Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

До преди няколко месеца почваха да режат 52 206 и за съжаление вече е нарязана. 52 226 също чака да бъде нарязана, както и 55 006, която доста разграбена. :cry: Една обща снимка на целия ТПС, намиращ се в депо София и чака ужасната си съдба. Сред тях е и междинен вагон от ЕМВ - 32221 от секция 32021/022. Зад халето пък се намира още една бракувана 06-ца и тя май е 06 093.
Нека да кажа и за парните машини. Една мисля, че е 05.01, а другата е 49.13. От дизеловите локомотиви в изолация е и 52 006. Преди там беше и 46 001, но тя вече е до Кончар и може би ще бъде модернизирана. През лятото 44 143 и 44 095 бяха до Кончарското хале. После 44 095 я вкараха в ремонтния цех за ремонт, а тя всъщност все още не е и готова, за 143 не знам къде са я сложили, но знам че е доста ограбена.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Да кажа че 45 167 е спряна за Километри и чака КР, всички врати са заключени и пломбирани така че да не се зимат части от нея.
44 057 чака траф
43 304 си е пълен брак
от шестиците се зимат части за тези които са в движение, а седмиците и фаутата са заключени като фаиците са обезкостени, а седмаците са забранили да се режат.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

rexkos написа:До преди няколко месеца почваха да режат 52 206 и за съжаление вече е нарязана. 52 226 също чака да бъде нарязана, както и 55 006, която доста разграбена. :cry: Една обща снимка на целия ТПС, намиращ се в депо София и чака ужасната си съдба. Сред тях е и междинен вагон от ЕМВ - 32221 от секция 32021/022. Зад халето пък се намира още една бракувана 06-ца и тя май е 06 093.
Нека да кажа и за парните машини. Една мисля, че е 05.01, а другата е 49.13. От дизеловите локомотиви в изолация е и 52 006. Преди там беше и 46 001, но тя вече е до Кончар и може би ще бъде модернизирана. През лятото 44 143 и 44 095 бяха до Кончарското хале. После 44 095 я вкараха в ремонтния цех за ремонт, а тя всъщност все още не е и готова, за 143 не знам къде са я сложили, но знам че е доста ограбена.
От тези дето изброи вече зад халето няма 06,05.01 не е за нарязване а за възтановяване,нарязаха и още няколко 06 и предната секция на 32 021 мисля.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

44-134 написа:Да кажа че 45 167 е спряна за Километри и чака КР, всички врати са заключени и пломбирани така че да не се зимат части от нея.
Евала. Най-после някой да се сети да направи това! Жалко че при нас в София никой нищо не заключва и по този начин машините се разграбват. :cry:
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

сички машини там освен 06-та серия са заключени и пломбирани :wink:
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Да допълня,че 52 223 на депо София също е изолация и последно е пътувала на 17.09.2002 с маш.Иво Данов
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

много странно за 167. мисля че през октомври или ноември бях с нея.
Мнения: 665
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

тя от септември нататък седи за КР ;)
иначе днес поразпитах и разбрах че машината само трябва да се дигне и да проходи щото се води резерв ама в момента има достатъчно машини и няма нужда от нейното вкарване в Експлоатация
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

мисля че през октомври бях с нея. сменихме се със СП и те взеха 167 а ние взехме 185 която беше от ГПР.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Понеже по-горе показах снимка на пловдивската 07-15 и нейната табела със стария герб,нека да спомена нещо за тази машина,което не знаех досега-тя никога не е получавала нов номер,а е бракувана още със стария,поради неизвестна засега причина.Тогава на разположение са били доста локомотиви от серии 06-00 и 07-00 и вместо да се ремонтира,тя е оставена в забрава,като постепенно от нея започнали да изчезват различни части.Единствената снимка,от времето,когато е била в движение е тази,където обслужва влак за Свиленград.
Мнения: 261
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

А е можело и да не става така! :evil:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Нещо подобно се е получило и при 75007-5 на депо Септември.Локомотивът е дерайлирал и вместо да бъде ремонтиран,са го оставили изолация,понеже на разположение са били машините от серия 77-00,а и 75-00-ци е имало достатъчно.В следствие на времето,от 007 започнали да изчезват някои части,ето снимка от която се вижда какво е състоянието му.
Друга нелепост,за която се сещам е случаят с 33009-2+33010-0.Уж беше временно спряна за рез.части,а вече няма човек,който да не знае какво се случва с нея в депо София.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Ужасен край,вследствие на варварщина,хищтничество и тотална незаинтересованост от страна на хората,заемащи ръководни постове...
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Днес положението с бракуваните локомотиви или тези, които чакат да бъдат нарязани в депо София е следното:

06 121
04 012 от няколко дни е на така наречения "коловоз за нарязване" и чака страшната си съдба. :cry:
04 025 e далеч по-добре от роднитата си. Тя поне няма да бъде нарязана и ще остане в депото като музеен експонат.
52 065 е бракувана от доста време, но засега не се очаква да бъде нарязана.
55 006 и междинният вагон на ЕМВ 32 021 (32 221) също чакат съдбата си.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

06121, 52065 и 55006 се водят ИЗОЛАЦИЯ.
04012 и 04025 не знам как ги водят. възможно е да им е било по лесно като са я изкарали 012 да са я мушнали там. Ако трябваше да гарират 012 на предишното място трябваше да подават дизел отзад.
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация