Страница 2 от 3
Публикувано на: Съб Окт 14, 2006 8:18 pm
от Mario Evstatiev
Ами мисля, че ти сам видя и чу коментара на колегата, който ти показа "забележителността" в кабината на 32 141, а именно липсващите лампички

Публикувано на: Съб Окт 14, 2006 8:23 pm
от Гост
Публикувано на: Съб Окт 14, 2006 8:27 pm
от Mario Evstatiev
Каза ти го и на теб, каза го и на мен - 5-6 дни и после хванали крака... Лошото е друго. Че както той самият се изрази "Ние дето работим тук си ги крадем, не някой отвън"

До къде сме стигнали... За две лампички, които в магазина за ел. материали излизат по 2,50 - 3 лв бройката да се правиме бетер цигани и да си съсипваме и без това никаквите условия на работа, пък после да се жалваме на Михая, че "Скоростомера не свети" и, че "В кабината не се виждат уредите", мисля, че е долно и унизително за тоя дето го е извършил. Да не говоря още колко съсипия ще падне по тази иначе хубава секция докато се постараят да добие вида на себеподобните си, имали нещастието да попаднат в "депо" СОФИЯ

Публикувано на: Съб Окт 14, 2006 8:30 pm
от Гост
Найсти,няма да е добра гледка.
Особенно ако почнат и да се появяват цели дупки в кабините

Публикувано на: Съб Окт 14, 2006 8:33 pm
от Mario Evstatiev
Тони_Казичане написа:Найсти,няма да е добра гледка.
Особенно ако почнат и да се появяват цели дупки в кабините

Ами селянията и до това може да доведе, но на първо време ще се постараят да напълнят нишата зад кранмашиниста с боклуци, фасове и цигарена пепел, след това ит ремонта ще се постараят да омажат цялата кабина с масла и смазки и да оставят мазни отпечатъци навсякъде, където пипнат, после ще дойде ред на "художниците" със спрейове, които вилнеят нощем и ще омажат лачената секция с драсканици, после идва ред на мангалите, които ще съсипят салонното оборудване...
Публикувано на: Съб Окт 14, 2006 8:39 pm
от Гост
Публикувано на: Пон Окт 23, 2006 2:14 am
от dido73
lok45111 написа:
....след това ит ремонта ще се постараят да омажат цялата кабина с масла и смазки и да оставят мазни отпечатъци навсякъде, където пипнат, ....
Е като са ми мазни ръцете и требе да се свърши нещо в кабината кво да направя

Ние от ремонта не си стерилизираме ръцете при всяко влизане в кабината

Ако го правихме на всеки 5 минути, нямаше да може да излезне електричка 5 дена от ТП

Публикувано на: Пон Окт 23, 2006 7:15 am
от Mario Evstatiev
Дидо, не са пали толкова. Има шлосери, които нарочно мърлят, колкото се може повече(поне при локомотивите е така). Относно съсипването на 141/142, то започна вече извън ремонта...
Публикувано на: Пон Окт 23, 2006 3:53 pm
от Гост
dido73 написа:lok45111 написа:
....след това ит ремонта ще се постараят да омажат цялата кабина с масла и смазки и да оставят мазни отпечатъци навсякъде, където пипнат, ....
Е като са ми мазни ръцете и требе да се свърши нещо в кабината кво да направя

Ние от ремонта не си стерилизираме ръцете при всяко влизане в кабината

Ако го правихме на всеки 5 минути, нямаше да може да излезне електричка 5 дена от ТП

Приятелю найстина много си зе разпалил.

