
Администратор
И да допълня, че А-220 са четириосни General Electric локомотиви и се използват малко в Гръцките железници. А-400 и А-500 са шестосни, като едните са ALCO, а другите оново са General Electric. Най - новата серия дизелови локомотиви на Гръцките железници е А-470, която се среща още като серия 220-000 и е производство на Bombardier9AD Tranz). Изброените тук локомотиви са с електрическа предавателна система, като последните са с трифазни асинхронни тягови двигатели, електродинамична спирачка, система за отопление на пътнически влак чрез захранване с 1500V 50Хц и микропроцесорно управление. Локомотивите от сериите А-220, А-400 и А-500 са с правотокови генератор и тягови двигатели.
64.19
lok45111 отново беше изчерпателен, за което и му благодаря!
Убеден бях, пък и не е толкова трудно да се досети човек, че инициалите: GM, изписани върху табелата на http://images4.fotopic.net/?iid=ya6xc4& ... quality=70 могат да означават само едно, и че приликата на тези локомотиви с EMD не е случайна.
Убеден бях, пък и не е толкова трудно да се досети човек, че инициалите: GM, изписани върху табелата на http://images4.fotopic.net/?iid=ya6xc4& ... quality=70 могат да означават само едно, и че приликата на тези локомотиви с EMD не е случайна.
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!

Нека продължим темата с 212-318 на гара Илиянци.
http://bgphoto.net/photos/11115/o633159637273120000.jpg
http://bgphoto.net/photos/11115/o633159637296713750.jpg
http://bgphoto.net/photos/11115/o633159637317182500.jpg
http://bgphoto.net/photos/11115/o633159637334838750.jpg
http://bgphoto.net/photos/11115/o633159637363120000.jpg
http://bgphoto.net/photos/11115/o633159637387026250.jpg
http://bgphoto.net/photos/11115/o633159637426557500.jpg
http://bgphoto.net/photos/11115/o633159637473432500.jpg
http://bgphoto.net/photos/11115/o633159637516401250.jpg
http://bgphoto.net/photos/11115/o633159637586245000.jpg
http://bgphoto.net/photos/11115/o633159637623745000.jpg
http://bgphoto.net/photos/11115/o633159637741557500.jpg
http://bgphoto.net/photos/11115/o633159637273120000.jpg
http://bgphoto.net/photos/11115/o633159637296713750.jpg
http://bgphoto.net/photos/11115/o633159637317182500.jpg
http://bgphoto.net/photos/11115/o633159637334838750.jpg
http://bgphoto.net/photos/11115/o633159637363120000.jpg
http://bgphoto.net/photos/11115/o633159637387026250.jpg
http://bgphoto.net/photos/11115/o633159637426557500.jpg
http://bgphoto.net/photos/11115/o633159637473432500.jpg
http://bgphoto.net/photos/11115/o633159637516401250.jpg
http://bgphoto.net/photos/11115/o633159637586245000.jpg
http://bgphoto.net/photos/11115/o633159637623745000.jpg
http://bgphoto.net/photos/11115/o633159637741557500.jpg

Администратор
Чудех се къде да пусна питането,затова реших тук.Преди време,когато БЖК у нас правеше първите си стъпки,бяха докарани от Румъния няколко електрически локомотива,действащи у нас под серия 40-00.По същото време някой беше направил снимка в депо Русе на дизелелектрически локомотив на GFR,идентичен на нашите 06-00-ци,който щял да се експлоатира в България за нуждите на БЖК.Изглеждаше нещо като това.
Въпросът ми е: какво се случи с тази машина,движи ли се у нас,или се е върнала в Румъния?
Въпросът ми е: какво се случи с тази машина,движи ли се у нас,или се е върнала в Румъния?

Глобален модератор
Немога да бъда сто процента както сигорен така и убедителен, но поне според моите рехави информации локомотивите са два от посочения вид и преминават всеки ден "моста" в наша полза..., (примерно) или за фирмата... 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Информация
Модератори