Страница 2 от 7
Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 11:17 pm
от Nikss
Церковски - Стралджа - Зимница (125 км/ч), около 20 км е дълго
Ямбол - Безмер - Кермен (120 км/ч), 23 км мисля, че беше
СЗ - Калояновец (125 до Християново, 130 до Клц)
Белозем - Маноле (120 км/ч), 10,5 км доколкото помня
Скутаре - Тракия (125 км/ч), около 8 км
Пловдив - Тодор Каблешков - Стамболийски - Огняново (130 км/ч), почти 30 км
Искър - Подуяне (125 км/ч), около 6 км
Доволен

Публикувано на: Пет Яну 28, 2011 11:44 pm
от dido73
Не разбрахте ли каква е системата - каквото има това пращат. Тука има, тука нема. Очаквам ако нещо се сбангяса положението от към локомотиви деломайсторите да прибягнат до 05.01 и 01.23
Публикувано на: Съб Яну 29, 2011 12:07 am
от EuroSprinter
Nikss написа:Церковски - Стралджа - Зимница (125 км/ч), около 20 км е дълго
СЗ - Калояновец (125 до Християново, 130 до Клц)
Скутаре - Тракия (125 км/ч), около 8 км
Това са единственните на които може да им обърнеш внимание и да покараш по бързо! Другите от както ни взеха "вредните" не ги ползваме

Локомотиви в Пд
Публикувано на: Нед Фев 06, 2011 11:48 pm
от dido73
Публикувано на: Пон Фев 07, 2011 3:33 pm
от Nikss
dido73 написа:Не разбрахте ли каква е системата - каквото има това пращат. Тука има, тука нема. Очаквам ако нещо се сбангяса положението от към локомотиви деломайсторите да прибягнат до 05.01 и 01.23
Абе хубаво, но не е така... минутите, които могат да се избият при закъснение със каране с максимална в тези участъци, може да са от полза. Пътниците държат да стигат навреме от точка А до точка Б, без да ги интересува, че БДЖ не могат да подсигурят бърз локомотив. Затова след като няколко пъти попаднат на бърз влак, който закъснява минимум 5 минути до Пловдив, именно поради споменатата причина, следващия път ще се качат на автоДРуса.

Разписанията не са толкова разтегнати, колкото ви се струва, така, че не ме оспорвайте. Жалко, че не може да се върне времето когато се контролираше какъв локомотив се подава на всеки влак.
Между другото Дидо, какво представлява тази кардиограма, която сте правили на 063

Публикувано на: Пон Фев 07, 2011 3:56 pm
от dido73

Шегувам се бе -
осцилограма не кардиограма. Ма то си е като кардиограма - прикачат се сондите по тялото и се следи ритъма. Същото е и тук.
Публикувано на: Чет Фев 10, 2011 11:28 pm
от dido73
Публикувано на: Пет Фев 11, 2011 7:02 am
от Nikss
Като излезе от ГПР преди 2 години беше изтребител... сега как е

Публикувано на: Пет Фев 11, 2011 7:04 pm
от dido73
Nikss написа:Като излезе от ГПР преди 2 години беше изтребител... сега как е

Нямам представа. Беше пред деломайстора и я щракнах. Дори не зная за какво е вкарана в Пд. Обикновено ако е за РН го пиша в коментара за снимката. Трябва да питаш машинягите как е.
Публикувано на: Пет Фев 11, 2011 8:35 pm
от dido73
Публикувано на: Пет Фев 11, 2011 10:51 pm
от Nikss
Много жалко, а не беше лоша машинка. Много й се радвах.

Публикувано на: Пон Мар 07, 2011 7:24 pm
от dido73
Публикувано на: Пон Мар 07, 2011 8:02 pm
от 44142
61007 излиза но умря 61006.
Публикувано на: Пон Мар 07, 2011 8:07 pm
от dido73
44142 написа:61007 излиза но умря 61006.

Тя 61006 е вече изтърбушена. Няма страшно чакаме следващата за ГПР за да се изтърбуши и частите да идат на 61006.
Локомотив 44 098.2 в Пд за РН на 14.03.2011г.
Публикувано на: Пон Мар 14, 2011 10:27 pm
от dido73