Ти питаш как да не цапате,аз ти отговарям-с едно парцалче преди да влезнетесе забърсвате и готово.се парцали някой може да носи.Парцали за горене,например.Някой вместо да ги хвърля в печката веднага,може да ги носи при вас,за да се бършете и после да си ги гори.Се пак много повече ще топлят и горят,като са напоени с смаски

Публикувано на: Пон Окт 23, 2006 5:04 pm
от 42 072.9
Петната от пръсти може да се пренебрегнат ако чамугите не се чупеха толкова често.
Публикувано на: Нед Окт 29, 2006 10:20 am
от aizi
МОЖЕШЕ ДА СЕ ПОСТАРАЯТ КАБИНАТА ДА ИЗГЛЕЖДА МАЛКО ПО-ДОБРЕ И ДА Е ПО-КОМФОРТНА ЗА МАШИНИСТА,А И ПРОЗОРЦИТЕ НА САЛОНА И ТАВАНА СА НЕЩО УЖАСНО.КАТО ВАЛИ ДЪЖД,ПРОЗОРЦИТЕ СЕ НАДУВАТ И НЕ МОГАТ ДА СЕ ОТВОРЯТ.НЕ Е ЛОШО ДА СЕ ПОМИСЛИ ЗА НОВИ .НЕ ЗНАМ КОЛКО Е СТРУВАЛ РЕМОНТА НО Е МОГЛО ДА СЕ ОТДЕЛЯТ ОЩЕ МАЛКО СРЕДСТВА ЗА КАБИНАТА ПОНЕ.
А ЗА ПОЧИСТВАНЕТО НА ЕЛЕКТРИЧКИТЕ ПРОСТО НЯМАМ ДУМИ,ТО ПРОСТО НЕ СЕ ПРАВИ,САМО СЕ МЕТЕ И СЕ ИЗПРАЗВАТ КОШЧЕТАТА.НЕ ЗНАМ ЗАЩО Е ТАКА,ВСЕКИ СЕ ОПРАВДАВА С ПАРИТЕ АМА ПОНЕ ВОДА И ПАРЦАЛИ ИМА,А И ПО ЕВТИНИ ПРЕПАРАТИ.СТЕНИ, СЕДАЛКИ ,МАСИЧКИ,ПРОЗОРЦИ,ПОД СА ЗАДОВОЛИТЕЛНО ЧИСТИ ЕДИНСТВЕНО КОГАТО НЯКОЯ ЕМВ СИ ДОЙДЕ ОТ РУСЕ.ТОВА Е ПРЕСТЪПНО БЕЗДЕЛИЕ ЗА КОЕТО ВСЯКА ЧИСТАЧКА СИ ВЗИМА ПО 300 ЛВ,И СЕ НАСПИВА СЛАДКО НА НОЩНИТЕ СМЕНИ.
ИЗВИНЕТЕ МЕ ЗА КРИТИЧНИЯ ТОН, АМА ВСЕ ПАК ХОРА ВОЗИМ.
Публикувано на: Нед Окт 29, 2006 10:33 am
от 43.309
Боята на тавана на 32.141/2 започна да се бели.Видях едно голямо парче отлюпена боя от покрива.

Едното стъкло на вратата на багажното на 141 е счупено

кога толкова бързо успяха да я поломят.
Публикувано на: Нед Окт 29, 2006 10:58 am
от Гост
43.309 написа:Боята на тавана на 32.141/2 започна да се бели.Видях едно голямо парче отлюпена боя от покрива.

Едното стъкло на вратата на багажното на 141 е счупено

кога толкова бързо успяха да я поломят.
България.........
Публикувано на: Нед Окт 29, 2006 11:06 am
от 42 072.9
Незнам какво не ви е харесало на кабините, но вътре си е наистина добре.
Само да дам за пример: до Вакарел в салоните на ЕМВ става коптор...познайте заради кого. Ако всеки пази чисто и има поне елементарно възпитание може би живота щеше да е по-хубав.
Публикувано на: Вто Окт 31, 2006 9:27 pm
от lok43r
bdz46 написа:Интересно, че на бутона "Увеличено ускорение" пише "Намалено ускорение", както е оригинално при ЕМВ 32. Това означава, че ако не го преработят скорострелно да е като другите ЕМВ 32, тази ще ускорява яко без да е натиснат бутона.
На 32 049 пише също "Намалено ускорение" но дефакто функцията на бутона е "Увеличено ускорение".