Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Модификацията на кранмашиниста си е парвена в Румъния, а не у нас. Като прегледах малко снимки на кабините на румънски "Станимирки" видях, че на много от тях кранмашинистите са така монтирани, което поне според мен е за скъсяване на проводите с цел по - бързо действие на кранмашиниста :idea:
64.19
Мнения: 32
Регистриран на: Нед Окт 22, 2006 9:23 pm
Местоположение: Карлово
Обратна връзка:

Мнение от benslavovski »

марио отговаряш неподготвен
за целта разгледай положенията на D2 ОТ 1ДО 5
а що се отнася до БЖК на 23-11-06г превземат междугарието Пи-Ан 120мин. причините не могат да изкарат влака 1540т .При разговор с пенсионера Парталев това се дължало на разменените колооси и от там на дисбаланс и голямото боксуване.А според мен това е от пенсионерското каране .Пък и да не забравяме че там работят хора които ама никога не са работили с любов професията лок. маш при тях е стоял въпроса за повече пари и за това избягаха от БДЖ за мен са едни предатели.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

benslavovski написа:марио отговаряш неподготвен
за целта разгледай положенията на D2 ОТ 1ДО 5
а що се отнася до БЖК на 23-11-06г превземат междугарието Пи-Ан 120мин. причините не могат да изкарат влака 1540т .При разговор с пенсионера Парталев това се дължало на разменените колооси и от там на дисбаланс и голямото боксуване.А според мен това е от пенсионерското каране .Пък и да не забравяме че там работят хора които ама никога не са работили с любов професията лок. маш при тях е стоял въпроса за повече пари и за това избягаха от БДЖ за мен са едни предатели.
Да, разгледах ги много добре. И ги знам, както и устройството на Д-2. А по въпроса с колегата Кр. Парталев, не смятам, че форума е място, където да го коментираме и злепоставяме. Все пак човекът е локомотивен машинист с много години стаж, работил е и в бързия график и макар, че не му се работи много си върши задълженията. А боксуването при БЖК40 е нещо, което и при нашата серия 46 го има. И още повече, имай в предвид, че БЖК доста са завишили нормите.
64.19
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Еднаквото натоварване на колосите (кантаросване) на триосни талиги се постига по-трудно и изсиква повече време отколкото при двуосни талиги, а за съжаление и при най-малки разлики се стига до буксуване "бананова кора" могат да подложат и бандажите........ А ако се случи и някои вагон да не е разхалбил напълно а времето е влажно се стига до глава "интересни случки и вицове" само дето на бригадата хич не им е смешно
Веднъж на 8660 един от вагоните не разхлаби напълно (а бяха общо 4) и 55цата на карнобат доста се озори ( а какво си говореха машинистите и маневристите докато чакаха варненската част на влака изобщо не е за пред малки деца)
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

единия от 2-та новопристигнали лок на дунчев е с подобно управление като на 462.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Единият от двата нови локомотива на БЖК е 40 - 0817, който е с електронно управление. Състои се от процесор, който командва АТП и линейните контактори и електронни блокове за управление на инверторите за спомагателните машини. Тук инверторите са два - само за вентилаторите, а компресорите се пускат по старата схема.

Ето снимки на такъв тип локомотив:
Изображение
Изображение[/url]
64.19
Мнения: 13
Регистриран на: Пон Сеп 25, 2006 1:08 pm

Мнение от igorhinov »

Не е съвсем точно. Инвертора е един и управлява компресора, а вентилацията е по старата схема. Има и аварийно задвижване на компресора при отказ на статичния преобразувател.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Както и да е. От колегата Парталев разбрах друго. Че вентилаторите се управляват с инвертор, но може и да се е заблудил. Това за аварийното задвижване на компресора не го знаех :roll:
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

40 0177 е закъсала за бандажи и още я мислят какво да я правят. Новичката 40 0817 пък е имала малко проблеми с електрониката, заради което са идвали румънците да я правят. Интересно, че софтуера на информационните дисплеи е Windows 98 :lol: . Странно решение на истина. Дочух и за една машина - 40 1019, която май ще се окаже, че е с бързи редуктори. Създавала доста неудобства при возене на товарни влакове, но според думите на машинистите, още с набирането "скача" да бяга. Интересно е, че на 40 1018 и 40 1020 са се сетили да сменят столовете. Новите са кожени и представляват същите на вид като седалките във вагоните серия 63. Столовете са произведени от "РТ-Самоков".
64.19
Гост
Гост

Мнение от Гост »

Може ли да каже някой всички номера на локомотивите на БЖК,а и пристигнаха ли английските 87?
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

KRAKOMOBILA написа:,а и пристигнаха ли английските 87?
Доколкото разбрах вече пътуват към България, но колко е вярно не знам. Дано е истина :!:
Един вагон, ама пълен! (4627)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

БЖК локомотиви:

Серия 40:

40 0177-Симетрични пантографи
40 0817-Частична модернизация
40 1001-Модернизация
40 1013-Очаква се да пристигне
40 1018
40 1019-Бързи редуктори
40 1020
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес скъп гост в депо Подуяне беше 40 1020-7, която дойде за кантар след смяна на 6-та колоос. Обаче след кантара се оказа, че е изгорял двигателя на помощния компресор, а по - късно след смяната му се яви и проблем с ГВП. Последният не включваше оперативно, но след намесата на компетентен екип, предвождан от Игор Хинов, повредата бе локализирана и отстранена.
64.19
Мнения: 13
Регистриран на: Пон Сеп 25, 2006 1:08 pm
Контактори LOVATO

Мнение от igorhinov »

На машина 40.1020 бе направена експериментална подмяна на румънските контактори S7.1 иS7.2 с LOVATO. Засега се държат добре, като пусковият процес на І - ви компресор е забележимо по-добър.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Да, уверих се в това, че пусковия процес е добър с новите контактори, но ми направи впечатление, че при развъртане на вентилаторите, откъм модула S1.15 и S1.16 има стържене като на разбити лагери. Така, че колеги, вижте тоя вентилатор да не вземе да сдаде багажа баш когато не трябва.

По въпроса с повредата, блокировката на трансформаторния заземител, май проблема не е там. Пневморелето S7.19 е една от възможните причини, а друго, за което се сещам е някакъв електрически проблем в самата верига на ГВП. Много вероятно е машината да има неотразени изменения на схемите и да се лутаме напразно.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “"Българска Железопътна Компания - АД"”

Информация