Страница 2 от 3

Публикувано на: Вто Юни 24, 2008 2:13 pm
от Nikss
stoqn_bdz написа:
Nikola VS написа:Това е като някой специален ефект! Не съм си и мислил, че това е възможно! :shock:
Напълно възможно е като набереш позиций (най-много до 5та позиция когато не се движи) и започваш да сваляш пантографа.И така се получава красивата дъга достигаща до 6000 градуса температура ,което от своя страна може да доведе до проблем в контактната мрежа-най-често я топи. :)
Дъга, траеща едва 3-4 секунди не може да разтопи КМ! :wink: Ако е по-дълготрайна вече може и до топене да се стигне.

Публикувано на: Вто Юни 24, 2008 8:06 pm
от stoqn_bdz
Е да, ако е по-дълготрайна дъгата рискат за топене на КМ се увеличава.Прав си Nikss. :)

Публикувано на: Сря Юни 25, 2008 3:04 pm
от stoqn_bdz
rexkos написа:Нещо малко от тоя сорт:
http://vbox7.com/play:b8994894
Получава се когато контактната мрежа е замръзнала и набереш позиции. Локомотивът е 44 085, а влакът е 5623 за Кулата.
Не е задължително да е замръзнала КМ.Просто се получава индукция при свалянето на пантографа...

Публикувано на: Сря Юни 25, 2008 5:53 pm
от 44-134
stoqn_bdz написа:
rexkos написа:Нещо малко от тоя сорт:
http://vbox7.com/play:b8994894
Получава се когато контактната мрежа е замръзнала и набереш позиции. Локомотивът е 44 085, а влакът е 5623 за Кулата.
Не е задължително да е замръзнала КМ.Просто се получава индукция при свалянето на пантографа...
В случая лопатата е постоянно горе, а машината е на позиция. Показаното явление е точно когато КМ замръзне.

Публикувано на: Сря Юни 25, 2008 8:06 pm
от bdz46
stoqn_bdz написа:Мойто момче аз ти говоря за http://www.vbox7.com/play:582b20f1
Никаква индукция няма тук.

Публикувано на: Вто Сеп 29, 2009 11:06 am
от ewipito
44-134 написа:До колкото знам това се получава при неизправно ГВП.
Аз не мисля че заради повредено ГВП става. Според мен така става когато машината е на позиция и свалиш пантографа..... :)

Публикувано на: Вто Сеп 29, 2009 11:14 am
от bdz46
Трябва ли да вадите теми от преди година?

Публикувано на: Вто Сеп 29, 2009 12:05 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:Трябва ли да вадите теми от преди година?
Нищо и няма на темата - интересна му е на човека, коментира си я.

А и ефекта, получил се от експеримента е интересен. Все пак не всеки би посмял да пробва такова нещо.

Публикувано на: Сря Сеп 30, 2009 5:26 am
от Nikss
Аз напоследък редовно наблюдавам такива дъги само, че доста по-малки - и при мездренски 43 съм наблюдавал, и при русенски, но не се получават големи. При 44/45 също не излизат големи... :? тук има нещо друго, спомагащо за по-голяма дъга. :D А дали ако напрежението в КМ е над 25 kV би спомогнало за по-голяма дъга? Например при 26,5 kV?

Публикувано на: Сря Сеп 30, 2009 6:19 am
от bdz46
Нормалното е 27,5.

Публикувано на: Сря Сеп 30, 2009 8:42 am
от stankos
Моля , внеси яснота за несведущите !
Защо нормалното е 27.5 , при стандарт 25 кV.

Публикувано на: Сря Сеп 30, 2009 12:43 pm
от bdz46
Номиналното е 25 с толеранс от 22 до 28 или нещо подобно.
Нормалното се поддържа на 27,5, за да е близко до максималното и да се поема по-голям товар, защото старите подстанции нямат автоматични регулатори на напрежението.

Публикувано на: Сря Сеп 30, 2009 1:02 pm
от stankos
Благодаря!
Но това не води ли до често изключване на защити ?

Публикувано на: Сря Сеп 30, 2009 1:09 pm
от bdz46
До преди да се появи серия 30/31, такива защити нямаше.

Публикувано на: Сря Сеп 30, 2009 1:12 pm
от stankos
Извини ме за тъпите / може би / въпроси , но да попитам модернизираните 44 и 46 серии нямат ли такива защити ?
Може би не е за тази тема !