Страница 2 от 3

Публикувано на: Пет Сеп 24, 2010 12:16 pm
от valerko
valerko написа:Ще работиме от 13.09. до 21.09 Г.Оряховица-Левски. Да се готви Ст.Загора и Пловдив...през октомври сме Пловдив-Михайлово.
Най-перфектната отсечка, която сме мерили. Ще видиме Пловдив-Михайлово.

Публикувано на: Пет Апр 15, 2011 8:01 am
от valerko
Колеги, не знам как се движите в междугарие Радунци-Дъбово, тунели 23, 24 и 25. Там пеша не бих минал! Това по което се движи влака не може да се нарече релси...някакъв железен профил. 16 /шестнайсет/ пъти дерайлирахме с Шевролета през март като мерехме. 1 час закъсняхме прозореца. Мога и снимки да пусна, ама няма смисъл. Срам за тая железница.

Публикувано на: Пет Апр 15, 2011 8:12 am
от Saruman
16 пъти толкова ли е зле, дай някоя снимка да видим колко е зле.

Публикувано на: Съб Апр 16, 2011 7:22 am
от valerko
Saruman написа:16 пъти толкова ли е зле, дай някоя снимка да видим колко е зле.
Не зле, ами изключително зле...от 2 г.съм на тоя Шевролет сме изпадали не повече от 10 пъти, а сега за 1 ден 16 пъти, сам си прави изводите.
Eто малко снимки...обърнете внимание на колко сантима гази влака...около 2 см е, дебелината на релсата, ако може да се нарече релса също е около 3-4 см, виждат се стружки от това дето реборда е стъргал по релсата, образувала се е като козирка на релсата от многогодишната експлоатация и като се образува такава козирка секцията обръща релсата да я ползва и от другата страна. Дано не стане някой сакатлък, че няма такава линия и в Индия. Това е м/у Яворовец и Радунци, ама предполагам, че и до Кръстец и до Дъбово е така.
http://img191.imageshack.us/g/radunci0841.jpg/

Публикувано на: Съб Апр 16, 2011 8:17 am
от 43.309
Не може ли да пуснете рапорт за изключително лошото състояние и секцията да вземе мерки?

Публикувано на: Съб Апр 16, 2011 10:35 am
от valerko
43.309 написа:Не може ли да пуснете рапорт за изключително лошото състояние и секцията да вземе мерки?
В момента се подготвя проект, дори е готов, но ще има ремонт само на 23, 24 и 25 тунели. Между тунелите състоянието също е трагично. И като пусна рапорт какво ще се случи...някакъв сульо пуска рапорт. Секцията не може да направи нищо, проблема е глобален и е свързан с доста пари, секцията няма човешки ресурс, финансиране. Отгоре трябва да стане работата, търгове, изпълнители, и то ще отнеме години. Ние мериме габарита, а габарита е в норми, с малки изключения в тунелите. Долното строене е в кофти състояние, а ние не мериме долно строене. Не съм очаквал, че има по-лоша линия от 9-та, ама се оказа, че има! И то много по-лоша!

Публикувано на: Съб Апр 16, 2011 10:58 am
от 42 072.9
С каква скорост преминавате или всеки път с различна?
То е ясно какво ще се случи, но няма да го отнесат хората, които са имали възможността да вземат съответните решения, за да не се стига до тук.

Публикувано на: Съб Апр 16, 2011 11:17 am
от valerko
42 072.9 написа:С каква скорост преминавате или всеки път с различна?
То е ясно какво ще се случи, но няма да го отнесат хората, които са имали възможността да вземат съответните решения, за да не се стига до тук.
По принцип при читав път се мери със 5-7 до 10 км/ч максимум. Специално в тази отсечка сигурно не сме привишили 3-4 км/ч, щом аз вървях отпреде и гледах като се качат водещите колела в/у релсата да изрева като болно говедо да спре машината. Транспортното без мерене по жел.път го дават по инструкция 72 км/ч, но това като нова преди 10 г. Сега повече от 35 не сме вдигали, напоследък дори 20-25 км/ч. Иначе на нов път, релси тип 60 и безнаставов сигурно ще ги дигне 70.

Публикувано на: Съб Апр 16, 2011 11:37 am
от 42 072.9
А други фрапиращи отсечки освен по 4-та и 9-та?

Публикувано на: Съб Апр 16, 2011 12:40 pm
от valerko
42 072.9 написа:А други фрапиращи отсечки освен по 4-та и 9-та?
За други нямам такива отрицателни впечатления. В момента сме от Шумен към Горна, там е добре. Лятото ще сме от Перник до Дупница, за там имам инфо, че също е зле, ама не ми се вярва да е такова като по 4-та и 9-та линия.

Публикувано на: Съб Апр 16, 2011 1:25 pm
от 42 072.9
Шумен-Горна е добре по отношение на габарита или?

Публикувано на: Съб Апр 16, 2011 2:55 pm
от valerko
42 072.9 написа:Шумен-Горна е добре по отношение на габарита или?
По отношение на габарит почти всичко е добре, имам предвид визуално железния път е добре.

Публикувано на: Съб Апр 16, 2011 8:19 pm
от 46 242
За 4-та в Радунци-Яворовец знаехме че е много зле. Всеки момент се очаква да я прекъснат за ремонта на тези отвратителни 2,5.

Публикувано на: Съб Апр 16, 2011 10:02 pm
от Тената
46 242 написа:За 4-та в Радунци-Яворовец знаехме че е много зле. Всеки момент се очаква да я прекъснат за ремонта на тези отвратителни 2,5.

Веднага след Яворовец има намаление 25км после в 25-тия тунел е намален на 25км, 24-тия е в 40км целия и моста преди него. Радунци цялата гара е в 25км и тунелите след нея 22-ри и 21-ви са в 40км, преди Борущица има още едно намаление 25км.... много работа имат...

Публикувано на: Нед Апр 17, 2011 12:12 am
от 46 242
По груба сметка в Кръстец-Дъбово има около 4 км намаления 25 и около 3 км намаления 40. За бърз влак това прави 10-12 мин увеличен обход, а за един дълъг товарен почти 20мин.