щеше да се знае какво се е случило с 3637 ако сайта на бдж функционираше нормално. Предполагам че не е изключено вариант повреда на локомотива... Или може би някой е дръпнал ръчната спирачка

Ето ви малко инфо след днешната инспекция по пета линия
1 част. Благоевград - Горна Баня:
БВ 5622 с +20' от Дупница, подпрян от 361. Бил е фрашкан до козирката още от Петрич/Кулата, добре, че го изпуснах.
ЛТВ 50721 с 07 042, който отново маневрираше на Бг с цистерните на Лукойл.
КПВ 50271 с 61 008, 50272 с 61 008 и 07 042 - трасе до Дупница. Вагонът - само един - супер влакче се получи. Много отдавна не бях се возил с дизелова тяга.
Попитах, дали прибират седмака, поради липса на работа, отговориха ми, че точно поради многото работа го връщат в Дца да поеме ТВ. Заради 361 заминахме с 11 мин. закъснение от Бг, на Дца +10.
МБВ 361 с 44 085, +20' на Бг.
БВ 5621 с 45 165, с +5' от Дупница. Състава беше от 63-ки, 4А и 1Б.
Сутрешните чифтове Дупница-Бобовдол с 43 531, вечерта бяха поети от 61 006.
ТВ - празна вертушка с 45 163, чакаше да замине от Дца в посока Прр.
КПВ 50262 с 31 005/006.
На Дяково бяха положили една стрелка върху първи коловоз и я подготвяха за смяна.
На Делян беше струпана техника в очакване на прозореца - 07 040, подбивна машина и много хопери и платформи с баласт.
На Гълъбник разминахме ТВ с 42 184, вагони за скрап и няколко с баласт.
На Долни Раковец ни подпря 50111 (31 003/004), заминахме с +7'.
На Радомир в стрелките страна Кюстендил чакаше изол. 06 069, а пред приемното здание 55 054 с ТВ от два циментовоза. 50262 от Радомир с +5'.
На Перник 2 трамвая чакаха своето заминаване - 31 009/010 и 30 025/026. В депото дремеше 55 206.
На Перник разпределителна сред многобройните композиции се мотаеха една ерка и 07 068. Значи - видях всички дупнишки седмаци за един ден.
на Горна Баня с +8'. Отново внушителен ТВ - 55 192 и един Eaos.
2 част. Горна Баня - Благоевград:
БВ 5623 с 44 089, от Горна Баня с +3 заради пернишкия трамвай (30 025/026).
На Владая разминахме куплираните 46 238 и 44 144.
На Драгичево разминахме ПВ 60104 с 10 035/036. 5623 замина навреме, 60104 +1'.
На Перник разпределителна се влачехме дълго време по коловоза защото нямаше изход. В крайна сметка точно преди да спрем, дойде друго ЕМВ за София и светна зелено. Интересното на Прр беше една 46 200, скрита зад многобройните вертушки и една композиция цистерни на ОМV (стига с тези Лукойл де
).
От Перник с +1', успяха да сведат престоя до минимум. На втори коловоз чакаше ДМВ 10 045/046.
На Кракра ни спряха за среща, след малко пристигна заместника на 50110 - 50190 (Гълъбник-София), със състава на 5611 - 44 100, 4 44-ки и 1 97-ца. 5623 от Кракра с +8'.
На Радомир пристигнахме и заминахме с +8'.
На Гълъбник изчакахме 5624, начело с 45 165 (транзит с 13 мин. закъснение) и задминахме пълна вертушка с 44 164. 5623 от Гн с +12'.
На Делян отново видях 07 040 и хоперите. Задминахме ПВ 50263 с 30 025/026, който беше с променено разписание в този ден заради прозореца. Много хора от него се прехвърлиха в 5623, който замина вече с 18 мин. закъснение. С минимална скорост преминахме през стрелката страна Дяково, където работата не беше приключила. Шерпите говореха миеко, значи не бяха от нашия край.
На Дупница заради намаленията пристигнахме +23', заминахме +24'.
На Бобошево +25', разминахме ЛТВ 50742 с 07 042.
На Благоевград пристигнахме със същото закъснение.
1 част. Благоевград - Горна Баня:
БВ 5622 с +20' от Дупница, подпрян от 361. Бил е фрашкан до козирката още от Петрич/Кулата, добре, че го изпуснах.
ЛТВ 50721 с 07 042, който отново маневрираше на Бг с цистерните на Лукойл.
КПВ 50271 с 61 008, 50272 с 61 008 и 07 042 - трасе до Дупница. Вагонът - само един - супер влакче се получи. Много отдавна не бях се возил с дизелова тяга.
МБВ 361 с 44 085, +20' на Бг.
БВ 5621 с 45 165, с +5' от Дупница. Състава беше от 63-ки, 4А и 1Б.
Сутрешните чифтове Дупница-Бобовдол с 43 531, вечерта бяха поети от 61 006.
ТВ - празна вертушка с 45 163, чакаше да замине от Дца в посока Прр.
КПВ 50262 с 31 005/006.
На Дяково бяха положили една стрелка върху първи коловоз и я подготвяха за смяна.
На Делян беше струпана техника в очакване на прозореца - 07 040, подбивна машина и много хопери и платформи с баласт.
На Гълъбник разминахме ТВ с 42 184, вагони за скрап и няколко с баласт.
На Долни Раковец ни подпря 50111 (31 003/004), заминахме с +7'.
На Радомир в стрелките страна Кюстендил чакаше изол. 06 069, а пред приемното здание 55 054 с ТВ от два циментовоза. 50262 от Радомир с +5'.
На Перник 2 трамвая чакаха своето заминаване - 31 009/010 и 30 025/026. В депото дремеше 55 206.
На Перник разпределителна сред многобройните композиции се мотаеха една ерка и 07 068. Значи - видях всички дупнишки седмаци за един ден.
на Горна Баня с +8'. Отново внушителен ТВ - 55 192 и един Eaos.
2 част. Горна Баня - Благоевград:
БВ 5623 с 44 089, от Горна Баня с +3 заради пернишкия трамвай (30 025/026).
На Владая разминахме куплираните 46 238 и 44 144.
На Драгичево разминахме ПВ 60104 с 10 035/036. 5623 замина навреме, 60104 +1'.
На Перник разпределителна се влачехме дълго време по коловоза защото нямаше изход. В крайна сметка точно преди да спрем, дойде друго ЕМВ за София и светна зелено. Интересното на Прр беше една 46 200, скрита зад многобройните вертушки и една композиция цистерни на ОМV (стига с тези Лукойл де
От Перник с +1', успяха да сведат престоя до минимум. На втори коловоз чакаше ДМВ 10 045/046.
На Кракра ни спряха за среща, след малко пристигна заместника на 50110 - 50190 (Гълъбник-София), със състава на 5611 - 44 100, 4 44-ки и 1 97-ца. 5623 от Кракра с +8'.
На Радомир пристигнахме и заминахме с +8'.
На Гълъбник изчакахме 5624, начело с 45 165 (транзит с 13 мин. закъснение) и задминахме пълна вертушка с 44 164. 5623 от Гн с +12'.
На Делян отново видях 07 040 и хоперите. Задминахме ПВ 50263 с 30 025/026, който беше с променено разписание в този ден заради прозореца. Много хора от него се прехвърлиха в 5623, който замина вече с 18 мин. закъснение. С минимална скорост преминахме през стрелката страна Дяково, където работата не беше приключила. Шерпите говореха миеко, значи не бяха от нашия край.
На Дупница заради намаленията пристигнахме +23', заминахме +24'.
На Бобошево +25', разминахме ЛТВ 50742 с 07 042.
На Благоевград пристигнахме със същото закъснение.
Последно промяна от Naskoni на Сря Дек 08, 2010 12:44 pm, променено общо 2 пъти.
Актуална информация от днешния студентски празник - в момента 16103 , който има допълнителен вагон се готви да потегля от начална гара.Изненадващо , от 2 години насам , в композицията има от старите вагони , номерата са 670 , 682 , 650 , 678 и 680.Чака се само 77009-9 да дойде и да закачи състава.
"Сл.бряг" , теглен от 46036-0 и без бистро в състава с 8 минутно закъснение на Септември.Населеност във влака - около 100 %-ова.
"Сл.бряг" , теглен от 46036-0 и без бистро в състава с 8 минутно закъснение на Септември.Населеност във влака - около 100 %-ова.
16103 вече е в крайната си гара.Номерът на 6-тия вагон , намиращ се преди фургона , който бе закачен допълнително на Сп е 672 , син на цвят с такава червена тапицерия.
Към тези , които тези дни ще провеждат Trainspotting , нека да обърнат внимание кои влакове в периода на студентския празник (8-ми - 12-ти декември) са с увеличени състави.Пък аз утре лично ще проверя няколко композиции.
Към тези , които тези дни ще провеждат Trainspotting , нека да обърнат внимание кои влакове в периода на студентския празник (8-ми - 12-ти декември) са с увеличени състави.Пък аз утре лично ще проверя няколко композиции.
Веско, твоята информация online от влака ли е? Весел 8.12VESO написа:16103 вече е в крайната си гара.Номерът на 6-тия вагон , намиращ се преди фургона , който бе закачен допълнително на Сп е 672 , син на цвят с такава червена тапицерия.
Към тези , които тези дни ще провеждат Trainspotting , нека да обърнат внимание кои влакове в периода на студентския празник (8-ми - 12-ти декември) са с увеличени състави.Пък аз утре лично ще проверя няколко композиции.
Актуална информация от днес , 9-ти декември:
44060-2 докара Дианата в София навреме;
44099-0 чакаше на Септември;
44134-5 с 8613 се готви да потегля.Влакът замина с 10 минутно закъснение , подпрян от 7621.
А ето го и 7621 , начело с 44140-2.
45157-5 навреме с 5622.Това бе и единственият влак с увеличен състав днес - 6 вагона.;
45159-1 се готви за 20205;
46036-0 докара "Сл.бряг" с 6 минути на Пзк.Композицията бе инвалиден и четири 97-ци , разделени по средата от първокласна 74-ка.Бистро отново липсваше.
За финал самотната 61006-3 на центр. София.
44060-2 докара Дианата в София навреме;
44099-0 чакаше на Септември;
44134-5 с 8613 се готви да потегля.Влакът замина с 10 минутно закъснение , подпрян от 7621.
А ето го и 7621 , начело с 44140-2.
45157-5 навреме с 5622.Това бе и единственият влак с увеличен състав днес - 6 вагона.;
45159-1 се готви за 20205;
46036-0 докара "Сл.бряг" с 6 минути на Пзк.Композицията бе инвалиден и четири 97-ци , разделени по средата от първокласна 74-ка.Бистро отново липсваше.
За финал самотната 61006-3 на центр. София.
Последно промяна от VESO на Съб Дек 11, 2010 9:00 am, променено общо 1 път.
VESO написа: 45157-5 навреме с 5622.Това бе и единственият влак с увеличен състав днес - 6 вагона.;
Само този си видял, но по пета всички бързи влакове са по един вагон повече. Имаме си и 5 нови ПВ, плюс един удължен чифт до/от Сандански - 50111/50110.
VESO написа: За финал самотната 61006-3 на центр. София..
Тази патка трябва да е била за Дупница.
Модератор
Хората от Кресна надолу нямат избор в момента, така както нямаше автобуси преди години и влаковете бяха пълни. Сега БДЖ ако направи всичко възможно хората да останат доволни, след пускането на Е-79 може и да няма голям отлив.
А дали община Сандански е осигурила автобуси до гарата за новите влакове?
Тошко, имаш предвид 5623 за снощи, нали. По принцип е последен влак от Благоевград надолу. От днес последен ще е този влак:
Само дето чакането в Радомир е 20 мин.
Мислех си, че може да удължат и 5625/5620 до Кулата...
А дали община Сандански е осигурила автобуси до гарата за новите влакове?
Тошко, имаш предвид 5623 за снощи, нали. По принцип е последен влак от Благоевград надолу. От днес последен ще е този влак:
Пътническият влак 50193 от Радомир за Кулата, който ще заминава в 19:11 ч. и ще пристига в Кулата в 22:36 ч. С този влак се осигурява връзка и за пътниците, които ще заминават от гарите в участъка между София и Радомир с бързия влак 6625, който пътува от София за Кюстендил. Този влак заминава от гара София в 17:40 ч. и пристига в гара Радомир в 18:51 ч
Само дето чакането в Радомир е 20 мин.
Мислех си, че може да удължат и 5625/5620 до Кулата...
Последно промяна от Naskoni на Чет Дек 09, 2010 6:47 pm, променено общо 1 път.
Информация
Модератори