Днес с
KRAKOMOBILA проведохме съботния си трейнспотинг. По принцип мероприятието бе обявено във форума, но никой не дойде и за това само двамата отпътувахме от София с ПВ 10210, който се обслужваше от ЕМВ
32 089/090. До като чаках на Централна гара да се появи KRAKOMOBILA, на първи коловоз беше композиран
БВ 6691 за Кюстендил, съставен от три ДМВ серия 10, сред които беше и
10 001/002. Тъй като някъде възникна спор дали са и сменени първоначалните кресла, направих
ТАЗИ снимка, от която ясно се вижда, че креслата са си тези, с които дойде миналата година. Освен това в разположението на салона нищо не е пипано. Тоест ДМВ 10 001/002 си е така, както я видяхме на демонстрационното пътуване. Останалите две ДМВ бяха
10 029/030 и
10 031/032. Влакът ни замина на време от Централна гара, като ЕМВ ускоряваше сравнително добре. На гара Волуяк срещнахме товарен влак, на който на чело беше
44 083. В гара Драгоман при пристигането на 10210 на трети коловоз беше
06 118, която чакаше да бъде прегарирана на опашката на ТВ за Димитровград ЮЖ. В Драгоман си направихме скромен обяд в местно кръчме, след което се върнахме на гарата, където на ТВ от ДЮЖ беше
44 060, малко след нея забелязахме и
45 169, която беше на МБВ 491. След неговото заминаване на 3-ти коловоз беше приет още един ТВ от ДЮЖ с
45 183. На първи коловоз чакаше и
44 085. Междувременно на втори коловоз беше композиран ПВ 10213 с
44 078 и три първокласни вагона. С него отпътувахме към София, като на гара Волуяк се прехвърлихме на ПВ 13214 за Банкя, който се обслужваше от ЕМВ
33 005/006, от където е направена
ТАЗИ снимка. Със същата ЕМВ се върнахме в София, където нашият трейнспотинг приключи. На тръгване забелязахме, че триото от ДМВ 10 заминава към "Техническа гара - Надежда" за почистване и екипиране. Освен това МБВ 292 за Белград беше композиран на 5-ти колозов, западна страна. На същия коловоз в източна посока беше композиран БВ 3637 за Варна през Карлово.