Научиха се! Потвърждавам!46 242 написа:Бургас научиха ли се че транзита Cж е 130 ?

Администратор

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Администратор
Не съм озяпвал скоростомера на всяка стрелка, но впредвид, нямаше натрупано закъснение, значи са си спазили всичко. Проблемите са основно в разписанията, не в карането. Има безумия, които и със совалка не можеш ги надгони.lok43r написа:А научиха ли че Стамболийски, Пазарджик и Огняново по правия елемент са със скорост по книжка?

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm
Електрическата мрежа се срина върху влак
10 Май 2010 | 17:22 ч.
Над 350 пътници бяха евакуирани от бързия влак Бургас - София. На 2 километра преди гара Септември, композицията внезапно спряла, защото част от електро - преносната мрежа паднала върху релсите и от нея излизали искри.
Хората от влака били принудени да скачат от вагоните, тъй като имало опасност композицията да пламне. Камерата на „Календар” единствена успя да стигне до хората в блокирания влак и да разговаря с тях.
Около 12:30 часа бързият влак спрял в нивите, преди гара Септември. Машинистът натиснал спирачката, защото кабелите от електрическата мрежа горели. Никой не казал на пътниците какво се случва. Те видели огнени кълба да се извиват пред локомотива и панически започнали да скачат.
Пътниците, които слезли от влака, вървели 2 километра пеша, за да стигнат до гара Септември и оттам да продължат за София. Други останали да чакат. След час и половина дизелов локомотив изтеглил блокираната композиция до гара Пазарджик. Много от пътуващите поискаха да върнат обратно билетите си на БДЖ, а компанията да им възстанови парите. Но им бе отказано.
В крайна сметка причината и за този инцидент се оказа техническа - скъсана конзола от електропреносната мрежа. Друг остава въпросът защо никой не е предупредил машинистът за опасността и на чия отговорност влакът е бил пуснат да тръгне от предната гара към Септември.
http://www.novatv.bg/bg/news/view/7436/ ... 0%B0%D0%BA
10 Май 2010 | 17:22 ч.
Над 350 пътници бяха евакуирани от бързия влак Бургас - София. На 2 километра преди гара Септември, композицията внезапно спряла, защото част от електро - преносната мрежа паднала върху релсите и от нея излизали искри.
Хората от влака били принудени да скачат от вагоните, тъй като имало опасност композицията да пламне. Камерата на „Календар” единствена успя да стигне до хората в блокирания влак и да разговаря с тях.
Около 12:30 часа бързият влак спрял в нивите, преди гара Септември. Машинистът натиснал спирачката, защото кабелите от електрическата мрежа горели. Никой не казал на пътниците какво се случва. Те видели огнени кълба да се извиват пред локомотива и панически започнали да скачат.
Пътниците, които слезли от влака, вървели 2 километра пеша, за да стигнат до гара Септември и оттам да продължат за София. Други останали да чакат. След час и половина дизелов локомотив изтеглил блокираната композиция до гара Пазарджик. Много от пътуващите поискаха да върнат обратно билетите си на БДЖ, а компанията да им възстанови парите. Но им бе отказано.
В крайна сметка причината и за този инцидент се оказа техническа - скъсана конзола от електропреносната мрежа. Друг остава въпросът защо никой не е предупредил машинистът за опасността и на чия отговорност влакът е бил пуснат да тръгне от предната гара към Септември.
http://www.novatv.bg/bg/news/view/7436/ ... 0%B0%D0%BA
някой знае ли кой е бил локомотива дърпал 8610
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ, провиснала конзола на КМ,
44-63 трасе+44.132 влаков на влак 8610. Поради професионализма на машинистите спират преди нея, не я удрят, след което влака е върнат в Пзк от 07ХХХ, и на самоход с двете машини продължава за Сф. Никакви щети ПО МАШИНИТЕ.Имало е запалено СТЪРНИЩЕ наоколо, което по-скоро е димяло, а не горяло.
44-63 трасе+44.132 влаков на влак 8610. Поради професионализма на машинистите спират преди нея, не я удрят, след което влака е върнат в Пзк от 07ХХХ, и на самоход с двете машини продължава за Сф. Никакви щети ПО МАШИНИТЕ.Имало е запалено СТЪРНИЩЕ наоколо, което по-скоро е димяло, а не горяло.

Администратор

Да така си е, но в странатани и медийте са подкупни който плати ще е на върха а който не жална му майка. Някои печели от това БДЖ пак да губи пътниците си ясно е.




тук съм писал моето мнение във форума на нова . НАПАДАЙТЕ
http://www.novatv.bg/forum/viewtopic.ph ... 198#p25198

http://www.novatv.bg/forum/viewtopic.ph ... 198#p25198

Администратор
Има отворено писмо до Министерството и медиите, в което Сдружението си каза мнението. Аман от оплюване на железницата!gonzo8611 написа:тук съм писал моето мнение във форума на нова . НАПАДАЙТЕ![]()
http://www.novatv.bg/forum/viewtopic.ph ... 198#p25198
Информация
Модератори