Страница 2 от 17
Публикувано на: Вто Ное 21, 2006 2:54 pm
от bdz46
Доколкото знам датчиците са сменени на повечето лок 61.
Публикувано на: Вто Ное 21, 2006 3:02 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Доколкото знам датчиците са сменени на повечето лок 61.
НЕ точно на повечето, а на част от тези машини. С български датчици са 002,003,004,006,007 и 008. Останалите не са.
Публикувано на: Нед Яну 07, 2007 7:50 pm
от dido73
61-008 още декември 2006г. излезе от голям ремонт (не помня какъв точно ГПР или СР)
61-002 и 61-004 чакат гебер от Левски поради изтичането на досегашните им.
Публикувано на: Нед Яну 07, 2007 8:02 pm
от dido73
Tramway написа:През 1999г участвах в екип по основно преработване на електрониката на 61. За тази цел ни беше предоставен 61.001. След почти едногодишна работа машината тръгна с изцяло нова електроника и се държеше чудесно, нямаше ги вече самоволните разтоварвания и др. проблеми. Целта беше да ъпгрейднем всичките 20 машини. Само че Дирекцията се ослуша да финансира по-нататък проекта и нещата останаха дотук. Само на някои машини сменихме колоосните датчици с нашите. 61.001 вече е в небитието, а аз още си чакам хонорара. Амин.
Доста странно
Колегите от лабораторията отговарящи и поддържащи 61-ва серия не знаят на 61-001 да й е поставяна
"изцяло нова електроника".
Единственото, което г-жа Маргарита Димитрова е въвела, и господата от Илиянци са направили, според колегите по 61-ва е произведени от тях платки за колоосните датчици на оборороти и електронни компоненти за тях. ПРОМЕНИ В СХЕМИТЕ НЕ Е ПРАВЕНО! Датчиците са си отново тип "датчик на Хол" и той си крие своите недостатъци.
Другата промяна е замяната на кабелните опроводяванея на електронните блокове с ДЪННИ ПЛАТКИ заместващи кабелите. Това също е правено от института Илиянци.
Отново повтарям - ПРОМЕНИ В СХЕМИТЕ НЕ СА ИЗВЪРШВАНИ
За
"изцяло нова електроника" и дума не може да става.
Публикувано на: Нед Яну 07, 2007 8:10 pm
от Nikola VS
Можете ли да дадете списък със годните машини в движение, в кои депа са разпределени?
Публикувано на: Нед Яну 07, 2007 8:51 pm
от rexkos
61 001 - София
61 002 - София
61 003 - Дупница
61 004 - София
61 005 - Ст.Загора
61 006 - София
61 007 - София
61 008 - Дупница
61 009 - Бургас
61 010 - Бургас
61 011 - Варна
61 012 - Дупница
61 013 - Пловдив
61 014 - Пловдив
61 015 - Пловдив
61 016 - Ст.Загора
61 017 - Ст.Загора
61 018 - Горна Оряховица-БРАК
61 019 - Дупница
61 020 - Горна Оряховица
Публикувано на: Нед Яну 07, 2007 8:53 pm
от 44142
61008 е ДЦА. Тя е първата 61 която зачислиха в ДЦА.
Публикувано на: Нед Яну 07, 2007 9:04 pm
от rexkos
Вече е 61 008 е софийска. В понеделник даже погледнах табелата й на нея пишеше София. В момента редовно обслужва ПВ София-Волуяк-Перник и обратно.

Публикувано на: Нед Яну 07, 2007 9:08 pm
от 44142
Не е СФ. И на 61003 стой табелка СФ. Не ги гледай тия табели. На някой маш не важат. 61008 беше на ремонт в ПД и сега малко ще бачка в СФ та да се тества. 61003, 008, 012 и 019 са дупнишки.
Публикувано на: Нед Яну 07, 2007 11:06 pm
от Nikola VS
Благодаря, но доколкото разбирам никоя не е причислена към депото на Централна гара. Значи софииските са в Подуяне?
Публикувано на: Нед Яну 07, 2007 11:08 pm
от bdz46
Няма гарата и Подуене. И двете са депо София.
Публикувано на: Нед Яну 07, 2007 11:10 pm
от 44142
Нама две депа. Има депо сф, като на СФ се правят дизели а в ПД електровози или поне се правеха.
Публикувано на: Нед Яну 07, 2007 11:10 pm
от dido73
Nikola VS написа:Благодаря, но доколкото разбирам никоя не е причислена към депото на Централна гара. Значи софииските са в Подуяне?
Депото на Централна гара и това в Подуяне са едно депо - локомотивно депо София. На централна се води "район София" , а това в Подуяне се води "район Подуяне".
Електрическите локомотиви ремонт и екипировка се извършва само в район Подуяне. В район София се извършва само екипировка.
Публикувано на: Вто Фев 13, 2007 5:36 pm
от Nikss
Само 20 локомотива от серията ли са доставени или повече?
Публикувано на: Вто Фев 13, 2007 5:44 pm
от rexkos
Само 20.