Страница 2 от 24
Публикувано на: Пон Яну 08, 2007 7:06 pm
от mitko_pz
1620 не го ли връща локомотива на 1621, който е софиски локомотив.Мисля, че Rexkos споменаваше, че после този локомотив обслужва влака за Драгоман в 16:58
Admin: Моля, четете внимателно темите преди да изказвате своя коментар! Отговорът се крие там.
Публикувано на: Пон Яну 08, 2007 7:10 pm
от 44142
това е така. маш от 1621връща 1620. вече 3 пъти не поредни освобождават бригадата а СП който трябва да връщат ТВ връщат 1621 понеже в СФ става страшно поради липса на маш.
Публикувано на: Пон Яну 08, 2007 7:12 pm
от rexkos
mitko_pz написа:1620 не го ли връща локомотива на 1621, който е софиски локомотив.Мисля, че Rexkos споменаваше, че после този локомотив обслужва влака за Драгоман в 16:58
Да, обръзката е следната. 1621-1620-10212-10213. Именно поради тази причина известно време 10212/10213 беше с банан. Не винаги обаче машината на 1620 отива на 10212. Един път станах свидетел как на 10212 му дават машината, докарала УБВ 2602.
Публикувано на: Пон Яну 08, 2007 7:12 pm
от 44142
деломайстора решава как да се завъртат маш.
Публикувано на: Пон Яну 08, 2007 9:04 pm
от VESO
В този ред на мисли,аз да попитам нещо.С какъв влак до Варна идва машината за "Златни"-те(2602),която поема сутринта влака в 7:42?
Публикувано на: Пон Яну 08, 2007 9:06 pm
от 44142
2637.
Публикувано на: Пон Яну 08, 2007 9:19 pm
от VESO
С Кардамския?От Синдел до морската столица изолирана ли пътува?
Публикувано на: Пон Яну 08, 2007 9:19 pm
от rexkos
Да точно така, машината на 2637 връща 2602. Обаче на Синдел я закачат на 8637 като лок. ползващ трасе до Варна и чак тогава отива на 2602. Мисля че, понякога ходи и изолирана до Ва или в състава на някой ТВ. Ситуацията с 2636 е аналогична. Локомотивът на 2613 (Сф), докарал във Ва 2613, отива изолиран или в състава на ТВ до Синдел и тогава поема 2636.

Публикувано на: Пон Яну 08, 2007 9:19 pm
от 44142
изол.
Публикувано на: Пон Яну 08, 2007 9:21 pm
от 44142
и двете маш са изол. виж разписанието на бързите и ще видиш че не става с тях.
Публикувано на: Пон Яну 08, 2007 9:22 pm
от VESO
rexkos написа:....Обаче на Синдел я закачат на 8637 като лок. ползващ трасе до Варна и чак тогава отива на 2602....
Досега няколко пъти съм идвал във Варна с 8637 и никога не съм засичал евентуално закачане.От скоро ли е така?Дори дизеловия локомотив още не е дошъл за 2637,а електровоза,който го е докарал в Синдел го няма никъде.В морската столица 8637 си пристига с машината от Пловдив.
Публикувано на: Пон Яну 08, 2007 9:28 pm
от 42 072.9
Винаги дизеловата машина е на Синдел, понеже явяването е около 3ч и чака 2637, междувременно може да е пред зданието или е на един краен коловоз, където може би има ЕП не съм сигурен.
Публикувано на: Пон Яну 08, 2007 10:04 pm
от lok43r
Дизела стои на Сл от 236 до 237. Лок от 2637 продължава изолиран за Ва с номер 20983 а от 2613 машината пътува изолирана до Сл под номер 20988.
Публикувано на: Пон Яну 08, 2007 10:12 pm
от 42 072.9
От кога е така?
Публикувано на: Пон Яну 08, 2007 10:17 pm
от lok43r
В отоплителния сезон стои на Синдел заради вагона-отоплител.