Мнения: 33
Регистриран на: Пон Май 03, 2010 4:58 pm
Местоположение: София

Мнение от valerko »

valerko написа:Ще работиме от 13.09. до 21.09 Г.Оряховица-Левски. Да се готви Ст.Загора и Пловдив...през октомври сме Пловдив-Михайлово.
Най-перфектната отсечка, която сме мерили. Ще видиме Пловдив-Михайлово.
Мнения: 33
Регистриран на: Пон Май 03, 2010 4:58 pm
Местоположение: София

Мнение от valerko »

Колеги, не знам как се движите в междугарие Радунци-Дъбово, тунели 23, 24 и 25. Там пеша не бих минал! Това по което се движи влака не може да се нарече релси...някакъв железен профил. 16 /шестнайсет/ пъти дерайлирахме с Шевролета през март като мерехме. 1 час закъсняхме прозореца. Мога и снимки да пусна, ама няма смисъл. Срам за тая железница.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

16 пъти толкова ли е зле, дай някоя снимка да видим колко е зле.
Мнения: 33
Регистриран на: Пон Май 03, 2010 4:58 pm
Местоположение: София

Мнение от valerko »

Saruman написа:16 пъти толкова ли е зле, дай някоя снимка да видим колко е зле.
Не зле, ами изключително зле...от 2 г.съм на тоя Шевролет сме изпадали не повече от 10 пъти, а сега за 1 ден 16 пъти, сам си прави изводите.
Eто малко снимки...обърнете внимание на колко сантима гази влака...около 2 см е, дебелината на релсата, ако може да се нарече релса също е около 3-4 см, виждат се стружки от това дето реборда е стъргал по релсата, образувала се е като козирка на релсата от многогодишната експлоатация и като се образува такава козирка секцията обръща релсата да я ползва и от другата страна. Дано не стане някой сакатлък, че няма такава линия и в Индия. Това е м/у Яворовец и Радунци, ама предполагам, че и до Кръстец и до Дъбово е така.
http://img191.imageshack.us/g/radunci0841.jpg/
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Не може ли да пуснете рапорт за изключително лошото състояние и секцията да вземе мерки?
Мнения: 33
Регистриран на: Пон Май 03, 2010 4:58 pm
Местоположение: София

Мнение от valerko »

43.309 написа:Не може ли да пуснете рапорт за изключително лошото състояние и секцията да вземе мерки?
В момента се подготвя проект, дори е готов, но ще има ремонт само на 23, 24 и 25 тунели. Между тунелите състоянието също е трагично. И като пусна рапорт какво ще се случи...някакъв сульо пуска рапорт. Секцията не може да направи нищо, проблема е глобален и е свързан с доста пари, секцията няма човешки ресурс, финансиране. Отгоре трябва да стане работата, търгове, изпълнители, и то ще отнеме години. Ние мериме габарита, а габарита е в норми, с малки изключения в тунелите. Долното строене е в кофти състояние, а ние не мериме долно строене. Не съм очаквал, че има по-лоша линия от 9-та, ама се оказа, че има! И то много по-лоша!
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

С каква скорост преминавате или всеки път с различна?
То е ясно какво ще се случи, но няма да го отнесат хората, които са имали възможността да вземат съответните решения, за да не се стига до тук.
Мнения: 33
Регистриран на: Пон Май 03, 2010 4:58 pm
Местоположение: София

Мнение от valerko »

42 072.9 написа:С каква скорост преминавате или всеки път с различна?
То е ясно какво ще се случи, но няма да го отнесат хората, които са имали възможността да вземат съответните решения, за да не се стига до тук.
По принцип при читав път се мери със 5-7 до 10 км/ч максимум. Специално в тази отсечка сигурно не сме привишили 3-4 км/ч, щом аз вървях отпреде и гледах като се качат водещите колела в/у релсата да изрева като болно говедо да спре машината. Транспортното без мерене по жел.път го дават по инструкция 72 км/ч, но това като нова преди 10 г. Сега повече от 35 не сме вдигали, напоследък дори 20-25 км/ч. Иначе на нов път, релси тип 60 и безнаставов сигурно ще ги дигне 70.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

А други фрапиращи отсечки освен по 4-та и 9-та?
Мнения: 33
Регистриран на: Пон Май 03, 2010 4:58 pm
Местоположение: София

Мнение от valerko »

42 072.9 написа:А други фрапиращи отсечки освен по 4-та и 9-та?
За други нямам такива отрицателни впечатления. В момента сме от Шумен към Горна, там е добре. Лятото ще сме от Перник до Дупница, за там имам инфо, че също е зле, ама не ми се вярва да е такова като по 4-та и 9-та линия.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Шумен-Горна е добре по отношение на габарита или?
Мнения: 33
Регистриран на: Пон Май 03, 2010 4:58 pm
Местоположение: София

Мнение от valerko »

42 072.9 написа:Шумен-Горна е добре по отношение на габарита или?
По отношение на габарит почти всичко е добре, имам предвид визуално железния път е добре.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

За 4-та в Радунци-Яворовец знаехме че е много зле. Всеки момент се очаква да я прекъснат за ремонта на тези отвратителни 2,5.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

46 242 написа:За 4-та в Радунци-Яворовец знаехме че е много зле. Всеки момент се очаква да я прекъснат за ремонта на тези отвратителни 2,5.

Веднага след Яворовец има намаление 25км после в 25-тия тунел е намален на 25км, 24-тия е в 40км целия и моста преди него. Радунци цялата гара е в 25км и тунелите след нея 22-ри и 21-ви са в 40км, преди Борущица има още едно намаление 25км.... много работа имат...
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

По груба сметка в Кръстец-Дъбово има около 4 км намаления 25 и около 3 км намаления 40. За бърз влак това прави 10-12 мин увеличен обход, а за един дълъг товарен почти 20мин.
Публикувай отговор

Обратно към “Специализирана ЖП техника | Specialized railway equipment”

Информация