Публикувано на: Пет Яну 13, 2012 2:33 pm
С това не мога да бъда напълно съгласен, преди всичко с думата "детрониран" - опитът за това е от началото на 90-те и не е особено успешен.След катастрофата при Eschede локомотивът е върнат обратно там, където му е мястото - най-отпред на скоростните влакове и така до 2003-та година, когато вече наистина е трябвало да бъде заменен - годинките и дългия пробег си казват тежката дума.Доколкото ми е известно в момента има само един останал в редовна експлоатация по линията Мюнхен - Кьолн: 103.184-8. Впрочем за наследник на тази серия се смята ето този локомотив, който също има за какво да бъде споменат в темата със своите 6400 kW:vesko7 написа:Колега @cronos Точно в ДесЕтката - Това е детронираният Крал на на DB - локомотивът на Siemens & Krauss Maffei - E03 в последствие 103. Постепенното му детрониране започва с постепенното навлизането на първате небезпроблемна генерация ICE (BR 401) с първият локомотивен бордови комютър "DAVID"- която е базирана на BR 120 (бащата на Евроспринтер) и баткото на ЕА 3000 (86 000).
