Ще има още. Жалко, че снимките не излъчват миризма. Тогава щеше да е супер. Няма по-вкусно ядене от това, особено когато краката ти треперят от глад и умора. Фотоапаратът не е хванал торбичката със сутрешните ни закуски, която висеше непокътната на кукичката зад вратата...Labros написа:Благодарим за хубавите снимки![]()

Глобален модератор
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Днес в 17:10 на 3-ти коловоз гара Мездра се установи красавецът 15.215. Естествено не пропуснах възможността да го снимам! 
http://bgphoto.net/photos/17386/o633139968240937500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633139968580312500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633139968664062500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633139968747968750.jpg
На последната снимка, влакът с 44 070 начело е БВ 2610.

http://bgphoto.net/photos/17386/o633139968240937500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633139968580312500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633139968664062500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o633139968747968750.jpg
На последната снимка, влакът с 44 070 начело е БВ 2610.


Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Жестоко!Кога е снимано?lok45111 написа:http://www.vbox7.com/play:c1e80474


Администратор

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Мнения: 137
Регистриран на: Съб Ное 04, 2006 4:49 pm
Местоположение: ЦП"ТПС" ЛОКОМОТИВИ ЛОК. ДЕПО ПО

Глобален модератор
Добре че никой не е снимал подробности, инак щяхте да се отвратите.
Вагонът:
1. Вагонът вътре беше абсолютна кочина - камари от хартии, чашки, шишета, салфетки, спечени остатъци от закуски, запарена смрад. Първият турист, който се качи, изхвърча обратно като попарен. Викнаха чистачки, които ометоха боклуците навън и така обилно оляха пода с кофи вода, че хората през цялото време цопаха в кални локви като в градски кенеф.
2. Както знаете 63-та серия са безгенераторни и се захранват от влаковото отопление 1500V. Парната машина естествено няма откъде да ги вземе, а в депото никой не се беше сетил да зареди батериите, съответно вагонът беше без никакво захранване. В резултат на това бутоните за отваряне на вратите и за пускане на вода в клозетите, които бутони управляват магнет-вентили 24V, не работеха. Вратите се отваряха с аварийните вентили, а за клозетите да не говорим.
3. Прозорците на 63-та серия не се отварят, а хората си бяха поръчали вагон с отварящи се прозорци за да снимат. Освен това климатикът без ток не работи и вътре беше като газова камера.
За всичко това удоволствие са платени много пари.
Машината:
1. Цялата мръсна и покрита с пепел от подклаждането, невиждала маркуч от миналата година.
2. Шлаберната тръба на големия инжектор откъртена и заменена с парче каналджийски маркуч, насочен право настрани, който освен че изглежда отвратително, при качаене на вода умива краката на стоящите наоколо с топла водичка (200°С).
3. Лостовата система на цилиндровите продухвателни крани не регулирана, поради което лостът не може да устои в затворено положение и се налага да се вързва със сезал за вратата на будката.
4. Помощникът толкова добър, че една лопата не може да хвърли както трябва, и при всяко завъртане събаря по нещо в будката. Най-успешното му изпълнение беше разплискване на бакрачето с цилиндрово масло по пода и превръщане на будката в един хубав лепкав гъст мазен гьол. Добре че определени хора (да не споменавам имена) поеха лопатата, инак влакът все беше оставен насред път.
Всичко това беше много добре забелязано, снимано и коментирано от английските туристи.
На 21.05 сутринта в дирекцията потриваха ръце от добре свършената работа и не подозираха, че 2 часа по-късно организаторът на групата ще цъфне да им държи сметка. Нямам информация за по-нататъшното развитие на събитията, нашите мълчат като пукъли. Очаквам e-mail от Англия и ще ви докладвам.
Вагонът:
