Страница 2 от 5
Публикувано на: Пет Мар 02, 2007 1:33 pm
от Tramway
Labros написа:Благодарим за хубавите снимки

Ще има още. Жалко, че снимките не излъчват миризма. Тогава щеше да е супер. Няма по-вкусно ядене от това, особено когато краката ти треперят от глад и умора. Фотоапаратът не е хванал торбичката със сутрешните ни закуски, която висеше непокътната на кукичката зад вратата...
Публикувано на: Пет Мар 02, 2007 10:48 pm
от rexkos
Браво Трамвае! Много добри снимки!

Публикувано на: Съб Май 05, 2007 8:27 pm
от rexkos
Публикувано на: Съб Май 05, 2007 9:33 pm
от VESO
Публикувано на: Чет Май 24, 2007 8:23 am
от Mario Evstatiev
Публикувано на: Чет Май 24, 2007 12:06 pm
от Labros
Красота 
Публикувано на: Чет Май 24, 2007 1:06 pm
от Mashinista
Жестоко!Кога е снимано?

Публикувано на: Чет Май 24, 2007 2:05 pm
от Mario Evstatiev
Снимано е на 20.05. Неделя, прибирах се от вл. 5622 и парната машина беше на 1-ви коловоз на гара Сф.
Публикувано на: Пет Май 25, 2007 10:26 am
от Labros
С колко вагона беше?Май ми се чинат два,ама...

Публикувано на: Пет Май 25, 2007 10:40 am
от 44 058
Май е с един 1ва класа серия 63
Публикувано на: Пет Май 25, 2007 10:51 am
от bdz46
Един А вагон серия 63.
Публикувано на: Пон Май 28, 2007 12:04 pm
от Tramway
Добре че никой не е снимал подробности, инак щяхте да се отвратите.
Вагонът:
1. Вагонът вътре беше абсолютна кочина - камари от хартии, чашки, шишета, салфетки, спечени остатъци от закуски, запарена смрад. Първият турист, който се качи, изхвърча обратно като попарен. Викнаха чистачки, които ометоха боклуците навън и така обилно оляха пода с кофи вода, че хората през цялото време цопаха в кални локви като в градски кенеф.
2. Както знаете 63-та серия са безгенераторни и се захранват от влаковото отопление 1500V. Парната машина естествено няма откъде да ги вземе, а в депото никой не се беше сетил да зареди батериите, съответно вагонът беше без никакво захранване. В резултат на това бутоните за отваряне на вратите и за пускане на вода в клозетите, които бутони управляват магнет-вентили 24V, не работеха. Вратите се отваряха с аварийните вентили, а за клозетите да не говорим.
3. Прозорците на 63-та серия не се отварят, а хората си бяха поръчали вагон с отварящи се прозорци за да снимат. Освен това климатикът без ток не работи и вътре беше като газова камера.
За всичко това удоволствие са платени много пари.
Машината:
1. Цялата мръсна и покрита с пепел от подклаждането, невиждала маркуч от миналата година.
2. Шлаберната тръба на големия инжектор откъртена и заменена с парче каналджийски маркуч, насочен право настрани, който освен че изглежда отвратително, при качаене на вода умива краката на стоящите наоколо с топла водичка (200°С).
3. Лостовата система на цилиндровите продухвателни крани не регулирана, поради което лостът не може да устои в затворено положение и се налага да се вързва със сезал за вратата на будката.
4. Помощникът толкова добър, че една лопата не може да хвърли както трябва, и при всяко завъртане събаря по нещо в будката. Най-успешното му изпълнение беше разплискване на бакрачето с цилиндрово масло по пода и превръщане на будката в един хубав лепкав гъст мазен гьол. Добре че определени хора (да не споменавам имена) поеха лопатата, инак влакът все беше оставен насред път.
Всичко това беше много добре забелязано, снимано и коментирано от английските туристи.
На 21.05 сутринта в дирекцията потриваха ръце от добре свършената работа и не подозираха, че 2 часа по-късно организаторът на групата ще цъфне да им държи сметка. Нямам информация за по-нататъшното развитие на събитията, нашите мълчат като пукъли. Очаквам e-mail от Англия и ще ви докладвам.
Публикувано на: Пон Май 28, 2007 12:13 pm
от Labros
За пореден път се доказва,че из дирекциите работят малоумници.Хвалят се наляво и надясно,че предлагат такава услуга - пътуване с парна машина.А резултатът се вижда.Лоша реклама и май ми намирисва на съд.Вижда се и как се поддържа и съхранява локомотива.
Публикувано на: Пон Май 28, 2007 12:24 pm
от Tramway
Labros написа:За пореден път се доказва,че из дирекциите работят малоумници.Хвалят се наляво и надясно,че предлагат такава услуга - пътуване с парна машина.А резултатът се вижда.Лоша реклама и май ми намирисва на съд.Вижда се и как се поддържа и съхранява локомотива.
В съответните служби на дирекцията НЯМАТ ПРЕДСТАВА как изглеждат вагоните серия 63 и дали са годни за обслужване от парна тяга. На съд може и да не замирише, но тези хора едва ли ще повторят такава екскурзия, а и ще направят една хубава реклама на БДЖ. А за поддръжката - това е все пак депо София. Добре че в него не поддържат самолети.
Публикувано на: Пон Май 28, 2007 7:03 pm
от 44-134
И се пак ще споменем добрия стар чичо Любо!!!
При него машината да излезе без да свети беше немислимо а и неопитни помощници при него бяха изхвърляни много бързо.
След това подръжката на машината.
Да не е регулирана лостовата система на цилиндровите кранове при него също беше немислимо. Всичко при него се изпитваше преди машината да излезе и ако има нещо което е поправимо със собствени сили той го правеше.
и накрая искам да сложа една снимка от близкото минало да разберат и хората които не го познават за какво става дума:
