
Отварям тази тази тема поради това , че днес са идвали от ГО-лямото депо доколкото разбрах и са направили оглед на 36.10 .
Била е изкарана от халето пред обръщача и след това отново прибрана.
За съжаление научих това преди около 40мин. след като случайно минах покрай депото по работа , и не можах да направя някоя малко по-нова снимка.Според слуховете от днес , скоро щяла да отпътува за София за възстановяване което ще започне след края на сагата с 05.01.
Най-после и за този запазен локомотив изгря слънце на неговия коловоз.
Интересно да не би отделът за историческия подвижен състав на Вазов 3 да има нов директор , че доста хубави работи се случват както виждаме напоследък-05.01 , 03.12 сега и 36.10.
Сега остава спотърите от и около Сф да ни запознават чрез снимков материал как ще се развият нещата по-нататък.
Била е изкарана от халето пред обръщача и след това отново прибрана.
За съжаление научих това преди около 40мин. след като случайно минах покрай депото по работа , и не можах да направя някоя малко по-нова снимка.Според слуховете от днес , скоро щяла да отпътува за София за възстановяване което ще започне след края на сагата с 05.01.
Най-после и за този запазен локомотив изгря слънце на неговия коловоз.
Интересно да не би отделът за историческия подвижен състав на Вазов 3 да има нов директор , че доста хубави работи се случват както виждаме напоследък-05.01 , 03.12 сега и 36.10.
Сега остава спотърите от и около Сф да ни запознават чрез снимков материал как ще се развият нещата по-нататък.

Потвърждавам новината! От възможно най-сигурния източник научих, че:
1. В момента подготвят машината за транспортирането й до София;
2. Другата седмица би трябвало да стане самото преместване;
3. В началото на февруари ще се прави проба на котела;
4. Ако пробата е добра, ще се започне и самото възстановяване на машината.
Колеги, едно необходимо уточнение: Премахнах срока за възстановяване, защото посоченият от мен беше несериозен.

1. В момента подготвят машината за транспортирането й до София;
2. Другата седмица би трябвало да стане самото преместване;
3. В началото на февруари ще се прави проба на котела;
4. Ако пробата е добра, ще се започне и самото възстановяване на машината.
Колеги, едно необходимо уточнение: Премахнах срока за възстановяване, защото посоченият от мен беше несериозен.

Последно промяна от Vlado на Чет Яну 20, 2011 11:21 am, променено общо 2 пъти.

Днес локомотив 36.10 бе изваден от първи канал на "малкия" обръщател в депо Варна където домуваше в последните 3 години и подготвен за отпътуване към София в състава на влак 20630 , ето няколко снимки направени по чиста случайност , че ни прибраха по-рано в депото:
45.205+36.10
36.10+45.205
36.10
снимка 1
талигата
кабината 1
кабината 2
кабината 3
кабината 4
кабината 5
кабината 6
подготовка 1
подготовка 2
подготовка 3
двамата майстори : Алберт и Бай Илия
45.205+36.10
36.10+45.205
36.10
снимка 1
талигата
кабината 1
кабината 2
кабината 3
кабината 4
кабината 5
кабината 6
подготовка 1
подготовка 2
подготовка 3
двамата майстори : Алберт и Бай Илия

Администратор

Администратор
Вероятно до Петък, 36-10 ще е пристигнала в София.
РАзгледах по-подробно снимките и установих, че машината за разлика от 05-01 е оборудвана с всичко, така, че ремонта вероятно ще премине в доста по-лек режим, за разлика от тежкото възстановяване на 05-01. Но с това "цветно" стъкло на водомерните стъкла, сори, ама ще изчезне...
РАзгледах по-подробно снимките и установих, че машината за разлика от 05-01 е оборудвана с всичко, така, че ремонта вероятно ще премине в доста по-лек режим, за разлика от тежкото възстановяване на 05-01. Но с това "цветно" стъкло на водомерните стъкла, сори, ама ще изчезне...

Глобален модератор

Глобален модератор
Машината заминава за Сф в събота, 29.01.2011, в състава на ДТВ 20624 (ГОРОП 23:10 - Л 0:15, 01:10 - ПлЗ 02:10, 03:50 - ЧБ 04:50, 05:20 - М 06:15), и на 30.01.2011 в състава на ДТВ 20610 (М 11:10 - Кр 12:44, 13:24 - Ил 13:35, 14:15 - ПдР 14:36). Може би софиянци ще я вземат от Ил за да не са налага да прави обиколки на Софийското поле.
Фотографите могат да я причакват по гарите, където има достатъчно дълги престои. За през нощта ще им трябват добри светкавици.
Фотографите могат да я причакват по гарите, където има достатъчно дълги престои. За през нощта ще им трябват добри светкавици.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Глобален модератор
Машинката пристигна благополучно в новата си къща. Пътуването мина идеално и без никакви проблеми като изключим зверския студ. Естествено бяхме в задната кабина на електровоза, калориферите включени и беше като турска баня, но мазането на машината си беше изпитание. Макар че държахме маслянките на топло, още с изнасянето им навън маслото в тях са одървяше и отказваше да тече - точеше са като гъст мед, макар че маслото втора ръка за да е уж по-тънко. Трябваше да държа маслянката вдигната много дълго и в неудобни пози, и макар с ръкавици ръцете ми ставаха на кокал и трепереха. Не можех да използвам спринцовката, защото тя категорически отказваше да смукне масло от тубата. Като тръгнахме от М беше вече почти обяд и слънцето беше понапекло, тъй че на Лк подкапахме за 5 минути.
Инак по целия път машинката са държа идеално, и макар с висока скорост вървеше спокойно, нямаше никакво загряване на лагери, нямаше тракане, хлопане и необичайни шумове. Нямахме късмет да ни вземат от Ил директно за депо и са наложи да обиколим през Бир и ПдР (през циганската махла мангалите зяпаха с ококорени очи и пресмятаха колко тона желязо им са изплъзва). Като са сякохме от влака в ПдР ни вкараха в депо Пд вместо в депо Сф. Както и да е, към 16ч 36.10 влезе в правилното депо.
Ето от мен някоя и друга снимка. Първата я направих на разсъмване и е като бой на негри в тунел, но другите са към 8ч и са малко по-свястни.




Инак по целия път машинката са държа идеално, и макар с висока скорост вървеше спокойно, нямаше никакво загряване на лагери, нямаше тракане, хлопане и необичайни шумове. Нямахме късмет да ни вземат от Ил директно за депо и са наложи да обиколим през Бир и ПдР (през циганската махла мангалите зяпаха с ококорени очи и пресмятаха колко тона желязо им са изплъзва). Като са сякохме от влака в ПдР ни вкараха в депо Пд вместо в депо Сф. Както и да е, към 16ч 36.10 влезе в правилното депо.
Ето от мен някоя и друга снимка. Първата я направих на разсъмване и е като бой на негри в тунел, но другите са към 8ч и са малко по-свястни.




Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Информация
Модератори