Страница 2 от 50

Публикувано на: Съб Юли 17, 2010 12:00 pm
от disell
То като му тръгне на човек...

Публикувано на: Съб Юли 17, 2010 8:22 pm
от 44.123
17.07.2010г. Рр
4646 с 44.105
40103 с 44.105
90102 с 44.126

Публикувано на: Съб Юли 17, 2010 10:35 pm
от VESO
Имам въпрос - случва ли се композицията на 4646 да се използва и за 40103 , или вагоните са други?

Публикувано на: Нед Юли 18, 2010 8:25 am
от 44.123
VESO написа:Имам въпрос - случва ли се композицията на 4646 да се използва и за 40103 , или вагоните са други?
Никога не съм виждал такова нещо а й не съм и чувал.

Публикувано на: Нед Юли 18, 2010 8:30 am
от Vancho
Локомотивът е същия, но композицията едва ли. Преди бяха специални 47 ци 3х3 , които се затриха не знам къде. Веднъж видях такъв на ПВ 90106 и на пв 40105, а в момента 4646 е с още по специални 40 ки :lol:

Публикувано на: Нед Юли 18, 2010 1:56 pm
от VESO
Да , точно.Вагоните на 4646 / 4647 бяха малко по - особени от останалите 47-ци , разположение 10 Х 6 места , някои от тях с мека червена тапицерия , а вратите им бяха като тези на вагона вляво (леко сгъваеми).Точно в такъв пътувахме на двете форумски срещи от Подкова и втория път дори Ванчо се убеди в тях. За сметка на това директният вагон от Пловдив редовно "разваляше" състава , като 47-цата беше от обикновените по схема 10 Х 8 със старата зелена тапицерия , а вратите му бяха като на вагона вдясно от по - горната снимка.Оттук стигам до извода , че в миналото , преди да навлязат другите типове вагони у нас , е имало 47-ци , предназначени за експресни и бързи влакове и такива за обслужване на пътнически.Разликите и до днес си личат.

Публикувано на: Нед Юли 18, 2010 7:21 pm
от gonzo8611
Днес :

РБВ 8631 с 44-070 + 2 и с 12 вагона
БВ 8612 с 44-082 +7 и с 15 :shock: вагона ( дали е давана помощна :lol: )
БВ 8613 +13 на Ямбол и +6 при мен с лок 46-231 (за първи път го виждам с този локомотив) с 11 вагона.
РБВ 8692 с 46-211 с вагон 63 и "само" + 2
РБВ 8614 с 46-208 +2 с 10 вагона .

При всички тези влакове населеността беше супер , въпреки многото вагони . 8)

Публикувано на: Нед Юли 18, 2010 8:07 pm
от svd90
Интересна информация.Meрси !

Какъв беше точно състава на "Бургас" ? Сега погледнах на таблото в София влакът пристига без закъснение,което значи ,че и с 63-ки може :lol:
Това за 8613 е много интересно. Наваксал е доста минутки.. между другото по гарите как си предавате информацията ?

Между другото 63-ката в състава на Бургас е 1-класна и играе ролята на 1-класна или играе ролята на 2-класен вагон

Публикувано на: Нед Юли 18, 2010 10:07 pm
от Nikss
svd90 написа:Интересна информация.Meрси !

Какъв беше точно състава на "Бургас" ? Сега погледнах на таблото в София влакът пристига без закъснение,което значи ,че и с 63-ки може :lol:
Това за 8613 е много интересно. Наваксал е доста минутки.. между другото по гарите как си предавате информацията ?
Между другото 63-ката в състава на Бургас е 1-класна и играе ролята на 1-класна или играе ролята на 2-класен вагон
По въпроса в червено: по телефона, как иначе.
По въпроса в синьо: не, не играе ролята на първокласна както 3-те първокласни на "Варна уикенд" не играят реалната си роля. Купетата + малкия салон на бистрото при двата уикенд влака изпълняват ролята на 1-ва класа, а всички останали вагони независимо от вида си си пътуваш безпроблемно в тях с билет за 2-ра класа. :) :twisted: :arrow:

Публикувано на: Чет Авг 12, 2010 3:38 pm
от gonzo8611
Снощи пак е имало изпълнения в междугарието Церковски - Карнобат. Липса на напрежение в контактната мрежа , движение с дизел , спирания , закъснения на влакове - ужас. Влаковете на БЖК са изгубили най-много поради големия си тонаж и невъзможността 1 дизел да ги кара .Толкова от мен.

Публикувано на: Чет Авг 12, 2010 3:53 pm
от Nikss
gonzo8611 написа:Снощи пак е имало изпълнения в междугарието Церковски - Карнобат. Липса на напрежение в контактната мрежа , движение с дизел , спирания , закъснения на влакове - ужас. Влаковете на БЖК са изгубили най-много поради големия си тонаж и невъзможността 1 дизел да ги кара .Толкова от мен.
И при това положение какъв е изводът оттук нататък за товародателите? :D :lol: :twisted: :roll: :idea: :arrow:

Публикувано на: Чет Авг 12, 2010 4:12 pm
от gonzo8611
Е , случват се и такива аварий понякога никой не е застрахован. Все пак са го оправили и влаците са минали , но с известно закъснение.

Публикувано на: Чет Авг 12, 2010 6:57 pm
от choveka_vlak
gonzo8611 написа:Е , случват се и такива аварий понякога никой не е застрахован. Все пак са го оправили и влаците са минали , но с известно закъснение.
Колега, мисля наближава времето да се запознаем... (как ли ще стане?,) понякога двуразово минавам покрай теб, а снощи бях от съучасниците с 30544. Иначе проблема бе в гърловината от стрелки страна Церковски на гара Карнобат, липса на напрежение в КМ м/у Кн и Церковски. :wink:

Публикувано на: Пет Авг 13, 2010 7:22 am
от gonzo8611
даааа колега снощи ви транзитирах от мойта малка гаричка към 2:06 :lol:

Публикувано на: Пет Авг 13, 2010 12:01 pm
от choveka_vlak
Не се разбрахме но както и да е ще му дойде времето... :wink: