това да износват ребордите :P И че по скоро купват калпави бандажи, отделно не им се играе да кантаросват....... Или някои отчита "творческа" дейност!
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

Тук не говорим за участъкова скорост а за износване на реборди. Двете неща не бива да се бъркат. Че инфраструктурата е трагична е известно и на малките деца.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

lok43r написа:Тук не говорим за участъкова скорост а за износване на реборди.
А това си е амортизация която трябва е начислена в цените за превоз и съответно да не е проблема да се сменят бандажите. Сега се сетих че на 46.200 бандажите са "побългаряване" оригинално са си с моно блок! И какво да се очаква от бандажи доставени по искане за най ниска цена!
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

229 e с оригиналните си бандажи но и тя е до 110.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Аиде сега за една машина ще се мъчат да формулират заповед! Всички под ножа! За шкодите нали уж заради вероятност от дефект на колосите са ограничени на 100(Това си беше чисто щраусово решение)! Аиде да видим кога на тези със сменени колоси ще вдигнат ограничението! А Вагоните серия 63...... БДЖ е това.....какво да се чудим!



Admin: Призовавам всички да мислят преди да пишат.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

По последна информация eдинствено 221 и 238 били до 130. Не съм 100% сигурен.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

221 май още е за 130 км/час. За 238 нямам наблюдения, но вероятно и тя е за толкова. Всичко друго е за 110 км/час, но причината поради която сатъра падна и върху 46 200 не я знам.
64.19
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

Нещо ми се върти из главата относно пипалцата на рейсаджийската мафия.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Рейсаджииската мафия вече не е актуална, защото дори и до 160 да сда машините, пак не може да става дума за конкуренция.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Наистина тук каквато и да е мафия няма пръст. По - удачно обяснение ми се вижда проблеми с осите или калпавите сменени редуктори, които ронят зъби :roll:
64.19
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

То на дисплея символа е обединен и не се различава. Трябва да се прочете на монитора чрез натискане на бутон D2.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

46 229 скоро ще я разрешат за 150 км/час.
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация