Страница 2 от 3
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 3:21 pm
от VESO
Няма такава вероятност.За сега само две от 44-ките са във "ВРЗ 99" и чакат прекатегоризирането си.
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 3:36 pm
от plastikat
2 пък 4 бяха на Бургас уикенд ?Нали общо са 5 ?
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 3:44 pm
от VESO
Сега чак се вгледах в снимката от Пловдив , която съм направил.Значи едната 44-ка , която правеше компания на другата в Септември е излязла.Защото през седмицата две бяха в завода.По номера не съм проверявал , но значи е останала една - единствена , която да се прекатегоризира.
Публикувано на: Съб Дек 04, 2010 4:25 pm
от Mario Evstatiev
VESO написа:Сега чак се вгледах в снимката от Пловдив , която съм направил.Значи едната 44-ка , която правеше компания на другата в Септември е излязла.Защото през седмицата две бяха в завода.По номера не съм проверявал , но значи е останала една - единствена , която да се прекатегоризира.
Весо, дай в раздела за вагони повече инфо за прекатегоризацията на 44-ките, за която иде реч.
Темата тук е за транспортно обслужване на малките населени места, тъй, че вагоните в раздела им!
Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 7:02 am
от Nikss
Дочух, че вл.2613 от новия ГДВ (влизащ в сила след 161 часа към 07:00 на 05.12.2010 г.) няма да спира на РП Карлуково. С тази цел бил удължен КПВ 20221, който ще стига чак до Чб, но с номер 20103, връща се до Мездра под номер 20104 и продължава по маршрута на КПВ 20204. Сегашният 20103 ще бъде с номер 20105, а сегашния КПВ 20205 ще бъде само до Лк. Интересно са го измислили и аз се радвам, че поне е запълнена частично дупката между влакове 2610 и 2612 от Чб посока М и Сф. Обвръзката за машинистите от депо М вероятно ще бъде явяв в М за вл.20202, обслужване до София, ПВ 20103 до Чб, въртене на лок, ПВ 20104 до М, смяна на бригадите, каране до Сф, въртене на лок, ПВ 20105 до М, смяна на бригадите, каране до Чб, почивка и на сутринта ПВ 70104 до М, смяна на бригадите, каране до Бо, почивка/помощна, КПВ 70203 до М; Това е една от врътките, на която ще попадат локомотивите, понеже дежурствата са разбъркани.

Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 8:32 am
от todor plamenov
Ако това, което казва Nikss се окаже вярно- смятам,че спокойно могат да се анулират и повече спирания, освен това в РП Карлуково. (Роман, Своге), с оглед на това действително да бъде бърз влак въпросния 2613.
Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 10:02 am
от VESO
За Своге може да спира , понеже има доста хора , които слизат , но през Роман трябва да преминава транзит.
Колкото за Сг , искам да отбележа , че 7621 и 7624 са единствените бързи влакове , които не спират на тази гара.Колебая се и за 2615 , понеже по разписание е даден транзит , но когато през август пътувах с него , спря на Своге и дори имаше пътници , които слязоха.
Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 10:09 am
от bdz46
2615 спира, има много хора за слизане и още повече за качване.
Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 10:15 am
от todor plamenov
За Своге,за Лакатник и Зверино в дефилето трябва да се направи внимателни подробно проучване на пътникопотока. Почти всички бързи влакове спират на Своге, както отблеяза Весо, 7620,7622,7630 спират и на трите гари. За 2627 всички са нясно какво е положението. Много пъти сме го дъвакли решението - повече КПВ-та, иначе трудно ще изчезне тенденцията да спират бързите влакове по селата и малките градчета.
Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 10:26 am
от VESO
Проблемът с 2627 може да се реши с пускането на късен пътнически влак.Преди години такъв беше нощния за Видин , но от както го спряха , тази роля се пое първо от русенския , а след като спряха и него - от варненския.
За 5-та пък да не говорим за транспортното обслужване от бързите влакове.Още повече от новия график.При 6-та положението с мотрисите също е плачевно - БВ , а пък спират почти на всички гари и спирки.
Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 10:39 am
от disell
На Роман почти винаги слизат по 50-60 човека от 2613 така , че спирането му там е оправдано виж на връщане 2614 почти няма пътници за качване или слизане (все пак плътно пред него върви ПВ до Мездра ) и могат да махнат това спиране там ама маркетиговия отдел изобщо не е на ясно с пътникопотоците и затова спиранията са така измислени, на Карлуково също почти винаги има по 20-тина пътника за слизане от 2613 , той и от сегашния ГДВ не спираше ама с една телеграмка още първия месец го коригираха до новия ГДВ 2011 да спирана Карлуково , така ,че и сега може да стане нещо такова .
Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 10:46 am
от todor plamenov
Ако действително са решили 20103 да върви плътно зад 2613 просто няма смиъл от спирането на бързия на Роман. Същото важи и за Карлуково. Преди три години 2655 си беше чиста проба ПВ от Левски до ГО. След като пуснаха 20135 по маршрута Плевен - Каспичан и естествено премахнаха спиранията на 2655 и сега вече може да се каже,че прилича на нормален бърз влак.
Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 12:48 pm
от Saruman
Направиха и нещо подобно, като удължиха 20130 да е от Търговище, но 4641 пак ще спира на почти всяка керимидка. ЗАЩО, няма смисъл!?!
Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 1:15 pm
от todor plamenov
Доколкото разбрах от "БДЖ - Пътнически превози" са се отказали от тази идея за ПВ 20130 Търговище - Червен Бряг. Проверих и в сайта на Дойчебан и OBB.at - въпросния влак вече не присъства в разписанието. Затова и 4641 ще продължи да спира на обичайните вече от няколко години гари и спирки между Шумен и Горна Оряховица.
Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 1:55 pm
от 43.309
То много влакове не присъстват....като 8611, 8614, просто разписанието им още не е качено. А безобразието със сайта на БДЖ продължвава. Не работи нито електроният пътеводител, нито електронните табла с информация за гарите.