Страница 2 от 3

Публикувано на: Вто Юни 22, 2010 4:30 pm
от choveka_vlak
Ekcnpec написа:
SoAlien написа:А как стои въпросът, че обикаля двойно през Синдел и вместо 200 км през Горна Оряховица - обикаля над 400 км ...
Отговорът тук е много простичък и кратък - габарит...
Просто някои от тунелите по 4-та нямат необходимия габарит за да преминават авторемаркета и контейнери върху вагоните...

Що се отнася до технологията на товарене и разтоварване, не споря за годината на въвеждането й в експлоатация... Но вагоните и цялото оборудване са съвсем нови... Честно казано, не вярвам Rail Cargo да въвеждат технология от преди 30 години... Но това си е мое разсъждение... :D
Не знам колега!, но вижда се че в 21-ви век е много по просто за 10-20-сет минути на челна рампа да се разтоварят над 20-сет тира, от колкото за всяко полуремарке да е необходим кран. И един пример от мен:, През далечната 1983-та година бях писан да отвозя военен ешалон от Чирпан до Малево (несъществуваща вече) товаренето бе цял ден, заради укрепването на машините, но разтоварването бе точно за 30-сет минути...

Публикувано на: Вто Юни 22, 2010 6:21 pm
от NiGhtPiSH
Благодаря за репортажа :) Освен банкер си добър фотограф!

Публикувано на: Вто Юни 22, 2010 10:07 pm
от Ekcnpec
Благодаря на всички за добрите думи...!
А фотографията също ми е хоби, даже такова, за което съм похарчил няколко хиляди лева повече...
:lol:

Публикувано на: Сря Юни 23, 2010 6:18 pm
от Vancho
Габарит, габарит, ама девета линия е пред разпад, а там щъкат още един куп тежки товарачки и от години не е бутвано нищо. Е какво правим ? До края на тази година трябваше да имаме в завършен вид проекта за рехабилитиране на участъка Русе Каспичан. Е, сега сме средата на 2010 и все още не е намерена фирма изпълнител, уж тръжни процедури се пускаха по сто пъти. А сега като тръгнат и австрийските влакове, какво ще правим, още товари, още изпитания за тази линия. Поддържа няма... Докога така ? Докато стане някой сакатлък ?

Публикувано на: Сря Юни 23, 2010 7:27 pm
от Nikss
Депо Р не карат повече от 3-4 чифта товарачки на ден по 9-та. Останалото е ПВ, БВ и частници. :arrow:

Публикувано на: Сря Юни 23, 2010 7:38 pm
от Saruman
Тук искаше да каже и за БЖК и Булмаркет, а сега и Каргото.

Публикувано на: Сря Юни 23, 2010 10:00 pm
от Nikss
Saruman написа:Тук искаше да каже и за БЖК и Булмаркет, а сега и Каргото.
Аз уточних какво е положението от страна на БДЖ. За частниците нека някой по-осведомен да каже, за да направим сметката. :)

Публикувано на: Чет Юни 24, 2010 5:39 pm
от Saruman
Не е габарита и кривите. Предполага се наклона.

Публикувано на: Чет Юни 24, 2010 6:55 pm
от disell
Nikss написа:
Saruman написа:Тук искаше да каже и за БЖК и Булмаркет, а сега и Каргото.
Аз уточних какво е положението от страна на БДЖ. За частниците нека някой по-осведомен да каже, за да направим сметката. :)
Преди от лични наблюдения при обслужването на 9620/9623 засичахме по 3-4 влака на БЖК и понякога 1 на БУЛМАРКЕТ като повечето са "сериозни" влакове (1500-2500 т.) сега малко понамаля работата и там , и съм виждал не повече от 1 рядко 2 влака .

Публикувано на: Пет Юни 25, 2010 8:53 am
от Ekcnpec
Saruman написа:Не е габарита и кривите. Предполага се наклона.
Според машинистите на австрийския локомотив и някои от служителите в гара Стара Загора е точно габарита на някои от тунелите... :wink:

Публикувано на: Пет Юни 25, 2010 10:09 am
от 46 242
Saruman написа:Не е габарита и кривите. Предполага се наклона.
Разбира се че е габарита,какво са 29/1000 за такова мощно животно !
Само 11 и 19 се ушириха.Пантографите изцяло лягат в другите тунели. Да не говорим че 22,23,25 са направо опасни за движението.

Публикувано на: Пет Юни 25, 2010 11:32 am
от Nikss
46 242 написа:
Saruman написа:Не е габарита и кривите. Предполага се наклона.
Разбира се че е габарита,какво са 29/1000 за такова мощно животно !
Само 11 и 19 се ушириха.Пантографите изцяло лягат в другите тунели. Да не говорим че 22,23,25 са направо опасни за движението.
Поправка - Ксц - Дбв е 30-31 на 1000. :wink: А пантографите на места лягат, на други се разпъват до край. Ако бяха проектирали и построили 4-та линия по-кадърно, с не толкова много и остри криви и ниски тунели, сега проблемът нямаше да го има. Хората не искат да си съсипват подвижния състав все пак и са решили да си платят като царе, но да са малко по-сигурни (макар, че 9-та линия е пред разпад както се говори). :?

Публикувано на: Пет Юни 25, 2010 6:12 pm
от 07
Nikss написа: Ако бяха проектирали и построили 4-та линия по-кадърно, с не толкова много и остри криви и ниски тунели, сега проблемът нямаше да го има. :?
Когато е строена линията, не е имало друго решение........

Публикувано на: Пет Юни 25, 2010 8:03 pm
от Nikss
07 написа:
Nikss написа: Ако бяха проектирали и построили 4-та линия по-кадърно, с не толкова много и остри криви и ниски тунели, сега проблемът нямаше да го има. :?
Когато е строена линията, не е имало друго решение........
Бре, не думай. Имало е няколко варианта, от които е избран възможно най-гадния, за да може някой си собственик на мини да извозва добития материал :!: :evil:

Публикувано на: Пет Юни 25, 2010 8:29 pm
от bdz46
Когато са я строили не са правили сметка за КМ.
Тунелите би трябвало да отговарят на строителния габарит, а ремаркетата на вагоните не могат да нарушават товарния такъв.
Наклонът обаче е 33‰ и дори Таурус не би издрапал с повече от 600-700 тона, независимо от тунелите.
Навремето 19-ти тунел (тогава най-нисък) е бил затрупван заради негабаритен товар, но причината е била нарушен товарен габарит от товара.