Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Пак добре че е тръгнал. Ако беше с 46 200 нямаше изобщо да отлепи !
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Че какво му има? Миналото лято случих на композиция от 6 седящи , 4 спални , един фургон и от СФ до ПО влакът цепеше секундата. Начело - 46211-9. :D
Мнения: 35
Регистриран на: Чет Май 20, 2010 2:55 pm
Местоположение: Plovdiv

Мнение от pipo »

Стига глупости!Как така си върви 8612/8613 с по 11-12 вагона и то без проблем?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

pipo написа:Стига глупости!Как така си върви 8612/8613 с по 11-12 вагона и то без проблем?
И на мен ми е чудно 12-13 вагона с червена машина за Вакарел :roll: Виж 9-10 вагона иди дойди, но 12-13 и ще ти трябва помощна.
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Голям спор дали са 9 или 13 вагона - сметките са прости за вагони серия 74- тара 35 тона + 7 тона пърници = 42 тона
за вагони 47 серия дето не се срещат много много 39 + 8 = 47 тона
47*13= 611 тона гледаме учатъковата норма по ПЛС 509/96, която е 29‰ и правим сверка за съответната серия локомотив като не забравяме да отбележим и с колко тягови двигателя е локомотива. Мисля че не е толкова сложно :toothy8:
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Изображение

На снимката виждате колко са вагоните на 8612 , като аз снимам от първия седящ , а пред него има фургон.Качих се от ПО и до СФ влакът беше абсолютно навреме , при това с червена машина.
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

45-00 норма 600 тона /13 вагона са под 600 тона!/ 44-00 норма 560 тона в този участък.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

EuroSprinter написа:45-00 норма 600 тона /13 вагона са под 600 тона!/ 44-00 норма 560 тона в този участък.
Виж ако са 7 седящи и 5 спални, тогаз нещата вече стоят другояче. Едно време на 8627 даваха помощна до Вакарел.
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

Не съм сигурен че спалните са по тежки при положение че возят 50 човека по малко.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

EuroSprinter написа:Не съм сигурен че спалните са по тежки при положение че возят 50 човека по малко.
( 7x47 )+( 5x 38 )=519 t.
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

Значи спокойно може да вържем още 2 спални :)
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Имаше един период (1996-1994) слънчевото влакче се теглеше редовно от серията 44. В състав 13-15 вагона и нито веднъж без помощна. Най-дългото което съм виждал беше 18 вагона (887) с 46 124. Който не ми вярва да върви да си ляга да спи.
Мнения: 107
Регистриран на: Пет Юни 04, 2010 7:44 pm
Местоположение: България

Мнение от EuroSprinter »

Тогава нормите на локомотивите са били по големи сега са скопени.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Увеличете тази снимка и вижте в десния ъгъл колко тежи един спален вагон от серия 76.За серия 71 - увеличете тук.Интересно е , че двата тежат различно , може би заради това , че в единия има душ кабина в тоалетната. :lol:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Увеличете тази снимка и вижте в десния ъгъл колко тежи един спален вагон от серия 76.За серия 71 - увеличете тук.Интересно е , че двата тежат различно , може би заради това , че в единия има душ кабина в тоалетната. :lol:
Душ кабината не променя масата значително. Другаде търсете причината.
Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Информация