Ето ви малко инфо след днешната инспекция по пета линия
1 част. Благоевград - Горна Баня:
БВ 5622 с +20' от Дупница, подпрян от 361. Бил е фрашкан до козирката още от Петрич/Кулата, добре, че го изпуснах.
ЛТВ 50721 с 07 042, който отново маневрираше на Бг с цистерните на Лукойл.
КПВ 50271 с 61 008, 50272 с 61 008 и 07 042 - трасе до Дупница. Вагонът - само един - супер влакче се получи. Много отдавна не бях се возил с дизелова тяга.

Попитах, дали прибират седмака, поради липса на работа, отговориха ми, че точно поради многото работа го връщат в Дца да поеме ТВ. Заради 361 заминахме с 11 мин. закъснение от Бг, на Дца +10.
МБВ 361 с 44 085, +20' на Бг.
БВ 5621 с 45 165, с +5' от Дупница. Състава беше от 63-ки, 4А и 1Б.
Сутрешните чифтове Дупница-Бобовдол с 43 531, вечерта бяха поети от 61 006.
ТВ - празна вертушка с 45 163, чакаше да замине от Дца в посока Прр.
КПВ 50262 с 31 005/006.
На Дяково бяха положили една стрелка върху първи коловоз и я подготвяха за смяна.
На Делян беше струпана техника в очакване на прозореца - 07 040, подбивна машина и много хопери и платформи с баласт.
На Гълъбник разминахме ТВ с 42 184, вагони за скрап и няколко с баласт.
На Долни Раковец ни подпря 50111 (31 003/004), заминахме с +7'.
На Радомир в стрелките страна Кюстендил чакаше изол. 06 069, а пред приемното здание 55 054 с ТВ от два циментовоза. 50262 от Радомир с +5'.
На Перник 2 трамвая чакаха своето заминаване - 31 009/010 и 30 025/026. В депото дремеше 55 206.
На Перник разпределителна сред многобройните композиции се мотаеха една ерка и 07 068. Значи - видях всички дупнишки седмаци за един ден.
на Горна Баня с +8'. Отново внушителен ТВ - 55 192 и един Eaos.
2 част. Горна Баня - Благоевград:
БВ 5623 с 44 089, от Горна Баня с +3 заради пернишкия трамвай (30 025/026).
На Владая разминахме куплираните 46 238 и 44 144.
На Драгичево разминахме ПВ 60104 с 10 035/036. 5623 замина навреме, 60104 +1'.
На Перник разпределителна се влачехме дълго време по коловоза защото нямаше изход. В крайна сметка точно преди да спрем, дойде друго ЕМВ за София и светна зелено. Интересното на Прр беше една 46 200, скрита зад многобройните вертушки и една композиция цистерни на ОМV (стига с тези Лукойл де

).
От Перник с +1', успяха да сведат престоя до минимум. На втори коловоз чакаше ДМВ 10 045/046.
На Кракра ни спряха за среща, след малко пристигна заместника на 50110 - 50190 (Гълъбник-София), със състава на 5611 - 44 100, 4 44-ки и 1 97-ца. 5623 от Кракра с +8'.
На Радомир пристигнахме и заминахме с +8'.
На Гълъбник изчакахме 5624, начело с 45 165 (транзит с 13 мин. закъснение) и задминахме пълна вертушка с 44 164. 5623 от Гн с +12'.
На Делян отново видях 07 040 и хоперите. Задминахме ПВ 50263 с 30 025/026, който беше с променено разписание в този ден заради прозореца. Много хора от него се прехвърлиха в 5623, който замина вече с 18 мин. закъснение. С минимална скорост преминахме през стрелката страна Дяково, където работата не беше приключила. Шерпите говореха миеко, значи не бяха от нашия край.
На Дупница заради намаленията пристигнахме +23', заминахме +24'.
На Бобошево +25', разминахме ЛТВ 50742 с 07 042.
На Благоевград пристигнахме със същото закъснение.