1. Вагонът вътре беше абсолютна кочина - камари от хартии, чашки, шишета, салфетки, спечени остатъци от закуски, запарена смрад. Първият турист, който се качи, изхвърча обратно като попарен. Викнаха чистачки, които ометоха боклуците навън и така обилно оляха пода с кофи вода, че хората през цялото време цопаха в кални локви като в градски кенеф.
2. Както знаете 63-та серия са безгенераторни и се захранват от влаковото отопление 1500V. Парната машина естествено няма откъде да ги вземе, а в депото никой не се беше сетил да зареди батериите, съответно вагонът беше без никакво захранване. В резултат на това бутоните за отваряне на вратите и за пускане на вода в клозетите, които бутони управляват магнет-вентили 24V, не работеха. Вратите се отваряха с аварийните вентили, а за клозетите да не говорим.
3. Прозорците на 63-та серия не се отварят, а хората си бяха поръчали вагон с отварящи се прозорци за да снимат. Освен това климатикът без ток не работи и вътре беше като газова камера.
За всичко това удоволствие са платени много пари.
Машината:
1. Цялата мръсна и покрита с пепел от подклаждането, невиждала маркуч от миналата година.
2. Шлаберната тръба на големия инжектор откъртена и заменена с парче каналджийски маркуч, насочен право настрани, който освен че изглежда отвратително, при качаене на вода умива краката на стоящите наоколо с топла водичка (200°С).
3. Лостовата система на цилиндровите продухвателни крани не регулирана, поради което лостът не може да устои в затворено положение и се налага да се вързва със сезал за вратата на будката.
4. Помощникът толкова добър, че една лопата не може да хвърли както трябва, и при всяко завъртане събаря по нещо в будката. Най-успешното му изпълнение беше разплискване на бакрачето с цилиндрово масло по пода и превръщане на будката в един хубав лепкав гъст мазен гьол. Добре че определени хора (да не споменавам имена) поеха лопатата, инак влакът все беше оставен насред път.
Всичко това беше много добре забелязано, снимано и коментирано от английските туристи.
На 21.05 сутринта в дирекцията потриваха ръце от добре свършената работа и не подозираха, че 2 часа по-късно организаторът на групата ще цъфне да им държи сметка. Нямам информация за по-нататъшното развитие на събитията, нашите мълчат като пукъли. Очаквам e-mail от Англия и ще ви докладвам.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Глобален модератор
В съответните служби на дирекцията НЯМАТ ПРЕДСТАВА как изглеждат вагоните серия 63 и дали са годни за обслужване от парна тяга. На съд може и да не замирише, но тези хора едва ли ще повторят такава екскурзия, а и ще направят една хубава реклама на БДЖ. А за поддръжката - това е все пак депо София. Добре че в него не поддържат самолети.Labros написа:За пореден път се доказва,че из дирекциите работят малоумници.Хвалят се наляво и надясно,че предлагат такава услуга - пътуване с парна машина.А резултатът се вижда.Лоша реклама и май ми намирисва на съд.Вижда се и как се поддържа и съхранява локомотива.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
И се пак ще споменем добрия стар чичо Любо!!!
При него машината да излезе без да свети беше немислимо а и неопитни помощници при него бяха изхвърляни много бързо.
След това подръжката на машината.
Да не е регулирана лостовата система на цилиндровите кранове при него също беше немислимо. Всичко при него се изпитваше преди машината да излезе и ако има нещо което е поправимо със собствени сили той го правеше.
и накрая искам да сложа една снимка от близкото минало да разберат и хората които не го познават за какво става дума:

При него машината да излезе без да свети беше немислимо а и неопитни помощници при него бяха изхвърляни много бързо.
След това подръжката на машината.
Да не е регулирана лостовата система на цилиндровите кранове при него също беше немислимо. Всичко при него се изпитваше преди машината да излезе и ако има нещо което е поправимо със собствени сили той го правеше.
и накрая искам да сложа една снимка от близкото минало да разберат и хората които не го познават за какво става дума:

Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Информация
Модератори